Ugrás a tartalomhoz
  • 0

natomail

Kérdés

Tisztelt Telekom !

 

Nem tudom, hogy az applikáció hibás vagy az egyenleg információs rendszerük, de nekem azt írja, hogy aktuális egyenleg ami a telefonálást mutatja ez így rendben is van, de lehetne még egy olyan is, hogy lebeszélhető még x ft és még egy ami a havidíj összegét is tartalmazza ( tehát a fizetendő összeget ) és ezt egész hónapban írni kellene így mindig pontos és megbízható egyenleget tájékoztatna a rendszerük.

 


 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Hello, javarészt egyetértek. a Té leírja ugyan a honlapján, hogy az egyenleglekérdezés mit tartalmaz, de valóban könnyebb lenne mindannyiunknak, ha a forgalom helyett a várható számlát látnánk (persze ezt a logika oldaláról mondom, én racionálisan, a hívásszokásaimnak megfelelően választok, módosítok díjcsomagot, ez alapján kb. tudom, mire számíthatok, így a náluk ügyfélként töltött közel 20 év alatt talán kétszer kérdeztem le az előfizetésem egyenlegét, egyszer kíváncsiságból, egyszer egy párszázezres, afrikai roaming miatt) . ugyanakkor nem hiszem, hogy e mögött profitmaximalizálás lenne. szerintem szimplán nem tudják (gazdaságosan) megoldani, hogy x millió ügyfél up-to-sec előszámlát kapjon (hó elején nem adnak adatot, így a jelenlegi vasakon, programokkal valószínűleg napokig tart a számlakészítés). ennek fejlesztési költségét pedig én tuti nem szeretném fizetni, még akkor sem, ha egy lévén az x millió ügyfelük közül rám csak töredék jutna (számomra irreleváns lenne az infó, miért fizetnék érte akár csak egy forintot is. és ezzel tuti nem vagyok egyedül, a családomban, ismerőseim közül senki sem kérdezgeti le az egyenlegét. és igen, a Té üzleti vállalkozás, a mi érdekünkben fejleszt, de ennek költségét a havidíjakban, percdíjakban nekünk, ügyfeleknek kell megfizetni)

natomail, a lebeszélhetőség szál meg bocs, de kb. olyan számomra, mint ha a benzinkutasokat okolnánk, hogy vannak fizetős utak, amelyek díja nincs benne a benzin árában. a lebeszélhetőségben mindig és minden szolgáltatónál csak a normál díjas hívások, sms-ek voltak, vannak benne, amit minden szolgáltató (a Té is) mindig elmond, és a díjszabásukban is benne van. a kék szám soha nem volt, és most sem ilyen (nyilvánvalóan senki sem úgy születik, hogy ezt tudja, ha nem lennék ősmobilos, lehet, hogy én sem tudnám, de akkor meg ott van a díjszabás. keresd meg a díjcsomagod, és nézd meg, mit írnak a lebeszélhetőséghez, meg csekkold a 41. oldalon a speciális számok díjazását. vagy kérdezz bennünket, fórumtagokat :))...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Hello natomail, ebben egyetértünk, ezért lenne jó az előszámlázás, amit nem tudnak :( milyen csomagod van egyébként, hogy ennyire centized a lebeszélhetőséget? azért kérdezem, mert ha ennyire figyelned kell, akkor valószínűleg jobban járnál egy másik csomaggal (ha csak a kék szám miatt volt a kavar, akkor persze nem szóltam :))...

az adatforgalom lekérdezés meg pont úgy működik, mint a hívásé, megmondják, hogy mennyi adatot használtál fel. csak az ugye egyszerűbben átlátható, mivel az adatforgalomban (ha nem kérsz tematikus csomagot) nincsenek különböző irányok, díjak. ha túlléped a kereted, akkor lelassítanak, és akkor eldöntheted, hogy veszel-e az alapcsomagodhoz adatbővítőt, vagy nem fizetsz többet, és megvárod a következő havi keretet.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Semmi baj nincs a csomagommal. Nem centizgetem, de azért szoktam követni (szeretném követni) mivel szeretem tudni hol tartok és mivel nem korlátlan a pénzösszeg amivel rendelkezek :D (sajnos) így már előre szeretem tudni a kiadásokat és aszerint osztom be a havi pénzösszeget.

Így váratlanul ért a "kéké szám" miatti többlet költség. A rendszerük előreszámlázná akkor is ennyi lenne csak akkor nem érne meglepetés.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

A probléma az volt, hogy az egyenleginformációban a vezetékes hívásom ami mondjuk 30 perc a kék szám mondjuk 20 perc esetén a rendszerük 50 percet mutat ami így nem igaz. Innentől nem tudni hány perc az ami a lebeszélhető és hány perc ami nem és itt volt nálam a hiba. Mivel nem jegyzetelem a hívások után, hogy volt 10 perc kék szám majd pár nap múlva 5 perc kék szám így később az összetett vezetékesből nem lehet kiszámolni és a rendszer már nem a pontos egyenleget írja ezért is mondom követhetetlen.

Gondolom ezzel mindenki egyetért és más is így tapasztalja. Érdekes, hogy a következő hónap 2.napján már írják is a fizetendőt ebből gondolom nem lenne nagy erőfeszítés ezt folyamatosan közölni az egyenleginformációs felületeken.

Érdekes az internet adatforgalomról tud pontos információt adni. Vagy ez csak azért működik, mert nincs túlforgalmazás? 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: natomail
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez a felhasználók félre tájékoztatása.

 

Nekem például a vezetékes hívás lebeszélhető a havidíjból , de a kék szám nem.

Az egyenleginformációs rendszerük a kék szám hívását a vezetékes hívásokhoz hozzáadta így semmit nem láttam ebből és én még úgy gondoltam ( jogosan ) , hogy még a havidíj alatt vagyok és a számla nem lesz több mint a havidíj. Nagyot koppantam mikor kb. 2 e. Ft rá kellett fizetnem. A kék szám (helyi hívás irány) hívását sehol nem említik a tarifacsomagban ( Hálózaton belüli, más belföldi mobil és belföldi vezetékes hálózatok előfizetői felé indított hanghívásokra használható fel.  ) és annak percdíját mivel ez magasabb jóval mint a jelen percdíjam.

 
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • -1

Szia natomail!

Sajnos a kérdésedet nem tudom megválaszolni mert magam is épp olyan áldozata vagyok a telekom, lehetőség szerint a legkevesebb hasznos információt nyújtó egyenleglekérdezési rendszerének mint te, és az összes többi előfizető. De én továbblépnék a téged érdeklő kérdésen, megtoldva azzal, aki családbarát kedvezményre is fizet havonta, annak még kevesebb információt szolgáltat az egyenleglekéredzés jelenlegi formája.  Lévén a kutyát nem érdekli a hálózaton belüli vagy kívüli hívások különválasztása, kivéve a számlázást végző munkatársat, de neki meg fölösleges ez az infó itt és most, mert számára rendelkezésre áll a számlázó program. Annál inkább érdekli az összes, jó pénzért telekom rendszert használót, hogy az áfával együtt kiszámolt, adott pillanatig összesített fizetendő összeggel túllépte e a havi lebeszélhető keretét vagy nem. Illetve ez nem feltétlen igaz. Lehetséges hogy van olyan előfizetés ahol igen nagy jelentősége van a különböző hálózatokba történő hívások szétválasztásának, de a többség számára sokkal fontosabb az a kérdés: A következő hívásom belefér e az ingyenesen lebeszélhető sávba vagy sem? Mert ugye ez első helyen szerepel az egyes tarifák reklámozásánál! "az előfizetés teljes egészében lebeszélhető". Viszont ezt mérni akarja az előfizető! Nem matekozni az áfával, és a családbarát kedvezménnyel befürödni ha számolni akar. Kedves telekom. Az egyenleglekérdezés metódusáért felelős vezető IQ-ja nagy valószínűséggel lefedi azt az igényt amely az előfizetőkben fogalmazódik meg, miért nem lehet precíz, pontos, áfával növelt, családbarát kedvezményt is figyelembe vevő egyenleget lekérdezni? Persze ez költői kérdés és bárki megválaszolhatja: Azért nem lesz ilyen precíz lekérdezési mód mert akkor a telekom bevételtől esik el, lévén a felhasználó tudni fogja mikortól kell ténylegesen fizetni a telefonálásért és meddig tart a lebeszélhetőség. A kérdés tehát így szól: Vajon felül tud emelkedni a telekom a profitmaximalizáláson és valaha is készít olyan lekérdezést ami számára hátrányos, az előfizetőknek viszont előnyös? Persze nem tudom miért írtam ezeket le, mivel úgyis tudom a választ. :)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...