Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hívásértesítés


Ferenc82

Kérdés

Sziasztok!

Úgy egy hónapja voltam a telekom mammut ügyfélszolgálatánál, kértem hogy állítsuk be a hívásértesítést. Ott helyben nem tudtuk kipróbálni, azt mondta a srác, hogy csak másnaptól fog működni, ok. utána igazából már nem foglalkoztam a dologgal sajnos, nem lett kipróbálva. Most jutottam el oda, hogy kipróbáljam, többször is hívtam és bekapcsolás után semmi értesítést nem küld kikapcsolt állapotban pedig a telefon amiről hívom "foglalt jelzés"t ad.  hívtam a 1414 et, de ottcsak egy robottal tudtam beszélni akivel sajnos nem jutottam semmire.  Remélem, hogy érthető a problémám, előre is köszönöm a segítséget!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...