zrx8

Szerződés fals adatokkal ?

Kérdés

Üdv !

 

Bementem ma egy T-pontba, mivel nemsokára lejár a  tv, net és telefon hűségidőm. Szerettem volna újra egy 1 éves szerződést kötni, telefonból az alapcsomaggal (analóg, nem voip, mivel mifelénk még nem fehér holló a net-kimaradás), netből a netmánia S (mivel még a 10 Mbit/sec is sok a telekom helyi infrastruktúrájának, ami már a 7Mbit elérését is pezsgővel ünnepli), tévéből pedig a sat, családi csomag, 2 db beltérivel, HD nélkül.

 

Néhány sikertelen próbálkozás után a ügyintézőnek sikerült egy olyan ajánlatot kinyomtatnia, amely mindenben megfelelt a kritériumainknak, és még a ránk sózni kívánt HD csatornákat sem tartalmazta, mivel -ahogy ezt már egy éve is végigjátszottuk az egyik kollégájával- mint kiderült, mégiscsak lehet HD nélküli csomagot kérni, bármennyire is tagadták ezt első körben az ügyintézők.. Lényeg az, hogy így összesen 9500 valamennyire jött ki az alapdíj, tripla kedvezménnyel.

 

Ezután jött a szerződés kinyomtatása, amit -lévén régi motoros- újfent átolvastam, és összeadtam az abban feltüntetett alapdíjakat, ami meglepetésemre valami 12000 fölötti összeg lett. Érdeklődésemre az ügyintéző közölte, hogy a szerződésen feltüntetett díjak nem tartalmazzák a tripla kedvezményt, és olyan szerződést nem is tud adni, ami a tényleges díjat tartalmazza, de amúgy becsszóra annyit kell majd fizetnem. Ezek után aláírás nélkül távoztam, az ügyintéző pedig sztornózott minden változtatást.

 

Kérdésem: mennyire profi az a hozzáállás Mo. legnagyobb távközlési cége részéről, hogy a szerződésen a valóságtól eltérő adatokat kell aláírnia az ügyfélnek ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ehhez nem tudok mit mondani mert minden esetben az interneten kötötten szerződéseket. De ha van rá módod a MT azonosító és jelszó megadása után ha bemész a szolgáltatásokhoz itt figyelmeztetni fog a hűség lejártára. Ott lehetőséged van díjcsomag váltásra ahol összeállítva a csomagokat a dupla v. tripla kedvezménnyel csökkentett összeget fogja a rendszer mutatni. Így könnyen megtudjató mennyi az annyi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

 

Mi úgy jártunk, hogy megint nem volt jó a rendszer, kiemelten mondtuk neki, hogy egy évet szeretnénk, úgy is kb 11.000-12.000Ft körül lett volna.

Megkaptuk írásban a szerződést, két év van rajta és szinte ugyan ott vagyunk árban mint az 1 évvel :(

 

No komment.

 

Remélem sikerül neked is valami!

 

Üdv: Anita

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A Magyar Telekom Chat szolgáltatása üdvözli Önt! Ügyintézőnk hamarosan jelentkezik.

A kapcsolat Xyz ügyintézőnkkel létrejött.

Xyz: Üdvözlöm, Xyz vagyok, miben segíthetek?

Ön: jó napot kívánok, P. vagyok, szeretném online meghossszabbítani a szolgáltatásaimat, de a tv -nél nem találom a második beltéri egység opciót

Xyz: Egy kis türelmét szeretném kérni, azonnal válaszolok.

Ön: várjak még ?

Xyz: Még egy kis türelmét kérem, utánanézek a folyamatnak.

Xyz: Sajnos nincs lehetősége az Online felületen megrendelni a második beltéri egységet, ezt Telefonos ügyfélszolgálatunkon (1412) vagy erről (link) a felületről üzenetben küldve rendelheti meg. Kérjük, ha írásban küldi kérését, akkor majd adjon meg egy kapcsolattartó telefonszámot. Ekkor kollégáink a lehető leghamarabb felkeresik Önt telefonon, és segítenek a módosításban. Az ügyintézéshez MT azonosítója és ügyfélszintű jelszava lesz szükséges.

Xyz: *Köszönöm a türelmét!

Ön: gratulálok

Xyz: Sajnálom :(

Ön: végülis, Magyarország legnagyobb telekom cége, a XXI. században..

Ön: azért kösz

Xyz: Nagyon szívesen!

Xyz: Tudok még valamiben segíteni?

Ön: igen

Ön: eredetileg egy t-pontban akartam a hosszabbítást intézni, de azért nem lett belőle semmi, mert a kinyomtatott szerződésen a kalkulált 95xx alapdíj helyett a kedvezmények nélküli 12xxx Ft alapdíj szerepelt

Ön: és az ügyintéző azt mondta, hogy csak ilyet tud nyomtatni, de amúgy becs' szóra annyi lesz

Ön: tudnak önök erről, hogy így (nem) működik a rendszerük ?

Xyz: Sajnos előfordulhatnak problémák, rendszereint fejlesztése folyamatos, bízunk benne, hogy a jövőben nem tapasztal ilyen problémákat.

Ön: uram, 1 évvel ezelőtt nem volt ilyen gond, 2 évvel ezelőtt sem !

Ön: ezek szerint visszafelé fejlesztik a rendszert ?

Xyz: Nem. De a fejlesztések során előfordulhatnak problémák, igyekszünk mindent kijavítani, hogy a megfelelő formában működjenek a továbbiakban.

Ön: minden jót

Xyz: További kellemes napot kívánok! Viszontlátásra!

A Magyar Telekom ügyintézője lezárta a chat beszélgetést.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez tényleg úgy tűnik, mintha a Telekom szándékosan próbálná megakadályozni az ügyfelek szerződéskötését. Miután mind a személyes, mind az online próbálkozás kudarcot vallott, nem tudom, mivel próbálkozzak ? Füstjelekkel ? Palackpostával ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most