Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Sikertelen átvétel


Attila86

Kérdés

Tisztelt Telekom forum. Olyan problémám lenne hogy megújítottam a hűségidőm készülék vásárlással együtt. Online rendeltem, chaten segített az ügyintéző. Akkor jelezte hogy nem stimmel valami adat. Mivel új személyigazolványom új így annak a száma nem stimmelt. Ezt át is írta az újra így sikerült is a megrendelés. Viszont ma hozta is a futár a telefont de a személyi igazolvány számom nem stimmelt nála így nem vehettem át a készüléket. Mi a teendő ilyenkor? Az előfizetési hűségem sikeresen megújult, viszont a készüléket nem tudtam átvenni. Újra kell rendelnem?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Attila! 

Sikertelen átvételnél a megrendelt termék néhány napon belül visszaérkezik a raktárunkba, ekkor pedig törlődik a megrendeléshez kapcsolódó hűségidő is. Ezt követően tudod újra megrendelni, remélhetőleg már a helyes adatokkal. Mindenképpen érdemes felvenned chates kollégáinkkal a kapcsolatot ismételten, akik ellenőrizni tudják, hogy már a megfelelő adatok szerepelnek-e minden rendszerünkben - abban is ami a futárszolgálat részére továbbítja az adatokat. Együttműködésedet köszönjük a kellemetlenségért pedig ez úton is elnézésedet kérjük. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...