Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Eltűnt?


Szenyán Zoltán

Kérdés

Tisztelt Telekom !

Ismét itt tenném fel a kérdésemet , tudom ott az írjonnekünk a weboldalon , ahol  feltehetem a kérdéseimet. Még is a Facebook oldalt választottam, hisz nincs kedvem  , esetleg 30 napot is várni egy egyszerű válaszra.
Ma kaptam SMS-t rögtön kettőt is : 'Tisztelt Ügyfelünk! A 132302021 iktatòszàmù bejelentést kivizsgàltuk, vàlaszunkat e-mail cìmére tovàbbìtottuk. Tovàbbiakban is àllunk rendelkezésére. Telekom"
Ezzel nincs is gondom,hisz így normális, gond az, hogy az e-mail -t viszont nem kaptam meg! 
Pedig érdekelne mire is jutottatok !

Választ előre is Köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...