Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Set top box szoftver visszaállítás


Xenius

Kérdés

Sziasztok,

Egy kérdésem, kérésem lenne felétek. A set top box szoftvert hogy lehet visszaállítani? Sajnos egy 2-3 hónapja elrontották a fejlesztők (kérlek továbbítsátok feléjük)

Az új szoftver óta folyamatosan lefagy, nehezen indul el. Sokszor teljesen használhatatlan, tele van kisebb és nagyobb bugokkal is (megvan nyitva a csatornaválasztó, nyomsz egy visszát és kidob a főmenübe, máskor pedig szépen működik és ha visszát nyomsz akkor simán a TV adásra visszalép (eltűnik a csatornainfo) így kellene alapból is működnie)

Roppant zavaró, kérlek javítsátok vagy tegyétek vissza a régi verziót mert az legalább jól működött. Vicc, hogy 1000mbps internetkapcsolat mellett 2-5 perc mire elindul az adás, sokszor fekete képernyőnél megakad és újra meg újra kapcsolhatod ki-be. Két boxot használunk, mind a kettő rossz lett a frissítés után így nem gondolnám hogy hardveres probléma van. TVGO esetén is rendszeresek ezek a hibák.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Xenius
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

20 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
Ekkor: 2022. 11. 21. at 18:13, Xenius írta:

Sziasztok,

Egy kérdésem, kérésem lenne felétek. A set top box szoftvert hogy lehet visszaállítani? Sajnos egy 2-3 hónapja elrontották a fejlesztők (kérlek továbbítsátok feléjük)

Az új szoftver óta folyamatosan lefagy, nehezen indul el. Sokszor teljesen használhatatlan, tele van kisebb és nagyobb bugokkal is (megvan nyitva a csatornaválasztó, nyomsz egy visszát és kidob a főmenübe, máskor pedig szépen működik és ha visszát nyomsz akkor simán a TV adásra visszalép (eltűnik a csatornainfo) így kellene alapból is működnie)

Roppant zavaró, kérlek javítsátok vagy tegyétek vissza a régi verziót mert az legalább jól működött. Vicc, hogy 1000mbps internetkapcsolat mellett 2-5 perc mire elindul az adás, sokszor fekete képernyőnél megakad és újra meg újra kapcsolhatod ki-be. Két boxot használunk, mind a kettő rossz lett a frissítés után így nem gondolnám hogy hardveres probléma van. TVGO esetén is rendszeresek ezek a hibák.

Szia , én is ezzel a hibával küzdök, és nekem is 2 box van, az én  boxom még a felbontást sem jol kezeli, folyamatosan 480-ra áll, van 3 HDMI bementem, cseréltem HD kábelt is és sehogy sem jó... mindig 2x kapcsolom be az én szobámban a dekódert :D:D 

 

SZÓVAL SZÓLUNK KEDVES FEJLESZTŐ BARÁTAINKNAK HOGY CSINÁLJATOK VMIT MERT EZ IGY KUKA.. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Sziasztok! A régebbi szoftvert visszaállítani nem lehetséges, mivel nem megfelelő működést eredményezne a jelenlegitől is. A smart box-ok wifi-vel vagy UTP kábellel vannak csatlakoztatva a modemhez? Amennyiben wifi, érdemes lesz kábeles összeköttetés használata és a kapcsolatot kikapcsolni, így stabilabb felhasználást fogtok tapasztalni. Köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, Telekom szakértő írta:

Sziasztok! A régebbi szoftvert visszaállítani nem lehetséges, mivel nem megfelelő működést eredményezne a jelenlegitől is. A smart box-ok wifi-vel vagy UTP kábellel vannak csatlakoztatva a modemhez? Amennyiben wifi, érdemes lesz kábeles összeköttetés használata és a kapcsolatot kikapcsolni, így stabilabb felhasználást fogtok tapasztalni. Köszönjük. ^Noel

Kábelen is ez a helyzet, alapból azon is használom, Wi-Fi letiltva. Frissítés óta így is átáll gyakran a box felbontása 480p-re bekapcsoláskor, van amikor az EDID csupa nullából áll mert a box nem tudja lekérni a TV adatait. Launcher random összeomlik, gyakran kifagy az egész bekapcsolás után, vagy ha a boxot a TV előtt kapcsolom be, meg is áll a karikázásnál.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, patrik.2199 írta:

Kábelen is ez a helyzet, alapból azon is használom, Wi-Fi letiltva. Frissítés óta így is átáll gyakran a box felbontása 480p-re bekapcsoláskor, van amikor az EDID csupa nullából áll mert a box nem tudja lekérni a TV adatait. Launcher random összeomlik, gyakran kifagy az egész bekapcsolás után, vagy ha a boxot a TV előtt kapcsolom be, meg is áll a karikázásnál.

uuuristen de ugyanez a problémám.. én meg már azt hittem hogy a tvm sz@r.. :( 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Ugyan ez a problémám. Már jelezni akartam feléjük, de enyhén szólva tele a hócipőm, hogy egy Vanda nevű robotnak írjak, vagy diktáljak.

Mi az,hogy frissítés után 2-3 perc a betöltési idő ( teljesen normális szerintük ). Előtte legalább gyors volt. Igen és igen, minden nélkül a főmenübe, a beállításokhoz vált, a vissza gombbal szintén. 

Nem igaz, hogy még mindig ilyen rossz minőséget szolgáltat a Telekom. 15 éve is problémák voltak az egységeikkel. ( boxokkal ). 

Ennyire használhatatlan, ***** a fejlesztő brigád? Vagy vegyenek normális egységeket.

Az ügyfélszolgálaton megint csak kiidegelnének.

Jogi út nem járható? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!
Új magentás 
ügyfélként én is megkaptam ezt a "remek" android setboxot, a tv adás 5 percenként lefagy, majd 1 perc várakozás után elindul.
Lassú,
bugos, egy kínai TVBOX százszor jobb mint ez.
(A setbox UTP
 kábelen csatlakozik a nethez mielőtt jönnének az unalmas,de hát a wifi elérés miatt akad, áll meg tanácsok...)

Remélem hamarosan cserélik ezt az Android boxot
 erősebbre, mert a szoftverfrissítések gyakorlatilag halottnak a csók. 2gb RAM már kevés ezekhez a rendszerekhez, hogy minden gördülékeny legyen. Itt a box specifikációja:     
Soc
Amlogic S905X2
CPU
Quad-core 1.8 GHz (ARM Cortex-A53)
GPU
ARM Mali-G31 MP2
RAM
2GB
Storage
8GB

Ui.: Android 9-el jobban futott...
 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Selci9388
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Selci9388!

Szomorúan olvastuk, hogy problémát tapasztalsz a boxal.

Szeretnénk Neked segíteni, ezért kérjük, hogy (adatvédelmi okok miatt) privát üzenetben írd meg nekünk az alábbi adatokat:

  • a teljes nevedet,
  • az előfizetésedhez tartozó MT ügyfélazonosítót,
  • az elérhetőségi mobil számodat,
  • és a problémát.

Együttműködésedet köszönjük!

^Timi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Ugyanez a problémánk nekünk is. Két boxunk is van, wifi letiltva, vezetékes kapcsolattal van használva. Múltkor bekapcsolás után olyan szinten nem jött be se a TV műsor, se egyik menü sem, sőt igazából nem is reagált semmire, hogy inkább reggeli mellé néztem telefonon egy videót. De röhej, hogy mindezért még emeltek is az áraikon. Több alkalommal nem hogy csatornát váltani, de még hangerőt változtatni sem lehetett mert lefagyott! Azért elég kiakasztó, hogy ha TV-t szeretne nézni az ember, akkor kb. 10 perccel előtte már rá kell "készülni" hogy használható legyen.

Örültünk, amikor a településre megérkeztek optikai szállal, mert előtte horror összeget fizettünk az internetért, de ha tudom hogy a TV adás így fog működni, akkor csak a netet kötjük át, a TV meg marad műholdas.... viharos időjárásban ugyan instabilabb, a vezetékeshez képest, de nem kapok agyérgörcsöt ha szeretnék valamit nézni.

Most már nagyon ideje lenne valami megoldást találni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
6 órája, Zsuzsanna_A írta:

Sziasztok!

Ugyanez a problémánk nekünk is. Két boxunk is van, wifi letiltva, vezetékes kapcsolattal van használva. Múltkor bekapcsolás után olyan szinten nem jött be se a TV műsor, se egyik menü sem, sőt igazából nem is reagált semmire, hogy inkább reggeli mellé néztem telefonon egy videót. De röhej, hogy mindezért még emeltek is az áraikon. Több alkalommal nem hogy csatornát váltani, de még hangerőt változtatni sem lehetett mert lefagyott! Azért elég kiakasztó, hogy ha TV-t szeretne nézni az ember, akkor kb. 10 perccel előtte már rá kell "készülni" hogy használható legyen.

Örültünk, amikor a településre megérkeztek optikai szállal, mert előtte horror összeget fizettünk az internetért, de ha tudom hogy a TV adás így fog működni, akkor csak a netet kötjük át, a TV meg marad műholdas.... viharos időjárásban ugyan instabilabb, a vezetékeshez képest, de nem kapok agyérgörcsöt ha szeretnék valamit nézni.

Most már nagyon ideje lenne valami megoldást találni.

Kedves Zsuzsanna! Sajnáljuk, hogy hibás működést tapasztalsz! Bejelentésed szívesen továbbítjuk szakértőink felé. Kérjük, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal, vagy itt velünk a kapcsolatot Privát üzenetben, hogy elkérhessük MT azonosítódat és mobil elérhetőségedet. Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok. 

Frissítés elött gyors volt, nem fagyott le. Frissités után sokszor lefagy, csatorna váltáskor karikázik egy ideig, és vagy átvált másik csatornára, vagy lefagy. Ilyenkor box kikapcs, visszakapcs, és ezt eljátszom még párszor, aztán megunom, és lekapcsolom a tévét. Az rendben hogy emelkedett az elöfizetés, nem is lenne ezzel baj, de akkor legalább adjanak is érte valamit. Bár amilyen színvonalas műsorok vannak, lehet jobb is ha nem tudom nézni.:)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sajnos én is ezzel a hibával küzdök, kb 1-1,5 hónapja váltottunk smart box-ra és azóta csak a bosszankodás és az idegeskedés van ha valamit meg akarunk nézni.

2 boxunk van de van hogy 10 perc mire bekapcsol, és film nézés közben gondol egyet és újra indul.

Próbáltam már kikapcsolni, bekapcsolni a wifi-t, még úgy ment a legtovább ha be volt kapcsolva a kábel mellett a wifi.

Van amikor meg akarom nézni a műsorújságot és egyszerűen lefagy.

Már visszasírjuk a régi készüléket.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

 Kedves tomcati! Köszönjük, hogy megosztottad velünk véleményed és tapasztalatod. Folyamatosan fejlesztjük a Telekom TV szolgáltatásunkat és bízunk benne, hogy a megjelenő frissítéseknek köszönhetően érezhető lesz a változás a felhasználói élményben. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ugyanaz a problémánk mint az előttünk szólóknak... ja mégsem, mert nálunk nem csak a boxok nem működnek megfelelően (ebben a pillanatban az egyik sehogy sem működik, mert csak teker és teker 3-4 órája), de az internettel is komoly gondok vannak. A nálunk elérhető legerősebb netért fizetünk, de minek? A férjemnek azon kellene dolgozni online programon, nem tud. A lányomnak a tanuláshoz lenne szüksége a netre, sajnos nem tudja használni. Vagy akadozik a net vagy nem is  megy. 

Ma 2× próbáltam bejelenteni a hibát, mind a 2 alkalommal lefagytam, nem tudtam kommunikálni a kollégákkal a chat-en. Úgyhogy bár próbáltam, NEM TUDOM BEJELENTENI! Remélem a megadott telefonszámon majd legalább felhívnak. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Megkezdtem a hiba bejelentést,leírtam mi a gond, elkérték az MT azonosítót, telefonszámot és címet, de a folyamat felénél (hála a minőségi internet szolgáltatásnak) megszakadtunk 2x is. Remélem, hogy ezzel nem tekintik befejezettnek a feladatot, hiszen a hiba jelzése megtörtént, de eredményre nem jutottunk. Gondolom azért kértek kapcsolattartáshoz telefonszámot, hogy tudjunk kapcsolatot tartani. Én csak szeretném arra használni a tv-t és az internetet, amire való. Kérem, hogy segítsenek!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...