Ugrás a tartalomhoz
  • 0

A hűség mindenekelőtt!


norbert80

Kérdés

Tisztelt Telekom!

 

Tudom hogy ebben a rohanó és rohamosan fejlődő világban az új és új ügyfelekért kell mindent megtenni, de néha -és tényleg csak néha- gondolhatnának a régi, hűséges ügyfelekre is.

 

Ha egy javaslatom lehetne, ahogy már többször felhívtak, hogy kössek biztosítást Önöknél is, úgy jól esne ha mondjuk azzal keresnének meg, hogy "Köszönjük közel 18 éves hűségét, és egy Ön által választott készülékre xx% kedvezménnyel tehet szert." És most nem a szokásos 10-20%-ra gondolok, hanem mondjuk 40-50% és EGYSZERI alkalom!

 

Nekem jól esne, mert lassan minden új belépő több és jobb lehetőséget kap dolgokra, mint mi, régi veteránok.

 

Más szerint? Vagy csak én látom így? :)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

13 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Szokott lenni kedvezmény meglévő ügyfélnek is.

Decemberben pl előrehozott készülékváltással a Samsung Galaxy Express 53.760 Ft helyett Move XS csomagban 23.760 Ft volt.

Telemarketinges ajánlatokat a 1430 ki lehet kapcsoltatni ügyintéző segítségével, én is így tettem mivel nem volt szükségem biztosításra és már untam,hogy majdnem minden előfizetésemen kerestek ezzel kapcsolatban. :manvery-happy:

 

 

express.JPG

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Szia @Ricsi13, honnan tudja a Telekom hogy szeretnék-e vagy sem biztosítást kötni vele? :) (úgy hogy felhív és megkérdezi tőlem, ez ugye elmarad más esetben)

 

A címben is írtam "hűség" nem a kapcsolat pontokra menne, hiszen ahhoz sokat kell telefonálni pl. Én ezt nem teszem, átlagos felhaszáló vagyok, netezek és olykor telefonálok. Ezzel kevés pont jön és ha jól tudom ez is elillan bizonyos idő után, tehát nem tudnék összegyűjteni kellő számut, és sokan mások sem. Ismerem a Telekom oldalát, ismerem a feltételeiket, de az én témám nem a "hűség".

 

A hasonlatodhoz annyit, hogy egy "vevőt lesz@ró" multinál a húspultnál nem fognak szólni, de egy kisebb, normálisabb helyen bolt,hentes  (ahová már régóta jársz és "hűséges" vevő vagy :), ilyenekkel vagyok tele) ott bizony kérdeznek, javasolnak, ajánlgatnak, tehát kontaktust teremtenek veled, mert érdekük hogy visszamenj. A minőséget helyezik előtérbe a mennyiség elé :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nem érted meg ezek szerint amiért indítottam ezt a topikot és nem fogod. Nem akarlak és nem is foglak meggyőzni....

 

Amit nekem linkeltél ember, az más is megkapja, aki ma téved be a T oldalára 0perces ügyfélként, ennyi.

 

Nekem nem kell keresned semmit, nem ismersz, így légyszíves ne degradálj és próbálj bekategorizálni sehova.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Telekom!

 

Tudom hogy ebben a rohanó és rohamosan fejlődő világban az új és új ügyfelekért kell mindent megtenni, de néha -és tényleg csak néha- gondolhatnának a régi, hűséges ügyfelekre is.

 

Ha egy javaslatom lehetne, ahogy már többször felhívtak, hogy kössek biztosítást Önöknél is, úgy jól esne ha mondjuk azzal keresnének meg, hogy "Köszönjük közel 18 éves hűségét, és egy Ön által választott készülékre xx% kedvezménnyel tehet szert." És most nem a szokásos 10-20%-ra gondolok, hanem mondjuk 40-50% és EGYSZERI alkalom!

 

Nekem jól esne, mert lassan minden új belépő több és jobb lehetőséget kap dolgokra, mint mi, régi veteránok.

 

Más szerint? Vagy csak én látom így? :)

 

 

Realitások talaján maradva ilyenre semmi esély nincs.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia honnan tudhatná a Telekom, hogy Te telefont szeretnél venni? Ezt egy közösség olvassa, az ügyfélszolgálat itt nem válaszol. :-)

 

Egyébként a T-nél hűségpontokat lehet gyűjteni, Kapcsolat pontnak hívják, és itt találod a feltételeket, illetve azt, honnan tudhatod meg, Neked mennyi Kapcsolat pontod van (havidíjasok gyűjtik, Dominosok nem).  Ha tehát elég sok pontot gyűjtöttél, akkor azt felhasználhatod készülékvásárlásra, online is, akár. Így megeshet, hogy nagyon keveset kell ráfizetned a telefonra vagy arany és platina szintnél megkapod azt kamatmentes részletre is, bizonyos díjcsomagokkal akár 0 Ft-ért, stb. Tehát járt utána, lépj be először is ide, válassz készüléket.

 

Ahogy néztem az oldalt, van csak online kapható telefon is:-)

 

Ez a hűségpontos megoldás nemcsak Telekom szinten, hanem elég sok kereskedelmi láncolatnál, hypermarketben is divat. Ha sokat vásárolsz egy adott helyen (RGo a T-re vetítve, ha elég magasak a számláid, jó forgalmat bonyolítasz), több a pont is. (Más: De attól még nem fogja megkérdezni a csemegepultos, szeretnél-e ma jóval olcsóbban kapni szalámit?) Ott vannak a kártyán a pontok, azokat váltogathatod be amire épp lehetőséged van. :-)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen ám, de lemondod a marketinges ajánlatokat, hívásokat, akkor semmilyen ajánlattal nem fognak megkeresni, úgy tudom. De ha tényleg nem szeretnéd, illetve szeretnétek, akkor valóban ki lehet kapcsoltatni az ügyfélszolgálaton. Norbert80 le is írtad, hogy nem forgalmazol olyan sokat....akkor csodát se várj túl nagy %-ban.

 

Egyik ismerősömet felhívták a T-től,miután lejárt a két éves hűsége, és 0 Ft-ért (már nem tudom, milyen díjcsomaggal) de hozzájutott egy Samsung okostelóhoz, tehát annyi volt a teendője, hogy újabb 2 évig a T-nél marad. De van pro és kontra, (aki folyamatosan kontrázik, negatív hangulatot áraszt magából), de igyekezzünk poztitívan látni a dolgokat, segítsünk egymásnak addig is, míg valaki nem beszél az ügyfélszolgálattal.

 

A többi szolgáltatónál jóval kevesebb, szerényebb a készülékválaszték, de valljuk be, Magyarország kis piac a készülékgyártóknak, már 10 millióan sem vagyunk, így azt gondolom, illetve hallottam, hogy a szolgáltatók sem tudják olyan kedvezménnyel megvenni a telefonokat (vagy épp jóval kevesebb darabszámot), mint egy nyugati nagyobb országban.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

még kerestem neked olyan weboldalakat, ahol láthatod a kedvezményes telefonokat. Írod, hogy Te személyre szóló ajánlatot szeretnél, mert régi üf. vagy, de a "sült galamb" még senkinek sem repült a szájába. :-) Kis piac ez az ország a nagyobb mértékű kedvezményeknek. A szolgáltatónál érdeklődhetsz még, vagy beléphetsz ide hogy megtudd, rád milyen árak feltételek vonatkoznak. :-)

 

Nem tudom milyen díjcsomagban vagy most, (vagy mikor váltottál utoljára csomagot), de már attól is olcsóbb lehet egy telefon, ha díjcsomagot váltasz, esetleg az új tarifára még hűséget is, és keresed az új lehetőségeket. Ja igen, és bizonyos díjcsomagok még olcsóbbak, ha teljesíted az e-Pack feltételeit, és online kapod, és fizeted a számláidat, késés nélkül. :-) Érdeklődj, járj nyitott szemmel! :-)

 

Akciós telefonok

 

Samsung akció

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

foxylady

2002 óta telekomos vagyok. Tavaly lejárt az előfizetésem... Hat, azaz HATEZER forinttal drágábban vettem (volna) telefont, ha meghosszabbítom az előfizetésemet. Mindegy mit választottam, a nekem legkedvezőbb tarifával, telefonnal rosszabbul jöttem volna ki, mint egy új előfizető...Gyakorlatilag uzgyanazzal a telefonszámmal új előfizetőként kaptam meg olcsóbban a telefont. Szóval még hogy az újak nem kapnak meg mindent? Nem is kell mindent megkapniuk, elég, ha ilyen összeggel olcsóbban léphetnek be 0 perces ügyfélként a Telekomhoz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

azért azt is vegyétek már végre figyelembe, hogy nem csak az számít, hogy mennyi ideje vagy valamelyik szolgáltatónál, hanem az is lényeges, hogy mennyi pénzt hagysz ott...

X éve van a piros szolgáltatónál kártyám, éventre egyszer, max kétszer feltöltöm, lehet ott vagyok 5-10 éve, de nem vagyok kiemelt partner, mert alig költök...

 

de apropó, ne csak a problémát írjátok, hanem karcoljátok már ide kérlek, hogy mit vártok, mit akartok, mi lenne az, amitől megbecsült ügyfélnek éreznétek magatokat? (havi költéstől függetlenül)

 

mert én kivi vagyok, hogy erre ki mit mond, mert sokszor ez is probléma, hogy várnak az emberek vlaamit, aztán megmondani pontosan nem tudja, hogy mit...

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

Én ezzel tisztában vagyok.Velem közepesen jól jár a cég. Nem 10-20 ezreket, de nem is párszáz forintokat hagyok náluk. 

Mit várok? Amit lertam: 2002 óta náluk vagyok, nehogy már 6 ezer ft-tal többet fizessek egy mobilért, mint egy új ügyfél, aki (a Te érveddel szólva) ki tudja mennyit fog költeni, vagy épp nem lesz a számla behajtásával gond. Én, mióta előfizetősjük vagyok, egy kezemen meg tudom szerintem számolni, mikor mradtam el a csekkek befizetésével. Ha el is maradtam, max egy napot, mert a munka miatt nem volt időm menni postára.

szóval hűséges vagyok és leírtam, én mit szeretnék.

Percdíjak rendben, előfizetési díjak szintén... nekem a készülékek árával van bajom.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...