zrx8

t-mobile.hu

Kérdés

T. Illetékesek !

Nem gondolják, hogy Mo. első számú mobilnet szolgáltatójaként szégyen, hogy a weboldaluk átlag minden harmadik kattintásra "A kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt" oldalt dob ? Pedig nem is mobilnetről próbálkozom, hanem vezetékesről. Egyéb oldalakkal semmi gond, a hiba nem nálam van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

23 válasz erre a kérdésre

Napi szinten többször is nézem, de az általad leírtakat nem tapasztalom.

 

Készülék választó oldal is elérhető, ott van ahol eddig.

 

 

Link

 

122.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mi benne az érdekes? Ha nekem mindenféle trükközés nélkül bejön akkor még is mit kellene rá írnom?

Láttam a másik fórumon is,hogy felhoztad a témát,azt is tedd hozzá,hogy van akinek semmi gondja vele,mint ahogy nekem sem,mobilnettel és kábelnettel is nézve elérem mindig. :mantongue:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Akkor nálad lesz a hiba mert proxy nelkül is bejön.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem tudom nálad miért volt (vagy van is) ilyen jelenség, alapvetően én minden nap meglátogatom szinte a fiókomat és nem tapasztaltam semmi problémásat az elmúlt napokban.

Bejelentkezve tapasztaltad a hibát az adataid, szolgáltatásaid böngészése közben, vagy vásárlásnál, vagy hol?

Lehet nálad is probléma az internet sebességével, még ha vezetékes is. Másik oldalt ennek ellenére betölthet, illetve betölthet gyorsabban is, főleg, ha cache-ből dolgozik és rántja elő.

Egyébként azt néztem, hogy a vásárlási rész az egy ideig más kinézettel volt, de most megint a régi, eddig megszokott kinézettel fut, lehet itt variáltak valamit, ami miatt hibát kaphattál.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hali! @zrx8 nem tudom, mire gondolsz pontosan, hogyan figyelhetné egy szolgáltató ezt, és miért lenne érdeke az, hogy ne vásároljanak az ügyfelei? Én ezt az okfejtést abszurdnak érzem, mellesleg én 3 böngészővel is megnéztem, és nekem megy a webshopjuk gond nélkül, közvetlen üzenetírás előtt is. Előzményeket, sütiket törölgeted? A www.telekom.hu oldal rendesen betölt?

 

+1

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megnéztem én is kábelnet, dsl, mobilnet pipa müködik rendesen. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Optikán ellenőriztem, noti (2 különbözőn is), iPad, Samu droid telefon, mindegyiken megy, problémamentesen, rendelni is tudnék szerintem, ha akarnék.

De még free wifin is futott nekem tegnap a Star****sban is, pedig az nem feltétlenül a sebességével hódít.

 

Jellemzően akkor szűrnek tartományokat és ip címeket, amikor onnan támadás érkezik a hálózat/szerverek felé, de nem vagyok otthonos ebben a témában.

 

De azt nem tudom elhinni, hogy pont neked, pont amikor te akarsz fellépni az oldalra, vagy a webshopba, akkor pont nem megy, ez vagy nagyon nagy véletlen és lottózhatnál is, vagy ott helyben nálad van valami.

Más oldalakat ha pikk-pakk megnyitsz, az jó, de ne felejtsük el, hogy ha cache-ből dolgozik a böngésződ, akkor már megint más a helyzet...

Ott nálad, a gépeden egy takarítás nem árthat, amit is javasolt, vagy pedig a hálózatodat (telefonon a térerőt és társait) is érdemes ellenőrizni.

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Néztem proxy-val és anélkül is, megy/ment rendesen.

Nem tudom mi lehet ott nálad, de lassan X akta lesz :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Akkor 1412 és mit mondanak erre. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem nem feltétlen sim hiba mert tudsz hívni, telefonnal minden okés ? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

Szia! Lehet az az oka, hogy nem nemzetközi formátumban van elmentve a szám a telefonodban, amire az SMS-t szeretnéd küldeni, ezt érdemes ellenőrizni :) Próbáld meg úgy, hogy a +36-ot körzetszám elé írod :)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia azt gondolom, hogy ha hirtelen történt, és a reggeli állapothoz képest a hívószám (tárolás formátuma) nem változott, ugyanazon a hálózaton vagy, telefonálni tudsz, üzeneteket megkapod, akkor az nem SIM hiba. Ha nem váltottál hálózatot, simán az is lehet, hogy hiba volt valahol az éterben, vagy akár a partner hálózatban, amit a szolgáltatóknak kell kijavítaniuk. :-) Egyébként peabody-nak igaza van, a számokat úgy kell tárolnod, hogy +36-ot írsz elé (ha a célszemély itthoni).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi mindenkinek, végül a hazai hálózatot kellett hívnom és ők 24 óra alatt javították a hibát (hogy hol és mi okozta, ne kérdezzétek). Köszönöm a szám tárolásra vonatkozó infókat, de mivel rengeteget utazom, így alapból nemzetközi formátumokban vannak. Amúgy tényleg nagyon jól esett, hogy akadtak olyanok, akik velem együtt ötleteltek mi lehet a gáz :) Köszi srácok!!!! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Napi több száz oldalt nyitok meg, minden bejön első klikkre, kivéve a webshop.t-mobile.hu alól bármi, de biztos nálam van a hiba.. :D Na mindegy, nem fontos nekem a t-nél vásárolni.

Szerk: nem voltam bejelentkezve, csak a rég megszokott készülékválasztó oldalra szerettem volna eljutni, ami már nincs, csak a reklámbannerről lehet választani kb. 6 típus közül. Mindenhol ez a trend, egyszerűsítés, retard-friendliness.. Ne válogass annyit !

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi a linket, bejön az oldal, de csak proxyn keresztül (zend2.com). Úgy látszik, a telekomos internet előfizetőknek (mint én) ellenjavallt a t-mobile választékának nézegetése :D

Hmm, cseles !

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

"Akkor nálad lesz a hiba mert proxy nelkül is bejön."

érdekes logika :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

a probléma nem egyedi, másoknál is fennáll..

lehet, hogy a webshop nem bírná a full terhelést, és úgy oldják meg sunyiban, hogy időnként bizonyos subneteket nem engednek be, de persze ezt soha nem fogjuk megtudni...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hali! nem tudom, mire gondolsz pontosan, hogyan figyelhetné egy szolgáltató ezt, és miért lenne érdeke az, hogy ne vásároljanak az ügyfelei? Én ezt az okfejtést abszurdnak érzem, mellesleg én 3 böngészővel is megnéztem, és nekem megy a webshopjuk gond nélkül, közvetlen üzenetírás előtt is. Előzményeket, sütiket törölgeted? A www.telekom.hu oldal rendesen betölt?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

az benne az érdekes, hogy ha nálad bejön, nálam meg nem, akkor szerinted csak nálam lehet a hiba.. nem bonyolítod túl :)

@zrx8

Mi benne az érdekes? Ha nekem mindenféle trükközés nélkül bejön akkor még is mit kellene rá írnom?

Láttam a másik fórumon is,hogy felhoztad a témát,azt is tedd hozzá,hogy van akinek semmi gondja vele,mint ahogy nekem sem,mobilnettel és kábelnettel is nézve elérem mindig. :mantongue:

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A dolog technikai része ugye nem igényel sok fejtörést, a webszerver vagy a load balancer miért ne dobhatna vissza bizonyos ip tartományokból érkező kérést ?

 

Ami meg az érdekeket illeti, mit tudom én, hogyan akarnak egymásnak keresztbe tenni akármilyen t-mobilos meg t-home-os kisfőnökök ?

Hali! @zrx8 nem tudom, mire gondolsz pontosan, hogyan figyelhetné egy szolgáltató ezt, és miért lenne érdeke az, hogy ne vásároljanak az ügyfelei? Én ezt az okfejtést abszurdnak érzem, mellesleg én 3 böngészővel is megnéztem, és nekem megy a webshopjuk gond nélkül, közvetlen üzenetírás előtt is. Előzményeket, sütiket törölgeted? A www.telekom.hu oldal rendesen betölt?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ok, a következő van: telefonról megnéztem, mobilneten szépen bejön, átkapcsolok wifire (adsl), reload.. se kép, se hang. A modemet kb. egy órája indítottam újra. Támadásokat nem intéztem a T ellen. Ötlet ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

$ tracert webshop.t-mobile.hu

Útvonal követése a következőhöz: webshop.t-mobile.hu [212.51.79.6]
legfeljebb 30 ugrással:

  1     2 ms     1 ms     1 ms  192.168.1.254 [192.168.1.254]
  2    17 ms    18 ms    14 ms  lo1.meroasr0-zalaegerszeg.net.telekom.hu [145.236.238.19]
  3    21 ms    19 ms    14 ms  tge0-3-1-3.core0-ip3-uj.net.telekom.hu [84.1.89.10]
  4    16 ms    14 ms    14 ms  tge0-0-0-1.er0-szavae.net.telekom.hu [84.1.80.107]
  5    15 ms    15 ms    15 ms  c-tge0-2-0-7.er0-szavae.net.telekom.hu [145.236.89.130]
  6    15 ms    16 ms    14 ms  212.51.104.33
  7     *        *        *     A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
  8     *        *        *     A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.
  9     *        *        *     A kérésre nem érkezett válasz a határidőn belül.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok, jelenleg épp külföldön vagyok és hirtelen (reggel még tudtam, délután már nem) nem tudok sms üzenetet küldeni. Telefonom kipróbáltam, hívni tudok, hívásfogadás ok, üzenet fogadás ok, de küldés ne. Domino csomag és több mint 4000Ft kredit van rajta. Elképzelhető hogy SIM hiba?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most