Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Nem tudom pontosan, mert tegnap fizetembe az elmaradot számlát a multhónapit de arra várnak 30 napot

És mivel monták hogy ha be van fizetve akkor tudnék rendelni tv készüléket, csak az a bibi hogy másik meg azt mondja hogy telekom dolgozója hogy  márciusban lehet rendelni, másik meg aszt mondja hogy ha be van fizetve minden akkor lehet. de nekem korában voltak korlátozásom kb 5hónapja.

De amugy rendes fizető vagyok csak korában voltak lekapcsolásom.

Azért nem vagyok biztos hogy sikerül-e, de nagyon jó lenne ha sikerülne.

De mit vsznek rendeléskor figyelembe?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia, gondolom részletre szeretnél vásárolni :smileyhappy:

 

ha neten kiválasztasz egy TV-t, az alsó részben találod a részetfizetési feltételeket (kattints a további feltételekre):

pl. http://www.t-home.hu/lakossagi/keszulekek/tv-keszulekek/lg/lg_47lb670

 

Részletfizetéses konstrukciónkat csak azok vehetik igénybe:

  • akik felé az elmúlt 6 hónapban folyamatos kiszámlázás történt (6 teljes havi normál számla a szolgáltatásra vonatkozóan) és
  • akiknek jelenleg nincs díjhátralékuk és nincsenek behajtási folyamatban, és
  • akik az elmúlt 6 hónapban kiterhelt számlákat a fizetési határidőre befizették.
  • csak Telekom mobil havidíjas szolgáltatással rendelkező ügyfél esetében a fentieken kívül továbbá szükséges arany vagy platina kiemeltség.

 

Szóval, ha 5 hónapja korlátozva voltál......

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sajnos igen korlátozva voltam, de kozben én rendeztem ezeket.

redesen fizetem a három szolgáltatásomat, Ma  adtam le a onlinén a rendelést csak már a szerencsében bizhatok. kétt éve hogy rendeltem elsőnek  egy ledes tv készüléket, rendesen fizetem de szerencsére már rég letelt. jelenleg nincs dijhátralékom... de lehet hogy meg kell várnom a 6 hónapot, de  ez uj előfizetőknek szólhat nem?

Agusztusban volt nekem korlátozva de mondjuk telekom méregeli  de ők raktuk mulik minden.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

csak részlegesen nem megy az oldal :)

kellemetlen és kényelmetlen hogy a webes belépés nem megy, de előbb-utóbb csak megoldják végre ezt a témát is... én is várom...

vettem már részt ügyfeles kiszolgáló rendszer fejlesztésében és bevezetésében, van vele szívás rendesen az biztos, szóval nem mondom, hogy mindig minden esetben megértő vagyok, de mit tenni úgysem tudunk, várunk és megoldjuk az ügyeink intézést ahogy tudjuk (a távszámla kisegít engem a bajból, a rabság meg még kitart egy darabig, remélem mire kell váltani, az oldal is megjavul)...

 

 

  Immáron 4. hónapjába lép a t-Home oldal működő képtelensége. A kis "t" nem véletlen...

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt t-home egyszerüen a szolgáltatást telefonon nem lehet elérni a nap egyetlen időszakában sem miért nem lehet önöket felhivni és miért kell a kapcsolásra orákat várni milyen ügyintézök vannak önöknél szeretném ha ez a probléma megoldodna mert kénytelenleszek a fogyasto védelmi föfelügyelőségen feljelentést tenni

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

T. Telekom, és felhasználók!

 

Jelezni szeretném, hogy az online rendelés nem működik.

Ha ügyfélként bejelentkezek (e-mail címmel) és díjcsomagot váltok, látszólag felveszi a rendelést, de a rendelések menüpontban nem hozza.

Ugyanúgy hiába rendelek egy plusz Set Top Box-ot annak a rendelését sem hozza. a "Rendeléseim" menüpont.

 

A "Segítünk" menü "Küldj üzenetet honlapunkról" funkción keresztül küldött levélre meg nem válaszolnak.

24 órán belül biztos nem, hiába jelentek vagy kérdezek bármit. Lehet sosem válaszolnak, de azt nem győztem kivárni inkább telefonon kérdeztem.

 

Ez az egész honlap max tájékoztatásra jó, nincs mögötte élő online ügyfélszolgálat.

 

Úgyhogy ennek fényében használjátok....

 

 

 

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Benn voltam egy T-HOME-os ügyfélszolgálati irodán,  ahol megnézte nekem az ügyfélszolgálatos hölgy a rendeléseim, és az ő rendszerükben látrszik minden.

Tehát az online rendelés működik, csak épp a honlapon a  "Rendeléseim" menüpontban nem látszanak a rendelések.

Az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondta ennél jobban ő sem tudja ugyanezt már megrendelni, és azt ígérte 3 nap múlva már átvált a díjcsomagom az újra, és 5-8 munkanapon belül megkapom a 2. set top boxot is.

 

Kiváncsi leszek....

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Nem semmi történet de remelem találsz megoldást..
Fogy. Védnek küldtél levelet, vagy hova? Bár tök mindegy igazából mert ezek a csoda szervek állást foglalnak de döntést nem hozhatnak (max ha sok a rüsszögés,küldenek egy csekket a szolgáltatónak:))

Eszközöknél tudtommal 2-őt vehetsz részletre,különböző szolgáltatások mellé (tv és net melle 1-1 valamit)
De csak ha a forintos minősítésüknek megfelelsz,ami meg a szolgáltatásoknál is van (ismerősöm mondta hogy új sat bekötésnél előleget kellett befizessen,de fizethette belőle a számlákat)

Iptv-nél meg bármilyen tévénél nem köteles eszközt is adni (tv készülékre gondolok), alapból magára az iptv megoldásra szerződsz vagy mi. Aztán ha tudnak/akarnak adnak tévét is plusz forintokert ha átment a kérésed a forintos vizsgálaton.
Remélem azért tudsz intézni valamit és sikerül tévéhez jutnod. (Ha van tvgo-d, azzal ki tudod bekkelni a témát :))
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok  mindenkinek!

Multhéten szerdán 3 án Wb oldalon rendeltem tv készüléket részletre

Hétfőn 8 án felhivtam Telekomot ,és  elmondtam hogy  Wb telekom oldalon rendeltem tv készüléket.És közölték velem hogy feldolgozásban van a rendelés  kolégák dolgoznak rajta mondták hogy Három nap kell mire felhivnak de mivel olyansok a rendelés igy kicsit elhúzódik.

Mert közeledik az ünnep, kb hét kell  mire felhivnak adat egyeztetés stb jó ez minden okés

És közölték hogy Ma péntekem hivjam fel telekomot ha esetlek nem hivnának  igy is volt ,felhivtam

És elmondtam hogy mit rendeltem,  és közölték velem hogy szeptemberben korlátozásom volt és igy csak szeptembertől számolva  jövőre Márciusában lehet rendelnem Tv készüléket. kicsit le eset az állam,, Mert régi ügyfelük vagyok kb 6-7 éve  korában  T....pontban rendeltem Samsung ledes tv,annak 2éve   de rendesen le is fizetem becsületel hahogy kellet.

Kérdezem mivel ellég régi róka vagyok  Telekomnál hűséges ügyfél , csak egyszer volt korlátozásom  miért nem feszik figyelembe? azt amit eddig leirtam 

Mivan a régi ügyfélel? meg érteném ha uj előfizető lennék,,,,, Nem értem  :(

 

 

Nem sikerült mert korlátozva voltam.... sajnos  gondolni kellene  arra aki Telekomnál van 6-7-8 éve rendesen becsületel fizeti ,és nem sikerül az embernek rendelni mert figyelembe veszik ezt! korlátozást!

Emlitetem a ledes tv készüléket vásároltam 2 éve   szerintem az alapján kellene  dönteni

 

Igy nics ünnepi tv készülék Maj márciustől lesz még kb kétt és félhónap:(

 

Üdv Gyula73

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...