Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vezetékes pécsi telefon folyamatosan foglaltat jelez


Mazula János

Kérdés

Vezetékes pécsi telefon márciusban"átmenetileg a szám nem kapcsolható", áprilisban folyamatos foglalt jelzést ad. Hívtam saját és idegen mobilról, saját vezetékesről....... Ha tud kérem segítsen. A sejtésem és ezt megelőző netes információm szerint a rokonom számát fizetési késedelem miatt letiltották. (Tudomásom szerint ezt anyagi körülménye nem indokolja, esetleg a feledékenysége, ami miatt sokszor kértem hogy jegyzeteljen.)   Sajnos nem tudom melyik szolgáltatónál van(volt?)  Ha mellé tette a telefont  (régi készüléke van) akkor a következő hívás kezdeményezése után visszatehette volna a kagylót....A kapcsolat felvételét  több módon megkíséreltem.  (régebben mobil telefont küldtem neki, amit  állítólag elhagyott, levelekre nem válaszol,  családsegítő szolgálatnak azt mondta, hogy jól van) Lehet, hogy velem van baja , de az összes ismerősével, barátjával is megszakadt a kapcsolata. ( + segítség hívás lehetőségének elvetése ! ?) Kérek szépen információt arra, hogyan tudnám távolról megtudni melyik szolgáltatónál van (volt ?) előfizetése? A fenti sejtésemen kívül milyen műszaki, készülék kezelési probléma merülhetett még fel?   Ha az érkező információk  sem segítenek már csak két dolgot tehetek.      1.  A családsegítőket megkérem, hogy ismét keressék fel és javasoljanak neki megoldást, esetleg a szolgáltatójával vegyék fel a kapcsolatot a fenti probléma megoldása  érdekében.  2.  Elutazom két három napra Békéscsabáról Pécsre..........A műszaki infókat és egyéb ötleteket előre is köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia János! Elsőként az online tudakozó rendszerünket javasoljuk, ahol ellenőrizhető, hogy társaságunk üzemelteti-e az érintett hívószámot. Amennyiben nincs titkosítva az adott telefonszám, akkor díjmentesen megtekintheted az online tudakozó felületen, melyet itt https://www.telekom.hu/lakossagi/tudakozo#telefonszam érhetsz el.

Ha Telekomos, és esetleg számlaelmaradás miatt korlátozásra került a szolgáltatás, akkor a számlarendezését követően kerülhet visszakapcsolásra.

Ha egyéb műszaki ok miatt nem működik a vonal, akkor hibabejelentést szükséges tenni, és műszaki munkatársaink megvizsgálják. Hibabejelentésed leggyorsabban chat-es ügyfélszolgálatunkon (https://bit.ly/3MS588o  teheted meg.

Szívesen ellenőrizzük mi is, ha privát üzenetben megírod nekünk az érintett vezetékes számot, és elérhetőségi mobilszámod is kérnénk, ha műszaki probléma miatt továbbítani kellene illetékesek felé. ^Petra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...