Ugrás a tartalomhoz
  • 0

webmail "serialization failed" üzenet


gborisz

Kérdés

Sziasztok!

A következő x-aktába futottam bele: ha megpróbálok belépni a webmail.telekom.hu-n, üres frame-ek fogadnak, a sarokban piros "serialization failed" üzenettel.

- több gépen (W10), több böngészőn (firefox, edge, frissen telepített chrome) próbálva ugyanez.
- telefonról wifin és mobilneten is ugyanez (asztali nézetet választva, a mobilnézet jó).
- USB-ről linuxot (arch based) bootolva első próbálkozásra betöltött, utána ugyanez a hiba.
- levelezőkliens működik (Thunderbird IMAP)
- a fiókból elővett laptop szintén elsőre jó, aztán ugyanez a hiba. (W10, chrome)
- ami érthetetlen: ügyfélszolgálat szerint nekik működik jól, és
- kollégámnak otthon működik jól, de nekem nem

 

Mi a görcs lehet ez?
(routert, számítógépet újraindítottam)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Én felhívnám az ügyfélszolgálatot, hogy csináljanak egy másik mailboxot tetszőleges névvel (úgy tudom egy felhasználó 5-öt kérhet). Ha azzal a felület jól működik, akkor csak az első mail címed beállításaival lesz valami (amit nyilván csak a T tud orvosolni), ha az újjal is ugyanilyen gond lesz, akkor más irányba kell indulni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...