Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Állandóan újra kell indítani a routert


zsoke12

Kérdés

Sziasztok! Egy olyan problemam van, hogy 2-3 naponta ujra kell inditani a routert mert nem enged csatlakozni egyik wifihez sem. Sem a 2,4ghz-eshez sem az 5ghz-eshez semmilyen eszkozrol. Lankabelrol mukodik tokeletesen ilyenkor annyi kivetellel hogy a router menuben nem tolt be semmilyen adatot, ures minden mezo barhova lepek. Ezt lehetne valahogy orvosolni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia zsoke12! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Amennyiben folyamatosan felmerül gond a routerrel és az áramtalanítása majd újraindítása sem oldja meg, kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az MT azonosítódat valamint mobil elérhetőségedet és rögzítünk számodra egy hibajegyet. Előre is köszönjük! ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok, nálam pont ugyanez a probléma, szóval nem egyedi esetről van szó.

Mióta Kaon CG3002-re cserélték az előző routert. Pár napig minden OK, ezt követően a LAN-os eszközök mennek, de a WiFis eszközök nem tudnak csatlakozni. Ebben az állapotban a Routerbe bejelentkezni 1x tudok, ekkor csak a statikus szövegek látszanak, más nem. Kijelentkezést követően, minden további bejelentkezés sikertelen (Invalid userID or passord). Újraindítás után megy minden ismét pár napig. Van estleg azóta megoldás? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
55 perce, TomM22 írta:

Sziasztok, nálam pont ugyanez a probléma, szóval nem egyedi esetről van szó.

Mióta Kaon CG3002-re cserélték az előző routert. Pár napig minden OK, ezt követően a LAN-os eszközök mennek, de a WiFis eszközök nem tudnak csatlakozni. Ebben az állapotban a Routerbe bejelentkezni 1x tudok, ekkor csak a statikus szövegek látszanak, más nem. Kijelentkezést követően, minden további bejelentkezés sikertelen (Invalid userID or passord). Újraindítás után megy minden ismét pár napig. Van estleg azóta megoldás? 

Kedves TomM22! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Bejelentésed nagyon szívesen továbbítjuk szakértőink felé! Kérjük, hogy itt privát üzenetben, vagy a Telekom chat-en vedd fel velünk a kapcsolatot. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...