Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kedvezmények megszüntetése mobilszámlában


Ikszy

Kérdés

Üdv a hozzászólóknak!

Partner 3 dijcsomag kedvezmény -  minden előzetes értesítés nélkül - már két számlában nem került elszámolásra. Addig 20 db SMS dija levonásra került. 

Ellenben a kapcsolási dij felszámítása a számlákba észrevétlenül bekerült.

Személyesen jártam  a T.home  boltjában, ahol eddig számlát is befizethettem,  /néhány hónapja már "elhajtanak" a postára/ és válaszul azt mondták, hogy vigyem be hozzájuk az ominózus számlákat. Talán nem mondok igazat? A július 1-i áremelkedéseknek betudható lett volna, de az ilyen becsempészéses módszer, azért bosszantó, és még válaszokat sem tudnak adni a régi hüséges ügyfeleiknek.

Két előfizetésem van,plusz egy Dominós mobilom lassan 15 éve  plusz internetem, telefonom, de az ügyintézés egyre több kivánnivalót hagy maga után. Kérdésem , hogy jogos-e a kedvezmény megvonás, és nem kellett volna-e előzetesen közölni az előfizetővel. Válaszokat előre is köszönöm: Ikszy

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Hello Ikszy, az előzetes közlésre: ha feltételekhez kötött a kedvezmény (mint pl. az aranykártyás rendszer, az e-pack vagy a csak bizonyos irányokban felhasználhatóság), amelyeket nem teljesítettél, akkor nem. ha általánosságban, mindenkire vonatkozóan szüntették meg a kedvezményeket, akkor szerintem igen.

 

az a legegyszerűbb, ha felhívod a Tét (ezek szerintem üzleti csomagok lehetnek, a normál díjszabásból évekkel ezelőtt eltűntek, tehát 1435 vagy 1400), és megkérdezed őket, mi történt. ehhez jelszó kell, számla nem.

 

a számlás kérés oka az lehetett, hogy a boltban nem tudtad a jelszót/ nem vagy aláíró, ügyintézésre felhatalmazott a cégben/ esetleg valami kis viszonteladónál jártál, akik nem látják a számláid, de az általad vittek alapján próbáltak volna segíteni...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló!

Köszönöm a válaszod. Annyi a hozzáfűznivalóm, hogy semmi feltételről nem tájékoztattak ezidáig. Évek óta így, tehát levonták a 20db SMS-t/.   Aranykártyás előfizető vagyok. Mátrix /AVON/ dijcsomaggal. Plusz internet , vezetékes telefon évek óta a Telekomnál van.  Lassan 20 éve az ügyfelük vagyok.

Nemcsak az bosszantja az embert, hogy egyoldalú a változtatás, dijemelés hanem, hogy hülyének is nézik az embert..

Az ügyintézők pedig hárítanak. Egyébként sajnos nem ez az első, hogy nem tudnak válaszolni. Pedig bár nem T.pont illetékességüek, de a megyében nagyobb városnak számító településen "tajékoztatják"így az ügyfeleiket..

Sokszor gondolkodóvá tesznek, hogy szolgáltatót kellene változtatni.

 

Üdv: Ikszy   

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

*Ikszy írta:

Helló!Köszönöm a válaszod. Annyi a hozzáfűznivalóm, hogy semmi feltételről nem tájékoztattak ezidáig. Évek óta így, tehát levonták a 20db SMS-t/. Aranykártyás előfizető vagyok. Mátrix /AVON/ dijcsomaggal. Plusz internet , vezetékes telefon évek óta a Telekomnál van. Lassan 20 éve az ügyfelük vagyok.Nemcsak az bosszantja az embert, hogy egyoldalú a változtatás, dijemelés hanem, hogy hülyének is nézik az embert..Az ügyintézők pedig hárítanak. Egyébként sajnos nem ez az első, hogy nem tudnak válaszolni. Pedig bár nem T.pont illetékességüek, de a megyében nagyobb városnak számító településen "tajékoztatják"így az ügyfeleiket..Sokszor gondolkodóvá tesznek, hogy szolgáltatót kellene változtatni.

Üdv: Ikszy*Esetleg van kapcsolattartód?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

*zoli62 írta:

Ikszy írta:

Helló!Köszönöm a válaszod. Annyi a hozzáfűznivalóm, hogy semmi feltételről nem tájékoztattak ezidáig. Évek óta így, tehát levonták a 20db SMS-t/. Aranykártyás előfizető vagyok. Mátrix /AVON/ dijcsomaggal. Plusz internet , vezetékes telefon évek óta a Telekomnál van. Lassan 20 éve az ügyfelük vagyok.Nemcsak az bosszantja az embert, hogy egyoldalú a változtatás, dijemelés hanem, hogy hülyének is nézik az embert..Az ügyintézők pedig hárítanak. Egyébként sajnos nem ez az első, hogy nem tudnak válaszolni. Pedig bár nem T.pont illetékességüek, de a megyében nagyobb városnak számító településen "tajékoztatják"így az ügyfeleiket..Sokszor gondolkodóvá tesznek, hogy szolgáltatót kellene változtatni.

Üdv: Ikszy
Esetleg van kapcsolattartód?zoli62 írta:

Ikszy írta:

Helló!Köszönöm a válaszod. Annyi a hozzáfűznivalóm, hogy semmi feltételről nem tájékoztattak ezidáig. Évek óta így, tehát levonták a 20db SMS-t/. Aranykártyás előfizető vagyok. Mátrix /AVON/ dijcsomaggal. Plusz internet , vezetékes telefon évek óta a Telekomnál van. Lassan 20 éve az ügyfelük vagyok.Nemcsak az bosszantja az embert, hogy egyoldalú a változtatás, dijemelés hanem, hogy hülyének is nézik az embert..Az ügyintézők pedig hárítanak. Egyébként sajnos nem ez az első, hogy nem tudnak válaszolni. Pedig bár nem T.pont illetékességüek, de a megyében nagyobb városnak számító településen "tajékoztatják"így az ügyfeleiket..Sokszor gondolkodóvá tesznek, hogy szolgáltatót kellene változtatni.

Üdv: Ikszy
Esetleg van kapcsolattartód?*Szia, Zoli62!

Nem igazán értem, mire gondolsz A T-Pont üzletében van-e kapcsolattartóm? Kicsit részleteznéd, hol lehet"szert tenni rá?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

*Ikszy írta:

zoli62 írta:

Ikszy írta:

Helló!Köszönöm a válaszod. Annyi a hozzáfűznivalóm, hogy semmi feltételről nem tájékoztattak ezidáig. Évek óta így, tehát levonták a 20db SMS-t/. Aranykártyás előfizető vagyok. Mátrix /AVON/ dijcsomaggal. Plusz internet , vezetékes telefon évek óta a Telekomnál van. Lassan 20 éve az ügyfelük vagyok.Nemcsak az bosszantja az embert, hogy egyoldalú a változtatás, dijemelés hanem, hogy hülyének is nézik az embert..Az ügyintézők pedig hárítanak. Egyébként sajnos nem ez az első, hogy nem tudnak válaszolni. Pedig bár nem T.pont illetékességüek, de a megyében nagyobb városnak számító településen "tajékoztatják"így az ügyfeleiket..Sokszor gondolkodóvá tesznek, hogy szolgáltatót kellene változtatni.

Üdv: Ikszy
Esetleg van kapcsolattartód?zoli62 írta:

Ikszy írta:

Helló!Köszönöm a válaszod. Annyi a hozzáfűznivalóm, hogy semmi feltételről nem tájékoztattak ezidáig. Évek óta így, tehát levonták a 20db SMS-t/. Aranykártyás előfizető vagyok. Mátrix /AVON/ dijcsomaggal. Plusz internet , vezetékes telefon évek óta a Telekomnál van. Lassan 20 éve az ügyfelük vagyok.Nemcsak az bosszantja az embert, hogy egyoldalú a változtatás, dijemelés hanem, hogy hülyének is nézik az embert..Az ügyintézők pedig hárítanak. Egyébként sajnos nem ez az első, hogy nem tudnak válaszolni. Pedig bár nem T.pont illetékességüek, de a megyében nagyobb városnak számító településen "tajékoztatják"így az ügyfeleiket..Sokszor gondolkodóvá tesznek, hogy szolgáltatót kellene változtatni.

Üdv: Ikszy
Esetleg van kapcsolattartód?Szia, Zoli62!

Nem igazán értem, mire gondolsz A T-Pont üzletében van-e kapcsolattartóm? Kicsit részleteznéd, hol lehet"szert tenni rá?Üdv:Ikszy*Szia!

Minden flottának van kapcsolattartója, erre gondoltam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...