Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Levelezőrendszere hiba


Miklós55

Kérdés

Üdvözlöm!

Néhány órája nem tudom használni a telekomos levelezőrendszeremet levélfogadásra. Amikor elindítom a Thunderbird levelezőt, akkor az Avast blokkolja, és azt írja, hogy "azonosítottunk egy webhelytanúsítványi problémát. A tanusítány megbízhatósága visszavonásra került. A tulajdonos: mail.t-online.hu"

Mi lehet ez, és hogyan tudom megszüntetni a problémát?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @Miklós55
Bízunk benne, hogy a tapasztalt probéma már megoldódott.
Amennyiben továbbra is hibába ütközöl, javasoljuk, hogy egyeztess illetékeseinkkel 1414-es díjmentesen hívható telefonszámunon. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...