Wintermute

Javaslatok a Telekom mobilalkalmazáshoz

Kérdés

Üdv mindenkinek,

 

a Telekom app nagyon jó, és nagyon örülök, hogy létezik. Egy javaslatom van hozzá: lehessen több telefonszámot is megadni, és váltogatni köztük, valahogy úgy, ahogy a fiókok között lehet váltani. Nekem ugyanis több számom van, és nagyon szeretném mindegyikről tudni, hogy mennyi rajta az adategyenleg. Ha van tervben fejlesztés, akkor ezt fontoljátok meg légyszi :)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2021. 11. 17. at 6:25, Kondákor Zsolt írta:

Nem. Chateltem valakivel a Telekom Facebook oldalán, a weboldalukon is, írtam e-mailt, bementem a helyi Telekom üzletben is, és semmi. Nem tudják, mitől van ez.

Szerintem hívd fel a központi számot, ott tudnak segíteni. 

Azt ellenőrizd továbbá, hogy a webes online felület mit mutat. Próbálj meg belépni mobilszámmal, ne csak emaillel. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
7 órája, btz írta:

Értem. És ezt semelyik ügyfélszolgálaton nem tudták orvosolni?

Nem. Chateltem valakivel a Telekom Facebook oldalán, a weboldalukon is, írtam e-mailt, bementem a helyi Telekom üzletben is, és semmi. Nem tudják, mitől van ez.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 perce, Kondákor Zsolt írta:

Szia!

Azt már próbáltam. Azt írja, hogy már hozzá van adva az előfizetés.

Értem. És ezt semelyik ügyfélszolgálaton nem tudták orvosolni?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 perce, btz írta:

Üdv!
Próbálkozz az "Adj hozzá előfizetést" funmkcióval, ha még nem tetted.

Szia!

Azt már próbáltam. Azt írja, hogy már hozzá van adva az előfizetés.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
15 perce, Kondákor Zsolt írta:

Sziasztok!

Nem javaslatom van, hanem egy olyan problémám, amit még nem tudott senki sem megoldani, pedig már mindenhol próbálkoztam. Gondoltam, itt is megkérdezem, hátha járt már így valaki.

Szóval a probléma az, hogy kb 1 hónapja bár be tudok lépni a Telekom alkalmazásba, és a honlapon is a fiókomba, viszont nem látom a saját számom, így semmit sem tudok intézni online.

Már mindent próbáltam. Töröltem a fiókot, frissítettem az alkalmazást, majd újraindítottam a telefont, de ugyan az maradt a probléma. Előfizetéses vagyok, de ha hozzáadok dominós számokat, azokat látom. 

Ha valaki tud megoldást, kérem ne hagyja magában. Köszi előre is.

Üdv!
Próbálkozz az "Adj hozzá előfizetést" funmkcióval, ha még nem tetted.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Nem javaslatom van, hanem egy olyan problémám, amit még nem tudott senki sem megoldani, pedig már mindenhol próbálkoztam. Gondoltam, itt is megkérdezem, hátha járt már így valaki.

Szóval a probléma az, hogy kb 1 hónapja bár be tudok lépni a Telekom alkalmazásba, és a honlapon is a fiókomba, viszont nem látom a saját számom, így semmit sem tudok intézni online.

Már mindent próbáltam. Töröltem a fiókot, frissítettem az alkalmazást, majd újraindítottam a telefont, de ugyan az maradt a probléma. Előfizetéses vagyok, de ha hozzáadok dominós számokat, azokat látom. 

Ha valaki tud megoldást, kérem ne hagyja magában. Köszi előre is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2021. 01. 12. at 8:43, dfiéuegf írta:

Sziasztok!

Nem tudom, hogy másoknál is probléma-e, de a telekom alkalmazásban jelenleg nem működik a kártyás fizetés.
A fizetés gombra rányomva csak pörög, majd közli, hogy el lett utasítva a fizetés, mert nem sikerült a 3Dsecure azonosítás.

Ehhez viszont nem jelenik meg az alkalmazásban semmilyen ablak, de még a bankhoz sem jut el az azonosítási igény, nem jön róla sem SMS, sem pedig a banki rendszerben nem látszik, hogy egyáltalán meg lett-e próbálva ez a hitelesítés.

A kártyámhoz szükséges beállítások el lettek végezve és más online vásárlásoknál működik a dolog, egyedül a Telekom nem tud ezzel az új helyzettel mit kezdeni.

Töröld a kártyát és vedd fel mégegyszer. Valószínűleg csak asztali gépen, a webes online felületen lesz lehetőség a törlésre. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Nem tudom, hogy másoknál is probléma-e, de a telekom alkalmazásban jelenleg nem működik a kártyás fizetés.
A fizetés gombra rányomva csak pörög, majd közli, hogy el lett utasítva a fizetés, mert nem sikerült a 3Dsecure azonosítás.

Ehhez viszont nem jelenik meg az alkalmazásban semmilyen ablak, de még a bankhoz sem jut el az azonosítási igény, nem jön róla sem SMS, sem pedig a banki rendszerben nem látszik, hogy egyáltalán meg lett-e próbálva ez a hitelesítés.

A kártyámhoz szükséges beállítások el lettek végezve és más online vásárlásoknál működik a dolog, egyedül a Telekom nem tud ezzel az új helyzettel mit kezdeni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Wintermute,

a Telekom alkalmazás funkciói - a felhasználói igényeknek megfelelően - folyamatosan bővülnek. Az ötleted nagyon jó, és az infóim alapján a megvalósítása folyamatban van. :smileyhappy: Pontos időpontot nem tudok...de mivel nekem is több előfizetésem van, bízom benne, hogy még az idén elérhető lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most