Ugrás a tartalomhoz
  • 0

számlabefizetés ellehetetlenítése


Jaeger László

Kérdés

3. problémára várok választ.

(1) Sem tegnap, sem ma nem tudtam online kiegyenlíteni a számlámat a honlapjukon. Ez miért van?

(2) Miért büntetik a papíralapú csekkes befizetést,  ha nem képesek  a z elektronikus fizetés technikai feltételeit folyamatosan biztosítani?

(3) hogyan fizessek?

Jaeger László

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Tisztelt Telekom!

Eléggé irritáló a számlaesedékesség napján való bankkártyás fizetés esetén az adott felületen az a megfogalmazás, hogy a fizetési határidő lejárt és mindjárt felsorolják az ebben az esetben foganatosítandó retorziókat. Ugyanis az esedékesség napján a követelés még nem minősül lejártnak. Lejárt egy követelés az esedékesség napját követő naptól lesz.

Ez így nem túl ügyfélbarát kommunikáció és a pontosan - esedékességkor - fizetőkben is ellenérzést kelt a szolgáltatóval szemben.

Üdvözlettel,

Bíró Gábor

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...