Ugrás a tartalomhoz
  • 5

Roli82

Kérdés

  • Válaszok 962
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Üdv mindenkinek!

Január 3. óta, amikor megváltoztak a (HD) csatornák sorszámai, sajnos nem tudom megnézni a régebbi felvételeimet. Sat egység, rögzítős beltéri, rajta egy csomó összevadászgatott, felvett film, javarésze HD csatornáról, nem véletlenül. Azok a felvételek, melyek az átsorszámozatlan csatornákról lettek felvéve, továbbra is nézhetők. De az összes HD-s felvételre azt írja ki, hogy "A tartalom lejárt". Most akkor ezeknek annyi, vagy valahogy el lehet érni, hogy újra lejátszhatók legyenek? Köszi!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

DerMedve.

Amit írtál problémát, nálam is jelentkezett.

Nem is értem, hogy miköze egy merevlemezre rögzített felvételnek a csatornák változásához. Ilyen bénául meg csinált programot, szégyelném magam. Bízom benne, hogy a Telekomtól olvassák a forum hozzászólásokat.

Kétlem, hogy érdemi válasz jön majd.

Úgy néz ki, hogy a Telekom követi a 2-3 évvel ezelőtti U... direct akkor jelentkezett problémáját. Azóta megoldották.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: B.Jocó
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
28 perce, acel írta:

1, mert elllopod areszkessetekbetörőket ha fel tudod venni tvvel , és nem veszed meg a méregdrága felvevős boxot.
2, akkor támogatni kell 1miilió féle tv-t és conax modult, ami vagy működni fog vagy nem
3 csak, mert megteheti és nem veszt vele felhasználót

 


 

 

53 perce, anonymus írta:

De szerezz egy conax modult bele ès probáld ki hátha de. A T tuti nem ad el ilyet

 

1 órája, anonymus írta:

Mert nem, erre nem lehet nagyon mást mondani. Meg akar válni a cégcsoport a sat tv-töl kb egyik kedvezmény csomagban sincs benne, nem vásárolnak/bérelnek több helyet a műholdon. Tavaly Decembertől nem hosszabbítható interaktív sat  szolgáltatás hűsége se. 

Értem. Köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nincs személyes kontakt csak gép, amivel nem lehet megbeszélni semmit! Már mindent kipróbáltam! Kihúztam az áramból, kivettem a kártyát, de csak azt írja ki, hogy "nincs jogosultságom(12)! Ezt a ***** társaságot meg nem lehet elérni sehogy! 6.-án is bejelentettem a hibabejelentőbe és ma is, de a kutya nem reagál rá! Azt hiszem felbontom a szerződést és vigyék p...-be a beltéri szarjukat!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia

És mikor ma felhívtad akkor mit mondtak, mert ha már volt az első sms hogy elhárult a hiba, akkor a frissítés  nem volt elég akkor kellenek a kártya adat és ha az  utána se segít akkor viszont már kifognak menni és a helyszíne vagy STB csere lesz vagy ö hívja fel a központot. Ászf szerint 72 órán belül kell elhárítani a hibát. Viszont az megkapód az első sms-t, hogy a hiba elhárult utána, amíg te vissza nem jelezel, hogy nem oldódót meg a hiba az nem tartózik a 72 órába.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem jelentek meg a csatornák és hibaüzenetet írt ki, illetve a dátum visszaugrott 1970. 01. 01. 00:01-re. Ezért áramtalanítottuk a modemet, kiszedtük a kártyát, de semmi változás.  Ezért rámentem a gyári visszaállításra. Azóta annyi van, hogy kérdezi a nyelvet, rámegyek hogy magyar. Utána szoftver keresése, beállítások ellenőrzése, csatorna adatbázis ellenőrzése, ezután ismét semmi, hanem megint kezdi elölről h nyelv kiválasztása és stb stb, de nem lép tovább. Mi lehet a probléma? Hogyan lehet orvosolni?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Anettka
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Sat Tv-m van alapcsomaggal, Intek S50 beltérivel (+ net meg telefon de azt most nem lényeg).

Az a gondom, hogy a beltérin nincs HDMI csatlakozó, viszont kellene (kényelmi szempontból).

A kérdésem az, hogy van-e rá mód és lehetőség, hogy olyan beltérit kérjek-kapjak, amin van HDMI csatlakozó?

Díjcsomagot, többlet szolgáltatást nem akarok kérni, mert nincs rá szükség.

Köszöntem a válaszokat...

 

Üdv. D1esel

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sat Tv, Kaon box, 3 gond van vele:

- hangerőt állítva a boxon, azt követően kimaradozó, pattogzó a hang, nem érthetők a beszélők, csak restart oldja meg

- EPG előjegyzés esetén az adott időponthoz érve imád lefagyni, 2-3 naponta előjön a dolog - nagyon idegesítő, mikor a rebootot lehet nézni a műsor helyett, fekete képernyő, se előre, se hátra, csak hard reset oldja meg

- pár csatornára PIN kód került, ezekre is feloldás várna

A szerelő válaszai:

- a tv-t kell megnézni hangerő ügyben (nincs a tévének semmi baja, egyértelműen a beltérin jelentkezik csak a hiba)

- elmondása szerint folyamatosan jönnek frissítések a boxra (amióta megvan, fennáll a probléma, változás egyszer sem következett el a fagyogatás ügyében)

- van egy "gyári beállítások visszaállítása" menüpont állítólag (azt a menüt úgy ismerem, mint a tenyeremet, NINCS ilyen)

 

Ezek nevetséges válaszok, szeretnék igazi megoldásokat. PIN-re is, fagyásra is. Milyen úton-módon van erre lehetőség? Családtag beszélt a szerelővel..

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

HDMI az összeköttetés, a hangprobléma pedig a box szoftveres problémája egyértelműen. Más HDMI-eszközzel nincs gond. Hangerőállítás a tv-n zajlik érthető okokból.

Tényleg csak újraindítás van, lepattintó válasz volt ez a szerelő részéről.

Valóban gyerekzárról van szó, de PIN ismerete nélkül feloldhatatlan.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kipróbáltam az alap PIN-eket, igen. Rokongyerek speciális PIN-t tett rá, úgyhogy nem ismeretes a kód.

Értettem a távos gondolatod, csak azt nem, miért javasolod. Azzal kezdtem, hogy a boxi volume állítgatás a problémás. Tehát amit írsz ki van próbálva és nem jó. Valószínűleg nem olvastál el figyelmesen vagy én voltam félreérthető. Ez egy mellékprobléma. A másik kettő fontosabb. Mi a megoldás? Van varázsszó a szerelőnek, hogy érdemileg cselekedjen? Van feloldókód a beltérihez? Kettőskereszttel kezdődő, akármi.

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Ebben az évben már lassan havi rendszerességgel megy el az adás, eddig mindig csak akkor amikor borúsabb volt az idő, mostanában meg már akkor is ha süt a nap.

Ma 2017.05.22-én meg már 10-15 percenként jön be a képernyőre egy kis parabola antenna és egy piros x alatta. Ez jó 15-20percig tart, ma este nézhetetlen a TV.  Nálatok is van így ilyen sürün?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...