Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Sajnos nem igazán tudom pontosan, hogy mit szeretnék hosszabbítani, mert nem látok rá a jelenleg meglévő szolgáltatásokra (minicsomagok és hasonlók).  Marad a T-pont, sorbanállás, és értetlenkedés.... meg hogy akkor fél percem marad dönteni, vagy kétszer tipegek be, egyszer érdeklődni, másodszor meg ügyintézni. ((

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

ez engem is érdekelne!!

 

botrányos,hogy már egy éve SEMMI otthoni szolgáltatás ügyét nem lehet intézni online!

ráadásul az othoni számláról lekerült a QR-kód,így mastercard mobil alkalmazással sem lehet már számlát befizetni!

és ne ajánlgassák nekem a bonyolult ócska távszámla szolgáltatásukat!

 

MIKOR TUDUNK ONLINE ÜGYET INTÉZNI OTTHONI SZOLGÁLTATÁSOKON BELÜL??

 

ez itt a kérdés

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Csatlakozva az előttem már több ügyfél által feltett kérdéshez. Vajon mikor lesz végre elérhető az Online Ügyfélszolgálat. Lassan egy éve csak az olvasható, hogy jelenleg nem, a megoldás folyamatban van. Ha az informatikusoknak ennyire keserves a megoldás, nem kellene lecserélni őket, és a feladattal olyan hozzáértőket megbízni, akik képesek egy honlapot működtetni????

Számiíthatunk-e mi ügyfelek arra, hogy az elkövetkező 5 éves tervben lehetőségünk lesz pl. a számlafizetésére  az online felületen úgy, mint azt még egy évvel ezelőtt lehetett. Miért kell egy egyáltalán nem ügyfélbarát projektet elindítani, ha a megoldás hosszú hosszú hónapokat várat magára.

Nekem pl. az tv-intenet számlafizetés okoz gondot, mert e-számlával rendelkezem, de pl. a távszámlára küldött számla csak az előfizetési díjról van kiállítva, részletfizetés nem szerepel benne, így minden hónapban be kell mennem az Ügyfélszolgálati Irodába, ahol köszönettel az ott is megejtett átszervezésnek, egy számla rendezése sok esetben majd egy órát is igénybe vesz.. Az irodában sincs pl pénztár, hogy akik csak fizetni szeretnének, azoknak ne kelljen végigvárni amíg egy másik ügyfél pl. 6 telefont kipróbál. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Utolsó infóm alapján augusztus és október közt lesz mindenki az új rendszerben. 

Tudtommal most is át lehet kerülni, a rendszer automatikusan dob át egyes megrendelések után, csak jó időben és jó szolgáltatást kell módosítani. A legegyszerűbb módja, hogy átkerülj, ha felmondod a szerződést és újra kötöd, ez kis kieséssel járhat. De meglehet oldani a kiesés nélküli váltást is, ha betelefonálsz szerintem tudnak segíteni, ha ragaszkodsz hozzá. Ha jól tudom a palettások, a telekom dolgozók és az üzleti előfizetők mind a régiben vannak.

Egyébként én sem értem, hogy miért nem lehetett egymás mellett párhuzamosan a két rendszert fenntartani. Gondolom 1 adatbázist tud kezelni csak a webshop.

Ezt a számlás dolgot pedig nem értem. Le tudod tölteni pdfben szerintem, ha erre gondolsz. De e-mailben is kiküldik, ha kell. T-pontban pedig ne fizess számlát, csak növeled a sort a ténylegesen ügyet intézők előtt. Elég idegesítő, mikor arra vársz, hogy húsz ember befizesse előtted a számláját, arra ott a posta, átutalás, csoportos beszedés, bankkártyás fizetés.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem egy Telekomos szerelő mondta, hogy ez év vége a határidő, ez hasonlít a Te infódhoz. Arról viszont nem tudott (vagy nem akart) beszélni, hogy milyen rendszer szerint történik az áthelyezés (területi, névsor, előfizetett szolgáltatások stb.).

 

Én igazából (csak ismételgetem magam) a két HD stream lehetősége miatt várom, másra nem nagyon használnám a webes felületet.

 

Mondjuk még egy dologra, amit az IPTV-s set-top box valami miatt nem tud: figyelmeztetéseket írnék be, hogy váltsak át egy másik műsorra. Ezt korábban legalább a webes felületen meg lehetett csinálni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

" hogy milyen rendszer szerint történik az áthelyezés (területi, névsor, előfizetett szolgáltatások stb.)"

 

Ha jól tudom random módon dob át a rendszer bizonyos megrendelések vagy módosítások után. Ez lehet pl hűség hosszabbítás, új bekötés (pl + telefon), nagyobb csomagba váltás, ... Nem tudom pontosan, de valami ilyet mondott egyszer egy ügyfélszolgálatos. Manuálisan meg nem tudnak átrakni, én még novemberben kértem, de azóta átkerültem. 

Bizonyos időközönként meg csak úgy átdobnak pár ezer ügyfelet. Egyébként amiatt húzódik, mert nem mernek ekkora adatbázissal játszani, továbbá szelektálni kell a már nem élő előfizetéseket gondolom. Nem kevés ügyfélről van szó. A számlázásban sem lehet fennakadás. Nem egyszerű dolog. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Pl ha az egyik szolgáltatás korábbi  portfolióba tartozik, és az ügyfél rendel egy újat, akkor mi szerint szelektál? Marad a régiben az előfizetrő, vagy átkerül az újba? Egyébként még nem is csak a számlarendszer migrációjáról van csak szó, hanem a háttérrendszerek lecseréléséről is, Hát tényleg nem egyszerű. Bár az nem érthető hogy  a régi háttérrendszer miért nem maradt meg kompatibilisen az újabb online felülettel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egyre bizonyosabbá válik előttem ennek az átalakításnak az oka. Számlámat nem tudom rendezni online, csak a távszámlán keresztül, személyes befizetésre nincs időm a munkaidő beosztásomból kifolyólag. A távszámlán keresztüli fizetés elhúzódik általában egy, de volt, amikor két héttel. Ez már kifut a befizetési határidőből, ezért a TRÉMAGENTA már küldi is a fizetési emlékeztetőt kemény 750 Ft plusz költséget felszámolva! A posta lett ilyen drága, vagy így nyerészkedik a szolgáltató etikátlanul?! Többször kértem már a fizetési határidő módosítását, ugyanis aki bérből és fizetésből él, amit kemény fizikai munkával keres, azok az emberek általában minden hónap 10. napjáig kapják meg a járandóságukat (azt a minimálbért, amit ebben a régióban fizetnek a munkáltatók:B.A.Z.megye). Mire a számla megérkezik, a minimálbér be van osztva hó végéig minimális megtakarítás nélkül és hol vannak a nem várt kiadások. Egy szónak is száz a vége, ez a plusz költség felszámítás is csak pár hónappal ezelőtt kezdődött. Kérdem én: ha így tele van az összes tv műsor magenta színű reklámokkal, hogy ilyen meg olyan legnagyobb szolgáltató, akkor az internetszolgáltatás minősége miért van a béka feneke alatt? 20 megás netem lenne, de csak 13-15 megát tud, ugyanis 5 kilométerre vagyok a központtól és nem bírja a hálózat. Persze, hogy nem bírja, mert azt a hálózatot használják ma is, amit anno a volt matáv épített ki 30-40, vagy több évvel ezelőtt! Kérdés: ha annyira sok az előfizetőjük, akkor van bevétel is, mert valljuk be őszintén, ez a legdrágább szolgáltató, miért nem fordítanak valamennyit a hálózat fejlesztésére? Válasz: mert nem MAGYAR tulajdonban van és a tulajdonos sz..rik rá, hogy nálunk milyen a szolgáltatás minősége! Egyetlen egy dolog miatt vagyok még előfizetőjük: olyan helyen lakom, ahol még nincs kiépítve más szolgáltató által a hálózat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nos, inkább a hálózat minőségének a javítására fordítanának nagyobb összeget, úgy vélem, a régi online rendszer sem működött rosszul, felesleges volt megbolygatni. Detto, mint nálunk a stadion. Újat akarnak 8 milliárdért, a réginek semmi baja, viszont a város útjai már lassan  közlekedésre alkalmatlanok, mint a polgármester a városvezetésre!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...