Ugrás a tartalomhoz
  • 0

SMS ismétlődés


JJanos55

Kérdés

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
Sajnos ez nem vezet célra. Én online és személyesen is megkerestem a dologgal az OTP-t és mindkétszer azt a választ kaptam, hogy hallottak a dologról, de a saját rendszerükből ők minden alkalommal csupán egy üzenetet indítanak. Már csak azárt is megvizsgálták, mert állítólag nagyon drága dolog lenne ügyfelenként 20-30-50-80 (!) SMS-t kiküldeni, nem is beszélve a náluk felmerülő esetleges műszaki többletterhelésről. További kutakodásom során arra jutottam, hogy a hibának valahol a ******* (OTP SMS-szolgáltatója) és a Telekom rendszere között, a továbbított SMS-ek visszaigazolása körül kell lennie. Az OTP elindít egy SMS-t, amit a ******* elpasszol a Telekom hálózatába, ahol a felhasználó/ügyfél megkapja. Az SMS készbesítéséről viszont nem, vagy hibásan érkezik meg a visszaigazolás, így minden automatikus üzenet-rolloutnál elküldi, ahányszor csak tudja. Én most egy ca. 1200 Ft-os vásárlásról és egy 600 Ft-os üzenetdij-levonásról kapok napi 40-60 SMS-t egy hónapja folyamatosan, és marhára unom.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerintem az OTP csak egyszer küldi el és nem vár nyugtázást, viszont azt el tudom képzelni, hogy az SMS rendszer vár visszaigazolást és az valamilyen Android / telefon hiba miatt nem megy el (mondják hogy időnként újra kell indítani az Androidos készülékeket), mondjuk lehetne egy korlát, hogy max 3-szor küldi el a rendszer, mert 30 az egy kicsit sok, különösen először volt ilyesztő: hirtelen azt gondoltam sokszor vonják le a pénzt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Olyan infót kaptam kollégámtól, hogy ha Galaxy Ace telefonja van, akkor sűrűbben előfordulhat ez a jelenség, viszont készüléktől függetlenül is előfordulhat, hogy egy ilyen SMS beragad, és tényleg tucatszor elküldi a telefonra.
Ilyen esetben ha az ügyfél be tud fáradni egy Telekom üzletbe, az ügyintézők fel tudják hívni a műszaki háttérosztályt, akik telefonszám alapján meg tudják nézni az SMS forgalmat, és ha tényleg beragadt, akkor ki tudják ütni, hogy többször ne küldje el. Ezt ugye abban az esetben kell meglépni, ha biztos Telekom oldalról van a hiba.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello, nekem is van ilyen néha, de csak 2-3x kapom az üzenetet. ilyenkor ellenőrzöm, ha a tételek (terhelés+ a számlám végösszege) ugyanazok, akkor törlöm, és kész. a 20-30-80 már valóban más tészta, ekkora mennyiségnél már tuti nem (csak) a bank rendszere a ludas, hanem az SMS forgalommal van valami. erről az osiris által írtaknál bővebb magyarázatot nem kapsz, én a helyedben a következő alkalommal (nem most, nem utólag, hanem akkor, amikor ömlenek az üzenetek) felhívnám a Tét (1430), hátha tudnak vele valamit kezdeni (ha éppen náluk akad valami, akkor tudnak)...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...