Ugrás a tartalomhoz
  • 4

btz

Kérdés

  • Válaszok 728
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

A Magyar Telekom a 4G lefedettséget több frekvencia sávon biztosítja. Ezek a 800, 1800 és 2600 MHz-es sávok. Mindhárom frekvenciasáv esetében a hálózaton elérhető maximális sebesség 150 Mbit/s. A lefedett területeken eltér, hogy mely sávokon érhető el szolgáltatás. Törekszünk arra, hogy ügyfeleink számára mindenhol a lehető legjobb minőségű és megfelelő kapacitású hálózatot építsük ki, ezért a településeken a lakosság száma alapján megfelelő számú bázisállomást telepítünk és a műszakilag legcélszerűbb frekvenciákat alkalmazzuk. Általában a sűrűbben lakott, nagyobb lélekszámú településeket az 1800-as és 2600-as sávval szolgáljuk ki. A kisebb települések és a települések közti területek, közutak lefedése a 800-as 4G sávon valósul meg.

Fontos tudnivaló a 4G-képes eszközökről

Az 4G technológia globálisan több frekvenciasávon is elérhető. Régiónként (Európa, Észak-Amerika, Távol- Kelet stb.) eltér, hogy milyen sávokat használnak 4G szolgáltatásra. Egyes, más régiók számára gyártott készülékek nem támogatják az Európában, illetve Magyarországon használt sávokat.

Ezért telefon vásárlás előtt érdemes meggyőződni arról, hogy a kiszemelt készülék támogatja-e a Magyar Telekom és általában az európai operátorok által jellemzően használt 800, 1800 és 2600 MHz-es sávokat. A Magyar Telekom kizárólag a hálózatában használt összes frekvenciát támogató készülékeket forgalmaz. Egyéb forrásból vásárolt készülékek esetében célszerű a fenti 4G sávok támogatását ellenőrizni. Több olyan kevésbé ismert márkájú készülék is létezik, amik nem szerepelnek ilyen készülék-adatbázisokban, ezek megvásárlása előtt érdemes ügyfélszolgálatunk segítségét kérni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2015. 10. 08., Deino írta:

A mostani állapotokat nem tudom. Azt tudom hogy olyan hogy 5G/LTE nincs csak 4G/LTE ami 5GB-os. Régen úgy korlátozták a VOIP forgalmat hogy bizonyos "olcsó" mobilinterneteknél szűrték. Nem gondolom hogy ezen változtattak volna hiszen mint tudjuk ez percdíjakban brutálisan megnyesné az előfizetést. (szinte értelmetlenné tenné).

Egyébként  a mobilinternetnek nagy jövője van, hiszen a jövőben sokkal jobb feltételek mellett lehetne kivitelezni a telefonálást, aminek feltétele a mobilinternet mivel VOIP rendszerről beszélünk :) Azaz nem árulnának előfizetést, csak internetet.

lakosságiban még mindig szűrik a VoiP használatot az olcsó és kis adatcsomagos mobilneten...ha már fizet érte az ember akkor had használja rendesen korlátok nélkül(itt nem az adatforgalomra célozok)...bár azért a Next S 8ezres előfizunak a mobilnetjét megemelhetnék már isten igazából...kicsit siralmas az az 500 mega...na meg a sebesség korlátozás...32kbps...a telóm még az emaileket se tudja letölteni ezen a sebességen, időkorlát túllépés miatt a szerver bontja a kapcsolatot üzenettel megáll a szinkronizálás...ezt a sebességet legalább 128 vagy 256kbps-re kéne emelni hogy a mai követelményeknek megfeleljen...még a kapcsoltvonali data modem is gyorsabban kommnikál a maga 56kbps sebességével...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok. Az lenne a problémám, hogy előző hónapban rendeltem az előfizetésemhez Turbo1GB és TURBO3GB "Egyszeri" adatmennyiséget a telekom alkalmazáson keresztül. Én ***** úgy értelmeztem az "egyszeri" szót, hogy az adatmennyiség lejárta után könnyes búcsút veszek a gyors netezéstől a telefonomon, viszont a harminc napos limit lejárta után újra kaptam az sms-t, hogy sikeresen aktiválták a Turbo1gb majd a Turbo3gb adatopciót. Valószínűleg az én hibám, mert nem jártam utána, de egy kis magyarázatra lenne szükségem, hogy akkor hogy is van ez. Illetve hogyan tudom inaktiválni? A válaszokat előre is köszönöm :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia. Próbáltam az sms-t korábban is de azt írja nem tudják kikapcsolni a szolgáltatást. Telekom mobil alkalmazásban pedig csak vásárlási opciót kínál. Egyébként ez akkor tényleg nem egyszeri adatbőbítés hanem minden hónapban hozzácsapják a számlámhoz?

4 órája, Roli82 írta:

 

Lemondáshoz küldd a  -TURBO1GB vagy -TURBO3GB a 1430-ra, vagy kikapcsolhatod a Telekom alkalmazásban is.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A T-nél kétféle internetbővítés van. A Netplusz csomagok a folyamatos havonta megújuló csomagok lennének, míg az általad írt Turbó az egyszeri bővítések. Azok nem újulnak meg, 30 nap után automatikusan kikapcsolnak, lemondani nem kell őket. Ha Netpluszod van, akkor arra viszont lemondást kell kérni, ha nem szeretnéd tovább használni.

Véleményem szerint az általad kapott második sms-ek téves információt adnak, de az ügyfélszolgálat biztos meg tudja nézni a valós helyzetet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv! Problémám akadt a mobilinternetemmel. Novemberbe észleltem először a problémát. Van egy net&roll S mobilinternet szolgáltatásom és hozzá egy alcatel onetouch link W800 típusú mobilstickem. PC-n használom ezt a netet. A sticknek ugye van egy programja ami első csatlakozásnál települt is és ugye arra szolgál, hogy a sticket tudjuk kezelni. Ez a program méri is a felhasznált adatmennyiséget. Novemberbe folyton figyeltem, hogy mennyit használtam el, hónap elején 2-án kaptam meg a 8GB felhasználható adatot. Hónap közepén arra lettem figyelmes 14-én hogy lelassult, megnéztem, hát küldték az SMS-t hogy felhasználtam az összes adatot, holott a stick programjába még csak 4GB-ot írt amit elhasználtam (direkt 2.án 0-áztam ki amikor megkaptam a 8GB-ot)
Az eset utáni 2 napban próbáltam elérni a telefonos ügyfélszolgálatot, ami nem sikerült(*****fonos számról hívtam így ez 2000FT-omba fájt ) Ezután a Telekom hivatalos facebook oldalának küldtem egy üzenetet, ahol olyan választ kaptam, hogy biztos a gépen lévő program rosszul mér( vagyis én vagyok a h*lye) Most ebben a hónapban is úgyanúgy jártam el, mint előzőben, hogy 2.án mikor megkaptam a 8GB-ot egyből nulláztam a mérőt, és ma megnéztem eddig a mérő szerint 800MG-ot használtam el, a telekom hivatalos oldalán az egyenleg lekérdezésnél 1,6GB-ot ír, ami ugye pont a duplája... Szerintem itt valami hiba van, nagyjából tudom mennyit használok el és a 800MB jobban stimmel mint az 1,6 GB. Hova forduljak ezzel a problémával, mert ez így nagyon nem stimmel, a telefonos ügyfélszolgálatot többet nem hívom, mert értelme nincs csak idő és pénzlopás...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello sziszkont, nem:

"Szöveges és képi megjelenítésű tartalom
a Facebook, LinkedIn, Instagram, MySpace,
Snapchat, Twitter, Tumblr, Badoo, Foursquare,
Pinterest, Regram
közösségi oldalakon
(akár böngészőből, akár alkalmazásban, ide értve ezen oldalakhoz tartozó chat szolgáltatásokat is).
"

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv,

az eseti adatbővítéssel akadt némi gondom. A Turbo 1GB adatbővítést szerettem volna megrendelni NetPlusz S arany mobilnetem mellé.  Az új alkalmazásban egyáltalán nem látom ennek lehetőségét (a régiben volt), a webes felületen pedig csak a +3GB-ot tudom megrendelni, ezt is furcsa mód az adatroaming bekezdés alatt találtam meg az +100MB-os csomaggal együtt. SMS-ben a +TURBO1GB üzentre a "kulcsszó hibás" választ kapom. 

Rendszeresen belefutok ebbe a hibába, van amikor meg tudom rendelni a +1GB-ot, de van mikor sehogy sem jön össze, ilyenkor a 3GB-ot szoktam választani jobb híján... 

Megköszönöm, ha valaki tud ebben segíteni.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...