Ugrás a tartalomhoz
  • 0

?????


Zsolt76

Kérdés

Tisztelt uram/hölgyem!

A mai nap rendeltem egy készüléket jóhiszeműen,mert gondoltam mint aranykártyás (legalább is ezt mondja az autómata ha az ügyfélszolgálatot hívom) ki használom és eddig nem volt panaszom! Meg rendeltem online egy készüléket és a vége az lett,hogy 0 Ft-ot kell fizetnem éerte a kiszálításkor..mindent kitöltöttem és el küldtem önök felé.....vártam a hívást ami 16:30-ig volt ki írva helyette 17:25-kor hívtak....és utánna jött amire nem is számítottam....minden rendben és kiszálításkor fizessek 47000 Ft-ot.....ugye ez nem 0Ft mint ahogy ezek szerint naivan gondoltam és megrendeléskor olvastam is....Magyarul ez egy átvágás számomra.....ha lett volna per pillanat annyi nálam akkor nem rendelek hanem meg veszem valamelyik üzletükben! Szerettem volna továbbra is maradni önöknél (az internetem is itt van) de sajnálom én úgy érzem,hogy át vágtak ezzel és azzal kapcsolatban is kaptam hideget meleget,hogy mit is csináljak az aranypontjaimmal.....ennyit érdemel egy ügyfél!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Új előfizetés esetén adategyeztetéskor csinálnak egy fizetőképességi vizsgálatot.

Ennek eredményétől függ,hogy szükség van -e mobil előleg befizetésre.

Az előleg összege nem vész el, a havi számlákban 100%-ban jóváírásra kerül, azaz a havi számla összegét csökkenti.

 

Tehát nem átverés,minden szolgáltató így csinálja!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...