Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 1

 

Na nálam tegnap nagyon csúnyán leszerepelt a Telekom!

 

Story:

 

Rendeltem az Online felületen egy TV-t részletre,mert ami volt elromlott. KB 1 hét múlva hívtak a megrendelésemmel kapcsolatban,mindent rendben találtak tájékoztattak arról,hogy 8-10 nap múlva itt lesz a TV és a GLS szállítja.

 

Na most azt tudni kell,hogy baromira nem a GLS szállítja az ügyfélhez a TV-t, a GLS csak leviszi az alvállalkozónak és majd az hozza ki és ha kérem beüzemeli.

 

Menjünk tovább, eszembe jutott,hogy ha már GLS akkor egy fuvarlevél számot kérjek már,hogy lássam merre megy a TV, ügyfélszolgálat felhív 5. menüpont folyamatban lévő ügyek. Hölgy nem tudott adni nyomkövetéshez szükséges azonosítót, tájékoztat,hogy sajnos a vezető nem engedélyezi a vásárlást mert van futó részletem, igen van az internet mellet, de nem a tv szolgáltatás mellet, illetve mobil oldalon is fut törlesztő. Fontos megemlítenem hogy mobil oldalon 10 éve vagyok ügyfél,10 év alatt soha sem volt lejárt nem rendezett számla, home részen is ugyan ez a helyzet,a kiemeltségi szint meg van mind a két oldalon. Még aznap fel hívtam újra a 1412, ahol a fiatal ember közölte,hogy a megrendelés törölve stb.

Itt elborult az agyam nem kicsit, reklamációt felvetettem.

 

Tegnap meg is lett a válasza rekire.

 

Ami egy sablon előre megírt válasznak tűnik:

 

A TV készülék részletre történő vásárlását megelőzi egy vizsgálat. A vizsgálat alapján,tekintettel,hogy jelenleg van még részletfizetése az előzőleg megvásárolt eszközre,az új készülék vásárlását részletre nem tudjuk biztosítani. Egyösszegű vásárlás engedélyezett.

 

Baromira nem érdekli őket,hogy az IPTV nem tudom nézni,mert nincs min...fizessek mint a katona tiszt 2 évig mert persze a hűség idő nem került vissza törlésre... Ügyfél elégedettség nem számít már,úgy mint régen.

 

Tegnap szépen újra leírtam nekik,hogy mi a pálya és elküldtem a megfelelő szervnek is a panaszomat.

Nem fogom annyiban hagyni az ügyet.

 

Amennyiben nem engedélyezik a részletre történő vásárlást, abban az esetben azonnali hatálya felbontom az IPTV szerződést mert olyan szolgáltatásért nem vagyok hajlandó fizetni amit nem tudok igénybe venni. A kötbért természetesen NEM fizetem ki!

Nehogy már ők dirigáljanak mikor az én pénzemből élnek és baromi sok pénz vándorol havi szinten hozzájuk és akkor ez a köszönet? Hát álljon már meg a nászmenet. Korábban is szorakoztak velem mikor laptopot vettem...abból az esetből úgy látszik nem tanultak. Nem baj a csatát lehet hogy elvesztettem de a háborút még megnyerhetem és nem adom fel! Nagyon nem!

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

 

 

Megoldva bár nem tudom,hányszor lesz még vissza igazolva,mert ma is vissza igazolták.

 

3 versenyző volt egyébként.

 

LG 40UB800V mivel Ultra HD tartalom szinte nincs,igy felesleges,igy ez nem kell.

LG 42LB650 vagy Samsung UE48H6400 végűl a Samsung mellet döntöttem, a nagy teremete miatt és amúgy is Samsung fan vagyok. :)

 

 

@gyula73

 

Sajnálom,hogy nem sikerült. :mansad:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Elég szomorú, hogy öt hónap alatt nem tudnak zöldágra vergődni vele, mégha az egész rendszert átalakítják is. Jobb cégeknél az egész informatikai társaságot elbocsájtották volna. Itt megcsak elnézést tudnak kérni az előfizetőktől. Nagyszerű csapat dolgozhat az átalakításon. Építőiparban vagy tejiparban még megbocsájtható lenne ilyen gikszer, de egy informatikai cégnél ez KATASZTRÓFA...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

 

Most mobil vagy otthoni szolgáltatásokról beszélünk?

Mert ha eddig is (mondjuk december/január eleje) online fizettél, akkor én mobilt feltételezek, az otthonival régebb óta vannak érdekességek.

 

A mobil oldal (legalábbis a rendelős része) is megújult pár napja, lehet akkortájt tapasztaltad?

Most mi a helyzet? Mert engem a mobilos rész beenged, de az otthoni az nagyon nem, de állítólag nem az új rendszerben vagyok náluk még.

Bocs, hogy nem írtam, de azt hittem, nem lényeges. Szóval, én a mobiltelefon számláimat szoktam ott befizetni.  Tegnapig bezárólag nem tudtam belépni, elmentem a szüleimhez, akikkel egy településen lakunk, ott be tudtam lépni. Most itthon próbáltam, érdekes módon sikerült....   Kíváncsi leszek, a következő esedékes számlafizetéskor enged-e belépni....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sajnos manapság fontos, mert van jó pár user aki az otthoniba abszolút nem tud belépni az átállás miatt, vagy annak hiánya miatt.

 

De legalább megoldódott :) Egyébként lehet, hogy a megújított vásárlási felület miatt volt valami átmeneti krízis. Nem tudom ez kihat-e a belépésre, de az ilyen újításoknál semmi sem lehetetlen.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Azért mert még nem vagy átrakva az új rendszerbe,mint ahogy én sem!

Szerződésed lejáratát megtalálod a számlán,ha nem találod a lejárat dátumát,akkor valószínűleg már lejárt és listaáron kapod tovább a szolgáltatásokat!

Jelenlegi csomagok tulajdonságait megtalálod a weboldalon és az ÁSZF-ben is!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

 

horvzohe73

 

Érdekes a történeted...


Amit emailben küldenek az az értesítő,hogy megérkezett a számlád távszámlára és ezt mondjuk akkor küldik ha van távszámlád,nekem is ilyen értesítő jön.


Szóval akkor,hogy is van ez? Lehet,hogy van távszámlád csak Te nem tudsz róla? :D


Ha véletlen még se lenne távszámlád,akkor meg miért esik nehezedre az,hogy beregisztrálj? Mi bajod származik belőle? Milyen hátrányod származik belőle? Semmi, egy csomó macerától megkímélhetted volna magadat.

Itt fölöslegesen hisztizel (mert ez hisztis,semmi más) ,ez nem hivatalos ügyfélszolgálati pont.

MT és egyéb azonosítódat is feleslegesen írod ki,arra jó lesz,hogy valaki visszaéljen vele.

Regisztrálni nem kötelező,csak ajánlott,de aki lusta az meg is érdemli...

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...