Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Webmail


fidelia

Kérdés

Két témában kérdezek.

Az egyik: hogy lehet, hogy minden reggel a t-online webmail oldallal kell kezdenem, mert amit én NEM-spam-nek minősítek már tizenezredszer, holnap ismét a spam folderben találom (és fordítva: ami általam spam, az mégis az inboxba jön) ez más, nem-fizetős szervereken simán működik.

 

A másik:  hogy fordulhat elő (már harmadízben), hogy kéretlen reklámot kapok direkt a t-onlie címemre? Reméltem, hogy a fizetett szolgáltatással ezek mellőzését is várhatom...

(más email címeimről átirányított levelek esetében egy szavam sincs :) az más...)

Köszönöm előre is - szép vasárnapot és további jó munkát kívánok

 

régi ügyfelük

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 273
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1
47 perce, btz írta:

Nem az inda szervere volt/van(?) blocklist-en, hanem a Telekomé.

A nagy szolgáltatóknak éppen ilyenek okok miatt több küldő szervere van, ja z egyik kiesik, akkor belép helyette egy másik.

1 órája, Márffy Magdolna írta:

De megérkezett kb.kétóra múlva.

Akkor ha lassan is, de működik a küldés.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdvözöllek btz!

Köszönöm a gyors választ! Igazából ezeket nem nagyon használtam még. Ezért szeretném most használni, de a jelszómat elfelejtettem. Régebben a Telekom bejelentkezési oldalán megjelentek a személyes adatoknál az emailek, és ott lehetett új jelszót kérni.  Most viszont ezt sehogy nem találom, mióta a weboldal  megváltozott.

Ezért fordultam a fórumhoz, hátha valaki tudna segíteni.

Jó éjt.Ikszy

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Pontosan ugyan ez a hibaüzenet volt, vagy csak valami hasonló? Ott is valószínűleg a chellos küldővel volt valami probléma, ha visszapattant a levele. Úgy néz ki, hogy indáék, freestarték erősen védekeznek a valós vagy potenciálisan spamnek, biztonsági fenyegetéseknek vélt levelektől.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!
Nem találtam megfelelő kategóriát, ezért ide írom a kérdésemet, remélem kapok választ. A telekom webmailes felületen kitöröltem pár levelet, így a szemetesbe kerültek. Szeretném ezeket visszatenni a beérkezett levelek közé. Kérhetnék egy kis segítséget?

Köszönettel: Ákos

Szia!

 

Ha véletlenül a kukába került a webmailes felületen egy vagy több levél, és ezeket visszahelyeznéd, akkor  először kattints a kukára. Amikor megjelennek a kukában lévő üzenetek tegyél pipát az áthelyezendő üzenetek előtti négyzetbe, majd a képernyő jobb felső sarkában, a két, nagy az üzeneteket tartalmazó szürke téglalap fölött  lévő Áthelyez opció segítségével a legördülő menüből válaszd ki melyik mappába szeretnéd átpakolni a kérdéses e-maileket, és a választásod hagyd jóvá az OK gombra kattintással. Ezután az üzenetek átkerülnek a megfelelő helyre.

Remélem tudtam segíteni.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!

Neked ez az oldal jelenik meg, ha a webmail.telekom.hu címet használod?

Mert nekem még a régi típusú felület jelenik meg a levelezőbe való bejelentkezéskor...

A képről tippelve szerintem sanszos, hogy a keresett művelet vagy a Mappaműveleteken belül vagy pedig a jobb felső sarokban látható magentaszínű Egyéb  fül alatt lesz a keresett funkció.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

a webmail nem valami okos rendszer...ráadásul jelenleg fejlesztés alatt is áll egy ideje...:womansad:
gondoltál már arra, hogy vmi levelezőprogramot használj (pl. outlook, vagy az ingyenes thunderbird stb. kinek-mi jó), azokat általában lényegesen könnyebb kezelni, illetve a spamok, promóciós levelek szempontjából is könnyebb "tanítani" :womanwink:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

amúgy +1 gondolat

kéretlen reklámleveleket nem fog neked a T és egyetlen hasonló szolgáltató sem szerverszinten szűrni szerintem (ha meg feliratkozál valahova, valamire, akkor ott a hiba), hiába várod/reméled

 

ha "profi" jelegű, vagy ahhoz közelítő levelező-szolgáltatást akarsz magadnak, akkor fogadd meg tanácsát és használj klienset (értsd outlook, thunderbird, satöbbi), azt úgy állítod be, ahogy akarod, millió opció létezik a kéretlen levelek szűrésére meg társaira is, de ez is kliens szinten kavar és beeshet nem várt leveled

 

ha jól állítod be és hagysz másolatot a szerveren, akkor a webmail előnye is ott marad opciónálisan, hogy szinte bárhol meg tudod nézni a leveleidet (persze akkor időnként ügyelni kell a takarításrsa is hogy maradjon elég tárhelyed)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

ez már az új típusú felület, itt annyit kell tenned, hogy kijelölöd a mozgatni kívánt leveleket (egyet vagy többet, ahogy tetszik), és megfogod őket mintha az intézőben vagy asztalon fájlokat mozgatnál, és egyszerűen áthúzod abba a mappába ahova tenni szeretnéd őket

 

sajna sem az egyéb fül alatt és sem a mappaműveletek alatt nem tudsz mit csinálni ebben a témában, más funkciója van a lenyíló menüben szereplő lehetőségek szerint (rendezés, létrehozás, satöbbi)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

a my t-hez, pardon, "otthoni előfizetésem" részhez  nem lehet köze elvben, mert a webmailbe be kell juss mindenképp, a többivel meg tudjuk mi a helyzet sajna...

 

nem tudom hol áll náluk ez a mail projekt, mert nagy dirreldurral lett új belépési dizájn (és szívás a két körös belépéssel, ha a weboldalról mész), majd pár usernek előjött az új felület/új webmail, de nem mindenkinek, akinek nem az várhat, hátha előbb-utóbb lesz vmi.

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...