Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Jelszó


Törölt_tag5330

Kérdés

Tisztelt Telekom. Egy éve próbálok sikertelenül belépni az online ügyintézés végett a webes felületre. Az előfizetés a férjem nevén van,a belépéshez a jelszót természetesen már ezer éve elfelejtette. Munkája révén félévente jön csak haza,ezért minden ügyes bajos dologgal nekem kell foglalkoznom. Amikor belépek és megadom az azonosítót,majd rákattintok az új jelszó igénylésre,azt a szöveget kapom,hogy ezen a felületen ez nem lehetséges,hívjam a 1412. MEgtörtént . NEm egyszer .nem kétszer. Az ottani ügyintézők kedvesek ,bájosak,de semmivel nem jutottunk előbbre. Azt szeretném megtudni,hogy mit kéne tennem,hogy új jelszót kaphassak? A kezdetektől előfizetők vagyunk,és mostmár ,hogy van net is ,gondoltam ,könnyebben lehet elintézni,ha gond van. Nagyon szeretnék új jelszót,( a telefonos ügyfélszintű jelszó megint kilőve,mert aa drágám arra sem emlékszik),mert közben hűségidőt hosszabbítottunk,set topboxot cseréltünk,és nem tudok feljutni az oldalra,hogy nyomon kövessem,mi történik. Kérem ,segítsenek. Előre is köszönöm: Számné Andi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...