Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom alkalmazás


Törölt_tag5886

Kérdés

Sziasztok.

A kérdésem az lenne, hogy sűrűn fordul elő az alkalmazás "nem frissítése"???

Mert teszem fel van egy táblagépem, meg egy okostelefonom. Mind a kettő ugye külön csomag/szám, telefonon lévő app nem mutat nagy hiányoságot a számlabefizetésel kapcsolatosan, de viszont a táblagépem elég sok napot mutat. Persze, nyilván 160nap lejárat, már biztos fel lennék függesztve.

Természetesen három féle számlát fizetek egybe összesen. Azért csak fel teszem a kérdést, ilyenkor mi a teendő, hogy az alkalmazás felzárkozon a valós idejű számlához?

Előre is köszönöm,  ha eltudnak látni hasznos infóval.

További szép napot. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...