Ugrás a tartalomhoz
  • 0

szakadozó internet


szabó zsófi

Kérdés

Harmadjára írom ezt újra, mert az elküldésnél, kiírja hogy megszakad a kapcsolat.

 

Október eleje óta szakadozik a net, többszöri hibabejelentést jeleztem, de a kollegákkal való segítségnyújtás alatt rendeződött is. november közepén csomagváltás történt. Szereld magad opciót választva a boxot sikeresen “üzembe helyeztem”, de rövid működés után ovábbra is  a fent leírt gondot tapasztaltam. Ezek után többszöri hibajelentés történt (router/box újraindítása/áramtalanítása, tv hálózati kapcs. beállítása stb) melyek egyébként a kollegájukkal való beszélgetés során azonnal megjavultak.

A router illetve box ledjei szerint mindig minden megfelelően működik. Ennek ellenére a tv azt írja ki, hogy nincs hálózati kapcsolat.

Az általam, hibabejelentés nélküli újraindítás a tv-t nem “javítja” meg.

 

A kommenteket olvasva nem én vagyok az egyedüli akinek problémája akad ezzel.

Így nem sok értelme van se a laptopnak se a tv-nek a háztartásban.

 

Van e erre lehetőség hogy ne kelljen minden nap hibajegyet küldeni, mert egész nap megszakad a net?

 

Tisztelettel:

Sz. Zsófia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
19 órája, uzman írta:

Tudni kellene pontosabban, hogy milyen internet kapcsolatról beszélünk. Telefonos (DSL), kábel vagy optika. Az is segíthet, ha leírod, hogy milyen márkájú és típusú modemed van.

Szia.

A modem vagy router (nem értek hozza)  ZTE, zxhn h368n. A DSL Portba van egy szürke csatlakozó. Akkor gondolom az. 
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
18 órája, szabó zsófi írta:

Szia.

A modem vagy router (nem értek hozza)  ZTE, zxhn h368n. A DSL Portba van egy szürke csatlakozó. Akkor gondolom az. 
 

Szia

 

Köszönöm, igen ez az.

Érdemes lehet még átvizsgálni a házon belüli telefonkábeleket, nem látszik-e rajta szakadás, sérülés. Szokott olyan is történni, hogy a fali csatlakozó dobozban kilazul a csavaros érintkező, ez is okozhat ilyen jellegű hibákat.

Ha ezek nem segítenek, a műszaki ügyfélszolgálatnak kellene kizárni a vonalhibát, ha azzal minden jó, akkor egy eszközcsere segíthet megoldani a problémát.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...