Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Szolgáltatáskiesés


ferencodrobina

Kérdés

Szeretnék felvilágosítást kérni,tegnap reggel 9-től este 9-ig nem működött sem a vezetékes telefon,sem a TV

sem a számítógép szolgáltatás.

Most hívom a 1412 megadott telefonszámot,azonban ez a szám nem fogad hívást,reggel 7 óra 40 van!

 

Reklamációt kívánok benyujtani,mive a szolgáltatás leállása anyagi veszteséget is okozott.

Kihez fordulhatok ezek után?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Nálad mi az hogy "számítógépes szolgáltatás"?

Ez lenne az internet esetleg?Amúgy nem mindegy, hogy merre és hol laksz, mert lehet az elmúlt két nap időjárása miatt nem volt szolgáltatásod (ónóseső, *******yás, elektromos vezetékek szakadása, satöbbi, volt itt minden a hírek szerint), vagy előre tervezett karbantartás volt, esetleg nálad történt vmi egyedi hiba ami aztán helyreállt vhogy.Egyébként amit írt, az van, 72 óra a hibaelhárítás (hacsak nincs ezzel ellentétes megállapodásod, speckó üzleti terméked, satöbbi). Ez a "a szolgáltatás leállása anyagi veszteséget is okozott" téma pedig mindig is érdekes lesz, ha 72 órán túl is áll helyre a szolgáltatás, akkor kötbért fizetnek ugyan, viszont az állítólagos veszteséged az elmaradt haszon kategóriába sorolódik, azt pedig bizonyos jogi értelmezésben nem köteles senki sem megfizetni, így valószínűleg a szolgáltató sem fogja.Reklamálni reklamálhatsz, de az konkrétan szerintem az időpazarlás kategóriában fogja végezni :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...