Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Dominósként hogyan tudom lekérdezni, hogy mennyi van még a havi adatforgalmi keretemből?


tks

Kérdés

Próbáltam a neten keresni, de nemigen találtam. A menükben mászkálva meg sehol sem lelem. Ott csak olyanokat találok, hogy az aktív díjcsomagok listázása meg ilyenek.

Engem az érdeklene, hogy a havi mobilnetemből mennyi adatforgalom van még hátra. Ez hol található?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tks
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 72
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Telekom most lehúzott engem a Napinettel. Én az Android beépített mérőjével nézem a forgalmat, és elég pontosan mér, amit onnan tudok, hogy a 80%-nál jövő figyelmeztető SMS-sel össze tudom hasonlítani a mérést. Az sms nemrég meg is jött, a 80% az ugye 120 mega, és az android mérője is akörül mutatott, 1-2 mega eltéréssel. Onnantól jobban figyelek a forgalomra a ciklus végéig, és az android mérője most 135 megát mutat, de a telekom már küldte a másik sms-t, hogy elfogyott a forgalom, és bekapcsolta a napinetet.

Kizárt dolog, hogy elértem volna a 150 megát, mert spóroltam a forgalommal, és ha az android mérőjéhez hozzáadunk néhány megát pluszban, akkor sem lehetséges, úgyhogy a telekom nem adja ki a 150 megát, amit a szolgáltatásban ígért.

Mivel a 80%-os határig pontosan mért az android a figyelmeztető sms alapján, ezért az valószínűtlen, hogy utána hirtelen elkezdett volna ennyire szignifikánsan alulmérni, hogy ekkora eltérés (15 mega) lehessen a valódi forgalomhoz képest.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azt én is tanúsítom, hogy pontosan mér. De én ennyire a határig még soha nem használtam el, még most sem kaptam 80%-os SMS-t. Ilyen eddig talán csak 1x fordult elő, de utána bőszen nézegettem a weben az adatforgalmat.. akkor még lehetett.

90%-nál nem küldenek sms-t? Nekem úgy rémlik, mintha ott is küldenének.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
10 minutes ago, fgabor87 said:

Azt én is tanúsítom, hogy pontosan mér. De én ennyire a határig még soha nem használtam el, még most sem kaptam 80%-os SMS-t. Ilyen eddig talán csak 1x fordult elő, de utána bőszen nézegettem a weben az adatforgalmat.. akkor még lehetett.

90%-nál nem küldenek sms-t? Nekem úgy rémlik, mintha ott is küldenének.

90-nél nem küldtek, csak 100-nál, hogy elfogyott, ami nem volt igaz a saját mérésem szerint.

Én sem szoktam nagyon a határig menni, de gondoltam 80% után jobban figyelek majd, hogy ne lépjem túl, de mint fent írtam, hiába, mert még 15 mega volt hátra (ami nekem napokig elég Opera minivel), amikor a telekom elcsalta a maradék forgalmamat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
6 minutes ago, fgabor87 said:

Frissült a Telekom app, végre nem kell perceket várni, míg betölt.

Ettől függetlenül továbbra is várjuk, hogy a weboldalon is meg lehessen nézni az adatforgalmat.

Nekem most éppen feltöltési bónuszom is van, és a webes felület szépen mutatja, hogy abból mennyi van még hátra, ami hasznos, de az alap Surf csomag adata is legalább ilyen hasznos lenne.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Válaszolt a Telekom.

Igazából nem teljesen egyértelmű. Azzal kezdik, hogy a weboldal folyamatos fejlesztés és frissítés alatt áll...
Majd ezt írják: "Tájékoztatjuk, hogy Domino Surf díjcsomag esetén nem lehet megnézni a felhasznált/hátra lévő (így külön írva :o ) adatforgalmat. Köszönjük megértését!"

Ebből igazából én azt szűrtem le, hogy bár a weboldalt folyamatosan fejlesztik, ez soha az életben nem lesz benne. Régi honlapon volt, újba nincs, nem is lesz, így jártunk. Ha ez nem tetszik, irány az NMHH.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 hours ago, fgabor87 said:

Válaszolt a Telekom.

Igazából nem teljesen egyértelmű. Azzal kezdik, hogy a weboldal folyamatos fejlesztés és frissítés alatt áll...
Majd ezt írják: "Tájékoztatjuk, hogy Domino Surf díjcsomag esetén nem lehet megnézni a felhasznált/hátra lévő (így külön írva :o ) adatforgalmat. Köszönjük megértését!"

Ebből igazából én azt szűrtem le, hogy bár a weboldalt folyamatosan fejlesztik, ez soha az életben nem lesz benne. Régi honlapon volt, újba nincs, nem is lesz, így jártunk. Ha ez nem tetszik, irány az NMHH.

Ezt úgy is lehet érteni, hogy jelenleg nem lehet lekérdezni. De ha valóban úgy értették, hogy a jövőben sem lehet majd, akkor csak gratulálni lehet az ügyfélbarát hozzáálláshoz.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
26 minutes ago, fgabor87 said:

Domino Surf-nél nem 15-én van a fordulónap? Én emlékszem rosszul, és 13 lenne? :o
Máskülönben nem tudom értelmezni, hogy a T miért tiltotta le mára a mobilnetem, és miért tűnt el az adatforgalmam is a telekom appból. :/

A fordulónap gondolom az a nap, amelyiken annak idején váltottál surf-re. Mindenkinek más. Nekem 6-a például, mert ezen a napon váltottam rá hónapokkal ezelőtt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 minutes ago, fgabor87 said:

Egyedi fordulónapos lenne? Nincs felsorolva az egyedi fordulónapos díjcsomagok között.

Nem tudom, de régen, amikor az előző online felületen még meg lehetett nézni a csomag aktuális állapotát, akkor nekem azt írta, hogy 6-ig aktív. Most már nem tudom megnézni, mert nem mutatja.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ok, köszi.

Csak mert nem volt zsé a kártyán, de én azt hittem 15 a fordulónap, és ma este töltöttem volna fel. Most feltöltöttem, így már jó.

Azért egy sms-el meglephetett volna a szolgáltató, hogy nem tudtuk aktiválni az adatforgalmat, mert nem volt rá keret, ne indítsd újra 25x a telefonod, nem azzal van a gond. :/

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Just now, fgabor87 said:

Azért egy sms-el meglephetett volna a szolgáltató, hogy nem tudtuk aktiválni az adatforgalmat, mert nem volt rá keret, ne indítsd újra 25x a telefonod, nem azzal van a gond. :/

Az app sem mutat fordulónapot a csomaginfónál? Az nem jó, mert az fontos infó lenne ahhoz, hogy tudd, kijössz-e a maradék időben az adatodból. A web már nem mutatja, a *111#-en sem látom, úgyhogy ha az app sem mutatja, és nem is emlékszel rá, akkor legfeljebb abból lehet tudni, hogy mikor vonja le a net havidíját az egyenlegedből.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 hour ago, fgabor87 said:

Végre, végre, végre!

Újra működik a honlapon lévő adatforgalom lekérdezés, így végre törölhetem a telefonról a telekom appot. :)

Valóban, köszi az infót. Örvendetes, hogy nem kell felesleges appokat installálni ezért.

Még azt lenne, jó, ha megcsinálnák, hogy a fordulónapon is küldene SMS-t, amikor az új ciklus kezdődik, hogy lehessen tudni, hogy újra van adat, bár ezt ki lehet váltani naptárral.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...