Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Panasz bejelentése.


Kazó Sándor

Kérdés

T Cim.!
Szeretnék egy panaszt bejelenteni:
Az egyik ismerősömnek ajánlottam a TV üzemeltetését hozza a Telekomhoz. Úgy is lett, ide  jött előfüzetőnek, mivel már a telefonja és az internete itt volt. Én beszéltem rá, azért irom én a levelet.
Sajnos náluk az áram időnként egy két pillanatra elmegy és a TV nem jön vissza egyáltalán. Többször hívta a szerelőit a Telekomnak, eddig nem is volt probléma de amit ma a szerelő müvelt az borzasztó volt.
Nem tudom, hogy engedheti meg magának ezt a borzasztó viselkedést az ügyfelekkel szembe. Amit az a szerelő tett az nem minősül emberi magatartásnak. Az ismerősöm idős, menni alig tudó nyugdijas hölgy, jól halhatóan kiszólt , hogy jön rögtön. Bot segitségével ment ki a kapuba beengedni a szerelőt, de az már menő félbe volt. Az idő kb három-őt perc volt. Idegesen bement, előre sietve, nem várta meg amig az idős hölgy utolérje, bement a szobába nagy dirrel-durral, és amikor a hölgy mondta neki, hogy már másik szerelők szoltak neki, hogy ki kéne cserélni az adaptert, erre Ő azt mondta, hogy azért van két füle, hogy az egyiken bemegy amit mond a másikon kimegy és nem halgatom meg amit mond. Hát ez felháborító. nagy morgások közepedte elinditotta a tévét, de a hölgy nem birta cérnával és kiment a szobából, majd egy öt perc mulva kijött a szerelő is és azt mondta flegmán, hogy most már kész a  tévéje,  távozott. Az alkatrészt  nem cserélte ki, így ha legközelebb is lessz áramszünet, megint ki kell hívni a szerelőt, hogy elinditsa a televíziót.

Semmi papírt, elismervényt nem hagyott ott. Azt is mondta, hogy az adaptert, vagy szetboxot pénzért cserélik ki.
Szeretném, hogy ilyen ne forduljon elő a következő alkalommal.
Kérném szépen az ügyet kivizsgálni sziveskedjenek.
A megsértett fél cime:
2473. Vál.  Arany János ut 18. szám.

 

Köszönettel:
Kazó Sándor  Ötven éve Telekomos ügyfél.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Sándor! Nagyon sajnáljuk a történteket! Az okozott kellemetlenségek miatt elnézést kérünk! Kérjük, hogy egyeztessen az előfizetővel és írja meg Nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítót privát üzenetben. Az azonosítót a számlán is feltüntetjük. Nagyon szépen köszönjük! Így már a panaszt is rögzíteni tudjuk, melyet munkatársaink kivizsgálnak és az előfizetőnek hivatalos úton válaszolnak. ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...