Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Jótállási jegy


Törölt_tag2483

Kérdés

16 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Hello, ha online rendelted, nem kell érvényesítened. a kapott vagy letöltött jótállási jegy vagy a számla elvileg elég az esetlegs garanciális ügyintézéshez. mondjuk én mindig megtartom mindkettőt, abból baj nem lehet, hiszen a letöltött jótállásin valószínűleg nincs dátum, viszont a számlán biztosan megvan minden adat.

 

milyen márka egyébként? ha samsung, akkor kellhet regisztráció, de ekkor sem a garanciához, hanem a kiterjesztett garanciához. lehet persze, hogy a többinél is van ilyen, de én csak ezt ismerem...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Köszönöm a segítségeteket a T -nél végre kifogtam egy segítőkész ügyintézőt aki lepipálta a másik 3at ők hárman nem tudtak segítséget nyújtani illetve nem voltak a helyzett magaslatán. Úgye nem én voltam a hibás mert sehol a rendeszerben nem szerepelt semilyen számla és nem is kaptam.Így most levél a nagy Pesti okosokhoz,hogy legyenek már szívesek leküldeni postán egy számlát,mert valahogy el lett felejtve a dolog vagy megfújta a postás kellett otthonra alágyújtani a pörinek :) Most már csak ki kell várni vajon mikor jön meg elvileg pár nap,de a rendszert ismerve tapasztalva sosem lehet tudni,ha már a tévé 3hónapot vett igénybe ez vajon mennyit! Köszi mindent és további kellemes napot kívánok!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!          Azt értem regisztáció alatt ami a jótállási jegyre van írva .(Érvényesítse jótállási jegyét az áruházak vevőszolgálati pultjainál!)Ez lenne ami a jótállási jegy 6 oldalán van egy bélyegző Magyat Telekom központi áruraktár Telephely Waberers C1 raktár 1239 Budapest, Európa u 6.  És ide van írva tv típusa gyártási szám.                                                                                                                                                                                                                       

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

 

Nekem meg olyan gondom van,hogy a jótállási jegy megvan viszont számlát nem kaptam a tévéről.

Online lett rendeleve és részletre,de viszont most a szervizbe van és kéne a számla a dokumentumok közt nem szerepel erről semmilyen számla.Na ilyenkor azt honnan tudom beszerezni?

 

Köszi a választ segítséget!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello crom79, mikor rendelted online? 

 

"A Magyar Telekom 2013. október 29-től kizárólag elektronikus formában tárolja a szerződésekkel és a készülékekkel kapcsolatos dokumentumokat, melyeket ezen a felületen keresztül bármikor letölthetsz, illetve szükség esetén ki is nyomtathatod." 

 

ha ezt követően, akkor az internetes önkiszolgálón az előfizetésedhez belépve, a dokumentumok között ott kell lennie. ha mégsincs, vagy kényelmesebb, mint nyomtatni, akkor ügyfélszolgálaton kérhetsz másolatot (ennek lehet díja, majd megmondják)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!

 

 

2014.November végén lett rendelve nálam is volt pár hónap csúszás az ügyben.

Igen a többi dokumentum meg is van az online felületen,de kimondottan erről nincs.

Egyik ismerősöm is volt bent számla miatt azt mondták nem tudják kinyomtatni mert valami külön kérvényt kell benyújtani,hogy megkaphassa nem értem nem lehet simán csak kinyomtatni egyet.Vicc!

Na majd akkor neprobálkozom én is személyesen kíváncsi vagyok mert a tévéhez gondolom addig nem nyúlnak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...