zoli62

Telekom számlázási rendszer jövője

Kérdés

Rengeteg gond van a számlázással az új számlázási rendszer bevezetése óta.  A számlák rendszertelenül jönnek, nem lehet használni az online felületet, stb. stb. Egy ilyen nagy cégnek az átállásra jobban fel kellett volna készülni, amikor már több mint öt éve tudott volt, hogy új rendszert fognak bevezetni. természetesen az üzleti ügyfeleket még eleve nem is akarták migrálni az új rendszerbe.  A régivel is sok gond volt, de ennyi hiba nem volt. Egyáltalán az új fog úgy működni valamikor is , mint a régi?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

5 órája, dfiéuegf írta:

Más nem távközlési cégeknél gördülékenyebben megy a számlázás.

Még a Telekomon belül is eltér a számlázás, és ennek okát talán csak egy igazi bennfentes tudná megmondani.

Nekem a mobil előfizetés és az otthoni (egybevont) előfizetések számlája is a Díjneten jön. Az előbbi mindig 1-i keltezésű, és már 2-án (de volt már hogy aznap) jött az értesítés. Az otthoni számla keltezése változó, de jellemzően az első hét vége környékén van. Ezt a számlát a Díjnet nagyjából  (teljesen kiszámíthatatlanul) 12-20 között szokta jelezni. Azért a beérkezésre adnak időt, most például a 8-i keltezésű, ma megkapott számla esetén ez jan. 26.

Gondolom van valami technikai, vagy más indok a nagyon eltérő rendszerre, de azért furcsa.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Az miért van, hogy hónap 6-án elvileg elkészül a számlám, de legalább egy hét kell ahhoz, hogy az bárhol meg is jelenjen? Sem a Telekom alkalmazásban, sem a webes felületen nem jelenik meg, email-ben sem értesítenek.

Volt olyan, hogy a fizetési határidő előtt néhány nappal sikerült a Telekomnak eljuttatnia hozzám a számlát. Ez azért is különös, mert állítólag a Telekom egy távközlési cég.

Más nem távközlési cégeknél gördülékenyebben megy a számlázás.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azóta már a céges ügyfeleket is migrálják át az új rendszerbe.

Azóta már a céges ügyfeleket is migrálják át az új rendszerbe.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A bürokrácia most jóval nagyobb, mint a Matáv idejében volt.

Azt is érdemes tisztában tartani hogy jelenleg van X székház. 2013-ban (vagy +/- 1 év, teljesen mindegy), a Telekom nagy elhatározásra jutott, amikor bevezette az egységes Telekom nevet a T-mobile, T-home "összevonásából". Nem is csodálom hogy egy teljesen új "alap" kell, hiszen ami annak idején ketté volt osztva, most egybe "kellene" szervezni.

És visszatérve, itt nagy pont lehet a székháznak, ha már egyszer az "újraszervezésről" beszélünk.

Új - egységes - honlap / facebook / ügyfélszolgálat / számlázórendszer / székház.

Nehéz úgy bürokráciamentesen "működni" hogy nagy a fejetlenség, az össze-vissza foltozott dolgokból.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A bürokrácia most jóval nagyobb, mint a Matáv idejében volt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

X havonta dobálják át az embereteket egyszer csak elfogy már :D 

 

Belső burokrációs köröket meg nem egy székház csere oldja meg. 

Ez igaz is lenne ha a székház nem okozna belső átalakításokat a modern kor követelményeinek. Hidd el ésszerűbben lesz felépítve és kiépítve - beosztva- mint a most jelenlévő székházak. Megoldásról senki nem beszélt, csökkentésről volt szó! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez szomorú egy ilyen nagy cégtől.

X havonta dobálják át az embereteket egyszer csak elfogy már :D 

 

Belső burokrációs köröket meg nem egy székház csere oldja meg. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ahhoz képest hogy mekkora most a fejetlenség a T háza táján eléggé tartják magukat erővel. Úgy gondolom hogy a 2018-as költözés az új székházba majd kicsit csökkenti ezt a belső bürokráciát is, mert pl. sokszor megszenved szegény ügyfélszolgálatos is azzal, hogy a számomra kért információra válaszoljon, mert különböző osztályokat kell felhívni akik vagy nincsenek bent, vagy nem veszik fel a telefont, vagy valami más.

De 2015-ben mikor ott a hatalmas nagy hálózatkiépítési projekt, ott a hatalmasnak 4G kiépítési projekt, ott a széteső weboldal helyett telefonos leterheltség + munkaerőhiány mert ha jól néztem közek ~600-800 álláshirdetés van M-on (beleértve az összes T-s érdekeltséget) még és van egy hatalmas nagy ügyfélkörük nem csodálom hogy vannak gondok. De majd megoldódnak :)

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nincs és nem is lesz egy ideig.

Ez szomorú egy ilyen nagy cégtől.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezek szerint még mindig nincs céldátum, mikorra kerül át az összes lakossági ügyfél az új számlázási rendszerbe.

Nincs és nem is lesz egy ideig.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem.

Ezek szerint még mindig nincs céldátum, mikorra kerül át az összes lakossági ügyfél az új számlázási rendszerbe.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen fog, és még jó hogy az üzletieket nem piszkálták. Nekik hatalmas kötbér járna ha ilyen előfordul. 

Többször beszéltem üzleti ügyfélszolgálattal. Elmondták, hogy örülnek, hogy az ügyfeleik nem vesznek részt a migrációs hercehurcában.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen fog, és még jó hogy az üzletieket nem piszkálták. Nekik hatalmas kötbér járna ha ilyen előfordul. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A kérdés még aktuálisabb, mint valaha.Vajon szeptember 21-ke után a Telekom minden lakossági előfizetője már az új rendszerben lesz?

Nem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A kérdés még aktuálisabb, mint valaha.Vajon szeptember 21-ke után a Telekom minden lakossági előfizetője már az új rendszerben lesz?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Én elvileg már az újban vagyok. Az online felület is elérhető. Sokminden nem változott a sokhónaopos türelmi időszak alatt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most