Ugrás a tartalomhoz
  • 0

VALÓTLAN ADATOKAT TARTALMAZÓ SZÁMLALEVELEKET KÜLD A TMOBILE


KisJanos

Kérdés

A Tmobile minden jelek szerint rendszeresen küld ki nem valós információkat tartalmazó számlaleveleket.

Ez arra enged következtetni, hogy a számlalevél érvénytelen is lehet.

Érdemes ellenőrizni a postázott számlákon a számla végén a "KEDVEZMÉNY JOGOSULTSÁG"-ot.

Rendszeresen VALÓTLAN adatot jelölnek meg, vagyis olyan státuszt tüntetnek fel, ami már a levél felnyitásakor sem fedi a valóságot. Legalábbis a Tmobile szerint. Hiszen az ügyfélszolgálatosok is, a Tmobile applikációja is, ill. a telefonos rendszerük is MÁS státuszt jelöl meg. (?!?)

Miért?

Egyszerűen azért, mert hibás a "pont számító" rendszerük. A MÚLTat jelenítik meg JELENKÉNT, vagyis ha meg akarja tudni az ügyfél , hogy milyen jogosultságú, akkor telefonál, bemegy, kérdez, informálódik weben, és az összes ügyintéző papagájként válaszolja, hogy "Ezt a számláján is ellenőrizheti".  Így könnyen és RENDSZERESEN előfordulhat, hogy a számlalevélen közölt jogosultsági státusz nem felel meg a valóságnak, vagyis VALÓTLAN információ van a számlalevélen. Más nem lehet. Illetve mégis!

Ha a számlalevélen szereplő információ a VALÓS, akkor pedig az ügyintézők hazudnak egységesen, ill. még ez sem teljesen igaz, mert 2nappal ezelőtt "belefutottam" olyan ügyintézőbe, aki azt a státuszt erősítette meg, ami a számlalevélen szerepel. (?!?!) Egyik nap ilyen, másik nap olyan? És "Nyugodjon meg, mert  "AZ" a státusz nem valós, hanem "EZ" a státusz a jó!" (?!?!?)

Vagyis néha ezt, néha azt mondják, de természetesen az ügyintézők  többsége ragaszkodik az alacsonyabb kedvezményi jogosultsághoz, vagyis hogy a számlalevélen szereplő magasabb jogosultság "NEM VALÓS".

Ezt megerősítette az ügyfélszolgálatos is. (Hangfelvétel, időpont, ügyintéző neve felírva)

Ebből egyenesen következik, hogy legalább 1 hamis adat van a számlalevélen, ami felveti annak gyanúját, hogy más valótlan adat is előfordulhat még a számlalevélen, vagyis jogosan felvethető az a gyakorlat, hogy mivel a számlán szerepelnek valótlan adatok, nem biztonságos, és jogosan nem is követelhető azok kiegyenlítése.

 

A leírtak a valóságnak teljesen megfelelnek, bizonyítékok archiválva.

 

Tisztelettel

Kis János

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Szia János! Szerintem eltúlzod a dolgot. Egy szolgáltató nem engedheti meg magának a valótlan adatokat tartalmazó számlák készítését. Gyorsan megnéztem a legutóbbi mobilos számlámat, mert furcsálltam, amit írsz. Az én számlámon a Kapcsolat Program információnál (meg másutt, pl. záróegyenlegnél is) van egy kis 3-as szám, ami egy magyarázathoz vezet: 2015.06.30-i állapot szerint. Ez szerintem egy július elején kelt számlánál normális is, hiszen logikusan kell bizonyos időt adni a rendszernek, amíg az adatok összesítése, frissítése megtörténik, és a számla elkészül. Vagy mire gondoltál pontosan, melyik státuszra?

 

Egyébként ha nem értesz egyet a számláddal, akkor a szolgáltató köteles kivizsgálni a panaszod, ha például e-mailt írsz nekik, megadod az adataidat. Én pedig kimondottan örülök a Kapcsolat Pontoknak, sosem gondolkoztam még azon, hogy ezek miatt reklamáljak, vagy kérdőjelezzem meg az egész számlázási rendszer működését.........hiszen amit telefonálok, azt ki is fizetem.

 

Végül pedig nem kell ahhoz számlalevelet nézni, hogy ráláss a kedvezményedre: én rendszeresen a weben nézem meg a szolgáltatásaimat, számlainfokat, és ott látható a hűségpontjaim/program menüben az aktuális kedvezménystátuszt is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...