Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kilépés - Belépés


Adamita

Kérdés

Az lenne a kérdésem hogy vettem önnöknél egy készüléket Arany Kártyás mellé!Viszont mivel számhordozással jöttem át így a másik szolgáltatónál átirattuk a nevet arra aki mellé átjöttem!és ez volt pénteken!És nekem a boltban azzal hitegettek hogy hétfőre már müködni fog a szolgáltatás mert addigra áttáll a dolog!Na már most itt vagyok Kedd reggel viszont a telefon azt irja "Nincs szolgáltatás"!!!Ilyenkor mi a teendő?! Mivel elég fontos lenne a használása és nem 2 forintot fizetek havonta!!!!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Hello Adamita, van változás? elvileg 1 munkanap, amíg a korábbi szolgáltatód eldöntheti, hogy elenged-e, az újnak újabb 1 arra, hogy megoldja a számhordozást, hacsak nem kérsz későbbi időpontot (nálad ugye az utóbbi nem játszik). viszont ha a korábbi szolgáltatód nem enged el, mert tartozol, hűséged van, ilyenek, akkor ez értelemszerűen megnöveli az átfutás időt :robotsad: elvileg ilyenkor persze kapsz tájékoztatást (sms-ben?), de ha nincs változás (= a régi kártyád él, hívható, az új még nem, ami azt jelzui, hogy elakadt a folyamat, vagy netalán már egyik sem él, ami valami kártyahibára is utalhat), a helyedben én nem várnék, hívnám a 1430-at, hogy legyenek kedvesek megnézni...

 

ja, telóban ugye benne van az új kártya, és ki-bekapcs volt?:robothappy:

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...