Ugrás a tartalomhoz
  • 0

hiányzó számlák


fenor

Kérdés

Helló mindenkinek!

Az a problémám, hogy már 3. hónapja nem kapok számlát. Az ügyfélszolgálaton már jelentettem kétszer, azt mondták valami átalakítás alatt van a rendszer, minden rendben. Igazából csak azt akarom kérdezni, hogy van-e más is így, vagy csak rám vonatkozik a nagy átalakítás.

 

Üdvözlettel,

fenor77

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Üdv!

 

A számlázási rendszer tényleg átalakítás alatt áll, nagyon sokakat érint. Arra következtetek, hogy elektronikus számláról lehet szó a Te esetedben. Bár valóban elhúzódik ez az átállás, 3 hónap számla nélkül nekem kicsit hosszúnak tűnik, de ha az ügyfélszolgálat szerint ez rendben van így, akkor igazából nem hiszem, hogy aggódnod kellene - elfelejteni biztos nem fogják... :smileyvery-happy:

Lehet, hogy sok fórumozó jár hasonló cipőben, úgyhogy remélhetőleg rövidesen kiderül, mennyire gyakori ez a jelenség.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nekem áprilisban jött az utolsó számla, amit májusban fizettem a távszámlán keresztül.

Már párszor hívtam és egyszer cseteltem is az ügyfélszolgálattal, de mindig csak megnyugtattak.

Olyankor meg is nyugodtam, hogy átalakítás, rendszerhiba stb... majd hamarosan kapom a számlát, de az utolsó ilyen beszélgetés egy hónapja volt és most már tényleg kezdek türelmetlen lenni.

Halló Telekom! Minden ingyenes :) ? Vagy majd megkapom kamatostól :( !

Tud valaki valamit?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hirtelen felindultságból bementem a helyi ügyfél irodába és jeleztem a problémát. Csodálkoztak és látták, hogy van már két hibajelentésem ezzel kapcsolatban (pedig már háromszor telefonáltam, de úgy látszik csak kétszer jegyezték).

Összesen annyit tudtak tenni, hogy felvettek egy harmadik hibajelentést és ismételten megnyugtattak, hogy majd kapom a számlát a távszámlán.

Remélem úgy lesz, ha mégsem akkor nem tudom mit tehetnék még?!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Változnak a dolgok!

Októberben, vagy novemberben kaptam egy telefonhívást melyben közölték, hogy elkészültek a számláim, küldik őket és december 31-ig kell kifizetni azokat.

2015.12.31-ig nem jött egy számla se!

Várok tovább türelmesen, mi mást tehetnék!?

Egyébként nekem ez már tényleg magas.

KÖNYÖRGÖK HADD FIZESSEK MÁÁÁÁR :) !

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló mindenki.

Nekem sem jött 3 hónapja számla.

Azt a tájékoztatást kaptam,hogy a szálázási rendszer már kész.Az adatlapom valamiért inaktív!Nincs semmilyen előfizetés az oldalamon.Az ügyintéző nem talált a rendszerben.

Tudtommal,ha én késve fizetek,büntetnek.Ilyen esetben kit büntetnek?

Üdvözlettel:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2016. 01. 04., kistukesz írta:

Változnak a dolgok!

Októberben, vagy novemberben kaptam egy telefonhívást melyben közölték, hogy elkészültek a számláim, küldik őket és december 31-ig kell kifizetni azokat.

2015.12.31-ig nem jött egy számla se!

Várok tovább türelmesen, mi mást tehetnék!?

Egyébként nekem ez már tényleg magas.

KÖNYÖRGÖK HADD FIZESSEK MÁÁÁÁR :) !

Szia, érdekelne, hogy megoldódott e már a számlahiányos ügyed? Ugyanilyen cipőben járok, csak nekem még telefonhívás sem jött a számlákról, mikor fizessek...Immár 5. hónapja nem küldtek számlát....Mindenesetre a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni, ha rövid határidővel kell majd rendeznem, továbbá, mivel van már másik szolgáltató az utcánkban, 1 év múlva itthagyom a Trét, főleg ez miatt.....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...