Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Na akkor az szuper, de ne feledd, a türelem rózsát, akarom mondani tévét terem :)

 

Sztem jól döntöttél, nem rosszak az lg tévék, de a samu-k jobbak... bár én a panasonicra esküszöm, de azt a T nem forgalmaz.

még a minőségi fhd tartalom is necces a tévében, egyéb forrásból pipa, de ultra anyag, hát az a jövő zenéje

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

rég volt mikor az otthoni oldal jó volt sajnos (sztem még amikor külön volt a tévé, net és telefon részleg), szóval ezen ne lepődj meg...

amíg ezt rendesen meg nem csinálják, addig csaj lájtiban érdemes használni az oldalt, tájékozódásra...

 

levelekre egyébként válaszolnak (vagy hívnak ha adtál számot, nemrég én is így intéztem ügyet, érdekes volt, de működött), persze ne várj 24 órán belül sokat, évvégén kevés az a szolgáltató, aki ezt tudja vinni, vállalni..

 

egyébként szabályozás szerint 15 nap van, hogy teljesítsék a megrendelést normál körülmények között és ha van rá mód egyáltalán (ez a szolgáltatás telepítése, aktiválására van, a komplett sztorit az űászf szabályozza)

persze a valóságban megy ez talán gyorsabban is...

 

történt azóta valami?

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Végül is működött, mert átváltották a díjcsomagot még másnap, lett HD csatorna :-), igaz semmilyen visszajelzést nem kaptam e-mailben meg sehogy. A plusz settopbox-ot viszont még nem hozták. Bár erre hosszabb határidejük van, ami még nem járt le.

 

Tehát működik, csak zéró visszajelzés ( se honlapon se emailbe se telefonon), hogy sikerült-e a rendelés vagy hogy hol tart. "Vakon" lehet rendelni, és teljesítik is.

 

Viszont jött egy e-mail, hogy kapok ingyen egy páros mozijegyet a Lurdy-ba, mert váltottam csomagot. :-)

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azt jól értelmezem, hogy ha most akciós tv-t veszek a thomenál és ezt online teszem akkor olcsóbb a tv, de már hónapok óta nem lehet belépni a thome oldalra? A saját előfizetéseim adatait se tudom megnézni, de ha lejár a hűségidő és nem hosszabitom meg, akkor több ezer forintal is drágább lehet a havi számlám? A telefonos ügyfélszolgálaton percek után még csak a hangazonosítást reklámozzák, és én fizetem akkor is ha a szolgáltatás hibája miatt telefonálok. A szolgáltatások szinvonala pedig azonos a saját oldaluk szinvonalával. Hónapok óta képtelen megoldani egy távközlési  cég hogy be lehessen lépni az oldalára. Várható valami pozitiv változás?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az online önkiszolgáló ügyfélszolgálatra azért nem lehet belépni mert meghírdettek egy akciót, miszerint ha online rendelsz NET, telefon vagy TV előfizetést akkor kapsz ajándékba egy táblagépet. Ha nem tudsz belépni nem is kell adniuk. Na igazam van vagy igazam van?  :smileyhappy:  Táblagép ajándékba.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0


a TV készülék rendeléshez nem kell bejelentkezni az otthoni előfizetésembe...kiválasztod a készüket, és ott a megrendelem gombra kell kattintani, az oldalon megadsz néhány adatot és elküldöd az igényed. teljesen más felületen kezeli az eszközmegrendeléseket, azaz nincs összekötve az eszközigény a MyT oldallal.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Elég sok mindenen spórol a T amin nem kéne pl mail felületet is már mióta csinálják.... ha egyszer el készül pl egységes számla mind a 4 szolgáltatásra vagy akár hűség alatti szolgáltatás váltás hűség újra indulás nélkül.

Volt szerencsétlenségem T berkeken belül lenni soha többet 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hogy folytatódjon a történet:

 

December 16.-án hívom az ügyfélszolgálatot,hogy mi a helyzet a December 10.-én lefixált TV-vel. Nézi a kiszállítási listában, mondja még nincs benne,de látja hogy December 11.-én lett rögzítve a Samsung UE48H6400. Mondom oké várok tovább.
Le tettem a telefon erre,megszólalt a kapu telefon. Meghozták a TV-t. Márkaszerviz hozta... Doboz oldalán ott figyelt a GLS matrica is, csomag azonosítóval rá kerestem a GLS nyomkövetési oldalán,Dec 12.-én a GLS-nél volt már a TV és Békéscsabára szállította le, onnan hozta ki a márka szerviz. Na és itt jön a csavar a dologban, ugyan is nem Samsung UE48H6400 hozták ,hanem az LG 42LB650. Mondom Samu?? Hát nekik ezt küldték,ez van a papírokon is. Kérdezik mi legyen? Hát ha már kihozták marad,mert mire vissza viszik és vissza törlik a rendelést addigra elfogy a Samsung UE48H6400, és így is lett, pár nappal később lekerült a WebShop-ból a Samsung...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok Mindenkinek Illetve Boldog Ujévet kivánok Mindenkinek !

Szeretnék Érdeklődni December 15-16 körül Telefonon rendeltem  Samsung ledet tv.

Mikora várható a  ki szállitás 30napot mondtak nekem, Szerintem három hétt alatt lehetséges?

És Samsung gyártó Szállitsa ki vagy GLS futár? illetve idő pont kérésel.

Van olyan hogy személyesen  ellehet menni,és átt venni a Tv készüléket?

 

Kérném szépen segitséget!

 

Üdv: Gyula73

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...