Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

hogyan fizettél távszámlán, hogy egy-két hétig tartott a befizetés? 

csak azért kérdezem, mert ilyet én nem tapasztaltam még (az utóbbi időben bankkártyával fizetek), illetve itt is más van leírva. nem lehet, hogy nem jó adatokkal töltötted ki a közleményt? 

a befizetési határidőt tudtommal nem módosítják. a késedelmi kamat ellen csak te tudsz védekezni, bár tudom, hogy nem túl könnyű (én is hó elején kapom a fizut és a számlát hó végén kell fizenem, kénytelen vagyok tartalékolni, még akkor is ha fáj...)

 

a hálózatot előbb-utóbb meg fejleszteni fogják a kormánnyal kötött megállapodás szerint...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sőt, továbbmegyek, a számlakiállítás időpontján sem tud módosítani. Pedig két éve az ügyintézőknek volt erre még lehetősége. Leginkább pedig rapszodikus véletlenszerű  számlakeltéken se lehet változtatni. A Telekom gázszolgáltatásának megszűnésében isez volt az egyik ok. Sajnálattal hallottam, hogy  számlák pontos havi kiállítása az új rendszerben semmegoldott, pedig én az egyik legnagyobb előnyének ezt gondoltam. Így már nem is annyira sürgető a migrálás befejezése a teljes ügyfélkörön, csak a My T-Home-ba való belépést tegyék rendbe az érintetteknek, állítólag ezt augusztusra várható,  hiszem, ha látom :)

@szixalag

hogyan fizettél távszámlán, hogy egy-két hétig tartott a befizetés? 

csak azért kérdezem, mert ilyet én nem tapasztaltam még (az utóbbi időben bankkártyával fizetek), illetve itt is más van leírva. nem lehet, hogy nem jó adatokkal töltötted ki a közleményt? 

a befizetési határidőt tudtommal nem módosítják. a késedelmi kamat ellen csak te tudsz védekezni, bár tudom, hogy nem túl könnyű (én is hó elején kapom a fizut és a számlát hó végén kell fizenem, kénytelen vagyok tartalékolni, még akkor is ha fáj...)

 

a hálózatot előbb-utóbb meg fejleszteni fogják a kormánnyal kötött megállapodás szerint...


. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem a befizetés tartott sokáig, hanem a jóváírás. Befizettem a távszámlán, még időben. Volt 4 napom a határidőig. Másnap rendeltem egy LG SMART 3D-s tv-t, rendelés ok. Pontosan 7 nap múlva érdeklődtem, hogy miújság, mert azt mondták, 3-4 napon belül nálam a készülék. Válasz: a rendelést törölték, mert elmaradásom van, tehát még nem írták jóvá a befizetésemet. Ennyi a történet, ha nem személyesen fizetem be az ügyfélszolgálaton, akkor sokat vándorol a pénz. Ez a bürokrácia az online ügyintézésben.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Csakhogy én nem átutalással fizetem, hanem a trémagenta felülete átirányít az otp fizetési oldalára, ez elvileg közvetlen fizetésnek számít, mikoris a rendszer rögtön levonja a számlámról az összeget. Ebben az esetben semmi köze a 4 órának a tranzakcióhoz. Nézz szét a távszámlán a fizetési lehetőségek között, van más is, nem csak átutalás! A 4 órás átmenet csak átutalás esetén aktuális. Létezik az a fizetési mód, amikor regisztrálni kell a bankkártyámat és majd ők leemelik, na azt már nem! Trémobilos korszakomból is van pár rossz élményem, feltöltőkártyásként nem volt kimenő hívásom két hétig, mégis eltünt az egyenlegem nagy része, holott semmi sem volt aktiválva a fizetős szolgáltatások közül. Előfizetős ügyfélként pedig minden előzmény nélkül emelgették a havidíjat és a percdíjat nem is egyszer, minden előzetes értesítés nélkül. Ez márpedig nagyon is etikátlan!!! Úgyhogy felesleges őket védeni, egy szó mint száz, ami sz.r, az nem működik rendesen, pláne ha belebabrálnak. Amióta hozzányúltak a rendszerhez fejlesztés címén, na onnantól kezdődtek a problémáim!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Csakhogy én nem átutalással fizetem, hanem a trémagenta felülete átirányít az otp fizetési oldalára, ez elvileg közvetlen fizetésnek számít, mikoris a rendszer rögtön levonja a számlámról az összeget. Ebben az esetben semmi köze a 4 órának a tranzakcióhoz. Nézz szét a távszámlán a fizetési lehetőségek között, van más is, nem csak átutalás! A 4 órás átmenet csak átutalás esetén aktuális. Létezik az a fizetési mód, amikor regisztrálni kell a bankkártyámat és majd ők leemelik, na azt már nem! Trémobilos korszakomból is van pár rossz élményem, feltöltőkártyásként nem volt kimenő hívásom két hétig, mégis eltünt az egyenlegem nagy része, holott semmi sem volt aktiválva a fizetős szolgáltatások közül. Előfizetős ügyfélként pedig minden előzmény nélkül emelgették a havidíjat és a percdíjat nem is egyszer, minden előzetes értesítés nélkül. Ez márpedig nagyon is etikátlan!!! Úgyhogy felesleges őket védeni, egy szó mint száz, ami sz.r, az nem működik rendesen, pláne ha belebabrálnak. Amióta hozzányúltak a rendszerhez fejlesztés címén, na onnantól kezdődtek a problémáim!

Valóban, a távszámlánál időnként előfordulhat, hogy késik a számlafeltöltés. Ez az egyik hibáka a rendszernek. A másik pedig az, hogy ez csak egy megjelenítő felület, az átutalásos számlabefizetés térülését nem tudja megjeleníteni, csak  kártyás tranuakcióét.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

 

Nekem egy olyan problémám van, hogy létrehoztam a Telekom fiókom, de  nem tudom hozzáadni a Domino Nap előfizetésemet. Azt írja, hogy hibás a jelszó, hiába jól adtam meg. 

Az lenne a kérdésem, hogy esetleg ezt a csomagot nem lehet hozzáadni, vagy ide más jelszó kell (Ha igen, azt hol tudom meg?)

Előre is köszönöm a segítséget.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Weblapüzenet az egyik előfizetésnél:

 

Forgalmi adatok inaktív felhasználónak nem elérhetők

Ezen az ügyfél-azonosítón nem rendelkezel élő szolgáltatásokkal.
 
WTF? :)
 
Amúgy meg mikor fog működni előfizetés típusától, korától, számlázási- és háttérrendszertől függetlenül kivétel nélkül minden ügyfélnek a My T-Home:? Remélem ez a Magyar Telekom hivatalos fórumán nem csak költői kérdés?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Közben meglett a megoldás. Ne Telekom fiókkal, hanem MT azonosítóddal lépj be, és mindjárt az adatok frissítését dobja fel. Itt meg el kell fogadnod a feltételeket, utána menteni, és utána belépés után már nincs hibaüzenet. Petsze erről is, mint sok másról,  a Magyar Telekomel elfelejtette előzetesen értesíteni a felhasználókat, mondjuk  a My T-Home-ba belépve egy feltünő üzenettel, de leginkább a számla hátsó oldalán. Máér nem is lepődöm meg ezen, náluk ez a szokásos kommunikáció hiánya. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0



 

Éjjel rendszer frissítés volt ez ki is volt írva a weboldalra

 

Tisztelt Ügyfelünk! Hamarosan újdonságokkal, még kényelmesebb funkciókkal bővül honlapunk! A fejlesztések bevezetéséhez azonban szükség lesz egy rövid technikai szünetre. Honlapjaink, online shopunk emiatt 2015. július 23-án 22 óra és 2015. július 24-én 8 óra között nem lesznek elérhetőek. Az átmeneti kényelmetlenség miatt türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

 

Jelenleg pedig ez van ki írva:

 

Tisztelt Ügyfelünk! Hamarosan újdonságokkal és még kényelmesebb funkciókkal bővül honlapunk! A fejlesztések bevezetéséhez azonban szükségünk van egy rövid átállási időszakra, emiatt online shopunkban 2015. július 24-én 8 és 16 óra között átmeneti rendszerleállások előfordulhatnak. A kényelmetlenség miatt türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Frissítés ide vagy oda, nekem még mindig azt írja, hogy nincs előfizetésem. Már leválasztottam, újra beállítottam, mégsem látom a saját előfizetésem.  A dominós előfizetést és szüleim előfizetését simán látom, azokkal minden rendben van. Nekem meg azt írja, hogy inaktív felhasználó. Volt adatfrissítés, de ez sem oldotta meg a problémát.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azért még sima Telefonnál sem 100%-os, mivel pl. a "Rendelések" fül még a régi oldalra navigál. Vagy éppen az "ügyintézés" is, amin belül pl. a "kapcsolatfelvétel" opció meg is halt, nem működik. De legyen ez a legkisebb gond, majd megkapják a normális külsőt, működő belsővel. Szóval ez a "korlátozott" opció, illetve a még régi oldalra navigáló linkek majd megújulnak hamarosan. ^_^

Aztán remélhetőleg meg majd a Weboldal is kap egy kis ráncfelvarrást hisz egyes részei már nem aktuálisak, illetve nagyon, de nagyon rég óta nem kapott arcfelvarrást.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...