Ugrás a tartalomhoz
  • 0

1000/1000 gigaerõs tr💩gya


masikszabi

Kérdés

Távoli munkát végzek, és a városban a jelenleg elérhetõ legnagyobb internet csomagot fizetem. "Gigaerõs 1000/1000 -es ló*****t" Ma délután 2 óta 1-5 Megabit /sec a letöltésem! Mi a sz*r folyik a Telekomnál???? Jelentettem a hibát, erre adtak 72 óra korlátlan mobilnetet de az is pont ugyan ilyen lassú (5MBps). Kész rémálom ez az egész bohócság! Erre kell optika? A 70%-os packet loss-hoz meg a 130 ms-es latencyhez? Erre egy Aztech 56k feltárcsázós modem is képes volt '97-ben!

Az elmúlt 2 évben számtalan problémám volt, és a pofámba hazudták, hogy semmi problémát nem észleltek! Bizonyítottam PingPlotter-el, traceroute screenshottal, semmi! én vagyok a *****, hogy fizetem még ezt a trágyát!

Nem tudok dolgozni, nem tudok filmet nézni, ló*****t se tudok csinálni, a support meg a pofámba hazudja, hogy "elhárítottuk a problémát" PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Elegem van ebbõl a maszkabálból! Itt az ideje, hogy rendeljek egy StarLink-et mert erre a fosra közel 10 ezer forintot nem fizetek többet! 

GfeBDxu.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: masikszabi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Dunakeszin ugyanez van. A tele(*****) kom gusztustalanul kihasználja a monopolhelyzetét. A gyári router kb annyira használható WiFi-t ad, mint az erkélyen lévő műanyagszék. Háromszor volt kint a szerelő, 2 új modem... Szerencsétlen szétrakja kezét, ennél többet nem tud. Látja hogy van net és mégsincs. Kábel dettó. Asztali gép bedugva írja hogy van net, de nem kapcsolódik semmihez. Nappal (csúcsidőn kívül) itthoni ping szolgáltatás elfogadható internetsebesség. Persze az egész család dolgozni van, lány oviban. Délután jön a tuti. Csúcsidő, szlovák, lengyel ping 2-5mbps net, semmi adás nem akar működni. Asztali gép használhatatlan, WiFi használhatatlan. Persze magenta1 van, hogy "olcsóbb" legyen,de a mobilinternet is a rossz vicc kategória lakáson belül. Persze 1414 mindjárt megoldotta: vegyünk jelerősítőt...  Infláció követő lehúzás van, szolgáltatás pedig 30 évvel ezelőtti színvonal(talanság). 

A tv boxról nem is akarok írni. Android alapú (ami alapból nem rossz) de az hogy használat közben összeomlik, újraindul... Majd lefagy és csak full reset éleszti újra, az már kimeriti a szándékos károkozás fogalmát. 

Tisztelt admin: nem, nem fogom újra és újra hívni a 1414-et, mert dilettáns (húzd, ki, indítsd újra szarokkal etessétek a nyuggereket) tippekkel csak magatokat járatjátok le. A digitális asszisztens helyett pedig felvehetnétek rendes mérnököket, fejlesztőket mert lassan ugyanolyan ***** lesz a Telekom mint a ***** vagy a yettel.....de legalább drága is. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia IstiD!

Szomorúan olvastuk, hogy problémát tapasztalsz a szolgáltatással kapcsolatban.

Szeretnénk neked segíteni ezért kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az MT ügyfélazonosítódat és a mobil számodat.

Együttműködésedet köszönjük!

^Timi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
21 órája, Telekom szakértő írta:

Szia IstiD!

Szomorúan olvastuk, hogy problémát tapasztalsz a szolgáltatással kapcsolatban.

Szeretnénk neked segíteni ezért kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az MT ügyfélazonosítódat és a mobil számodat.

Együttműködésedet köszönjük!

^Timi

Szia, 

Köszi a választ.... De olvastad amit írtam? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia!

WiFi probléma esetén érdemes megvizsgálni, hogy a használt eszközök is megfelelő műszaki paraméterekkel rendelkeznek-e ahhoz, hogy a szolgáltatás által biztosított sávszélességet elérd. Fontos azt is tudni, hogy nem kizárólag az internetkapcsolat minősége határozza meg egy weboldal/egyéb internetes alkalmazás betöltésének a sebességét, hanem a kiszolgáló szerver sebessége is. Mivel a WiFi nem az internet szolgáltatás része, és számos tényező befolyásolhatja a működését, beállítását díjazott szolgáltatás keretén belül tudjuk elvégezni. A témával kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz bővebben. Amennyiben ezt szeretnéd, ezt jelezheted nekünk privát üzenetben MT-azonosítód és elérhetőségi telefonszámod megadásával. ^Szilvi

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
13 órája, IstiD írta:

1000/1000 mi!? .... A WiFi nem létező státuszt képvisel nálatok. Ahogy a Telekom szerelő személyesen elmondta, nem vállalnak garanciát a WiFi-re. 

IMG_20230524_171647.jpg

Szia

Ez milyen sebesség teszt? A számítógép van TV-re kötve vagy a TV-n fut valami speedtest szoftver?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással egyĂĽtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolĂ­tása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   LinkkĂ©nt mutatás

×   Az elĹ‘zĹ‘ tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ăšj...