Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Törölt_tag5405

Kérdés

Tisztelt Telekom és Kedves Fórumozó társak!

 

Szeptember 20.-án rendeltem a webes felületen egy Samsung TV-t, zavart, hogy a webes felületen a folyamatban lévő megrendelések között nem láttam ezt az eseményt, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot a rákövetkező szerdán. Ott azt a tájékoztatást kaptam, hogy valamiért nem jött át ez a megrendelés, nem látják, ezért adjam le újra, OK leadtam újra. Két hét múlva újra hívtam az ügyfélszolgáltatot, hogy ismét csak nem látom a megrendelésemet a webes felületen, azt a tájékoztatás kaptam, hogy minden OK, folyamatban van, értesítenek, ha szállításra kerül. Rá egy hétre, mivel nem változott semmi, újra hívtam az ügyfélszolgálatot ahol az alábbi választ kaptam: de jó, hogy hívtam Öket, mert ránéztek és most derült ki, hogy elakadt két informatikai rendszer között a megrendelésem folyamata, azonnal értesítik az IT csoportot és hárítják.
Azóta hetente kétszer hívom Öket, de mindig azt a lepattintó üzenetet kapom, hogy IT hiba, javítják és menni fog a TV.

ELFOGADHATATLAN ez a hozzáállás és az ügyintézés!!!!


Már több mint egy hónapja leadtam a megrendelést és a mai napig ott van a kínálatukban a jelzett készülék, NEM ÉRDEKEL az IT problémájuk, oldják meg, ha két hét nem elég a megoldásra, akkor meg van a véleményem a rendszerükről!

üdv, DJ

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

17 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Végre happy end-el zárult a megrendelésem kálváriája: pénteken (11.13) megjelent a GLS a TV-vel, persze nem voltam otthon, mert nem küldtek értesítést, de egy rövid telefonálási kör után este át tudtam venni a készüléket.
Ezenkívül a kellemetlenségek kompenzálásaként 10eFt  jóváírást jegyeztel elő a novemberi számlámra.

Tehát végre lezárult a herce-hurca.

Tanácsolni szeretném mindenkinek, hogy ilyen és ehhez hasonló ügyekben írjon a segitunk@telekom.hu címre a problémájával, mert ami nekem nem sikerült a telefonos és a személyes ügyfélszolgálaton elintézni 50 nap alatt, azt a Segitunk csapat egy héten belül megtette. Köszönet érte nekik!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Véleményem szerint mivel 1.5 éves a TV típusa, lehet, hogy nem egy könnyen tudják beszerezni, de ebben az esetben nem lenne kifizetődőbb az összinteség?

Mellesleg nagyon rossz lehet a rendszerük, mert nálam a webes felületen azt jelzi ki, hogy nincs az előfizetésemhez szolgáltatás rendelve (pedig van TV, internet, telefon) és akkor most váltsak vagy hosszabítsam meg, pedig ezt már telefonon megtettem korábban és működik.
Ironikus az egészben, hogy mikor felhívom az ügyfélszolgálatot, akkor a gépihang javasol, hogy intézzem az ügyeimet a webes felületen: hol? mikor ott a hozzám kapcsolódó adatok teljesen pontatlanok, értelmezhetetlenek és félrevezetőek!

Kiváncsi vagyok arra, hogy egy ilyen nagy telekommunikációs cég hogy engedheti meg magának, hogy ennyire rosszul működjön a rendszere, szvsz a belső rendszerük is egy káosz lehet!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A tegnapi nap során elmentem egy T-pontba, ott a segítőkész ügyintéző megnézte a megrendelés állapotát és arról tájékoztatott, hogy valamilyen hiba miatt "megállt" a rendszerben a megrendelésem, javasolta, hogy ezt ne panaszként vegyük fel, hanem zárjuk le a megrendelést és vegyünk fel újat. Ebbe bele is egyeztem, márt csak azért is, mert mondta, hogy most éppen van raktárok a TV, míg ha kivizsgálják a hibás megrendelést, akkor az egy hónapig is eltarthat. Nagyon segítőkész volt, most újra elkezdek reménykedni, hogy hamarosan megjön a várva várt TV. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A történet folytatódik, nem kell csalódnom a Telekomban: felrakták a web-re a megrendelés és a szerződés hosszabítás dokumentumait, abban vettem véletlenül(!) észre, hogy a web felületen megjelenített, a TV-hez kapcsolódó árnál 25.000 Ft-al több szerepel a szerződében, ennek következményeként pedig nem havi 7.490 a törlesztő, hanem 7.990 Ft.

Túl vagyok már a bosszankodáson, már csak röhögök az egészen, de tényleg.
Újra bemegyek egy T-pontba ezt korrigálni és esélyt adni nekik egy újabb elbaszásra :)
Ja és mellesleg TV az még nincs ... :)
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A magasabb (elrontott) ár miatt újra lekellett volna zárni a megrendelést és egy újabbat felvenni, tehát minden kezdődőtt volna előröl. Felajánlották, hogy fizessem a nagyobb havi törlesztőt és majd jóváírják a különbözetet, csakhogy ne kelljen újra lezárni és ismét felvenni a rendelést ... :)

Ja és mellesleg TV az még mindig nincs (43 napja) ... :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Most komolyan, kezdem élvezni a dolgot, hogy mennyire egy el***** céggel van dolgunk :)

Mellesleg nem létszükséglet azonnal a TV, már az elején számoltam azzal, hogy kivárják a 30 napot, de azért arra nem számítottam, hogy 43. napja sincs még semmi a megrendelésemből.

Szóval ki fogom várni, mert egyszerűen kiváncsi vagyok a végkifejletre!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A legfrisebb információk: az október 27.-én, T-pontban leadott megrendelésem is IT hibával leállít, pontosabban két rendszer között már megint nem ment át az információ. Választási lehetőségeim: legyek még egy kis türelemmel vagy hagyjam az egészet a fenébe és zárasam le a megrendelést; ezeket a lehetőségeket vázolta fel az T-pont ügyfélszolgálat.
Kérdem én, ha szept. 23-tól okt. 27-ig nem sikerült rájönni a hibára és megjavítani azt, akkor most miben reménykedjek, nov. 31-ig sem sikerül korrigálni a hibát?
Fejlesztő vagyok, a véleményem: vagy annyira ***** az informatikai rendszerük, hogy bottal sem piszkálnám meg vagy pedig 3 hónapos gyorstalpalón végzett informatikusaik vannak és ezektől csak ennyi telik ki, azaz a nagy SEMMI!
Kapitalizmusban élünk, első a vásárló: vezessétek fel egy füzetbe a megrendeléseket, szállítsátok ki a megrendelőnek, hogy elégedett legyen és majd ha megjavítottátok a rendszert, akkor a füzetből felolvasva szépen pötyögjétek be a sz.gépbe az adatokat!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Írtam tegnap a segitunk@telekom.hu címre, ahol kronológia sorrendben megadtam a történteket, illetve elégedetlenségemnek adtam hangot. A mai nap választ is kaptam, ahol megnyugtatást kaptam, illetve kérést, hogy legyek még egy kis türelemmel, korrigálni fogják a hibákat. Beléptem a telekom weboldalra, gyakorlatilag újra felvették a rendelést 2015-11-11 időponttal, így ez már a 4. megrendelés ugyanarra a TV készülékre ... :)

Végül is a remény hal meg utoljára ... :)

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló! Én furcsállom a telekom hozzá állását az ügyfelekhez, a mai helyzetbe, amikor a szolgáltatok versengenek iiletve kellene hogy versengjenek au ügyfelekért.

Szóval a példa a versengésre.

Van telekom előfizetésem a lányom lakásába hosszú ideje, uj lakásba költöztem ahol a beköltözéskor nem volt telekom igy más céggel kötöttem szerződést. Ez a cég modosítja a ÁSZF et igy hüségidő ellenére lemondhatom a szolgáltatást. Gondoltam akkor majd telekom. , egy héttel ezelött fel is hívtam az ügyfélszolgálatot meg is állapodtam velük, plussz az uj előfizetésthez kértem részletre egy tévét is .Ügyfélszolgálatos megrendelés felvéve, ellenörizve, hogy van raktárom a kért tévé, minden ok, majd keresnek. Pár nap mulva sms telekom, készülék rendben 30 napon belül szálitják. Közben a telekom fiokomba megérkeztek a szerződések is.

Vártam, semmi, majd felhívtam őket. Mi van a szerződéssel? 1 ügyfélszolgálatos: válasz készülék nincs, szerződést törölték, uj szerződés felvétele, de már a tv kondiciói megváltoztak igy ujj feltételekkel, vonal megszakad.

2 ügyfélszolgálatos: minden rendbe majdnem, készülék van minden elfogadva, de a szerződés felvételekor a kollegája rossz cimet irt be a tévé kiszállítására, igy törölték a szerződést.

Megoldás: ujj megrendelés felvétele, reklamációs tiket felvétele tévé árával kapcsolatba, kiszállításkor kifizetni a mostani kondiciók szerint az árát, majd ha elfogadják a reklamációt akkor átszámolják a korábban megrendeltek szerint.

Kérdésem: A történtek után mi a biztosíték arra, hogy a reklamációt számomra pozitivan bírálják el ,mint ahogy a korábbi szerződésbe szerepel ?

Semmi sem biztos, felveszik a panaszt és illetékes elbirálja.

Elég rég óta vagyok előfizető, Platina kártya is van, pontosan fizetek. Akartam még egy előfizetést, de ilyen hozzá állás mellet inkább  nem. Ha hibáztak el kéne ismerni és úgy kéne intézkedni, hogy az az ügyfél megelégedésére szolgáljon, nem csak hirdetni az ügyfélorientációt, ugy is kéne cselekedni.

Köszönöm a meghallgatást.

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerencsésnek mondhatod magad, nálam ma megjelent a szerelő a szolgáltatások telepítése miatt, aki közölte, hogy elfelejtette kihozni a megrendelt televiziót. Közölte, hogy most telepíti a szolgáltatást és majd késöbb a napokban valamikor kihozza a televizíót.

 

Én meg szabadságot vettem ki, röhej ami itt megy.De én vagyok a ***** mert ennél a cégnél akartam előfizető lenni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az biztos, hogy valami bürokratikus káosz van náluk, amin ideje lenne már felülkerekedniük!

Amúgy részben érzem magam csak szerencsésnek, szept.20-án rendeltem meg a TV-t és nov.13-án kaptam meg.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: DJanos
hibás hónap
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...