Ugrás a tartalomhoz
  • 0

előrendelés


Törölt_tag5947

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Meglévő előfizetés esetén,nem szokásuk vissza telefonálni, hanem a webshop automatikusan szállításra vár státuszba rakja és amikor át adják a futárnak akkor szállítás alatt státuszra vált és a szállítás napján reggel emailt és sms-t küldenek.

Ha biztosra akarsz menni felhívod a fentebbi számot és megkérdezed mi a helyzet. :)

Itt bővebbet nem tudunk írni, nem ügyfélszolgálat a fórum.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Szia!

Új előfizetéssel vetted?

Keresett már a házhoz szállítási csoport a megrendeléseddel jóváhagyásával kapcsolatban?

Megkeresést követően és ha a fizetőképesség vizsgálatnak pozitív az eredménye akkor 1-2 munkanapon  belül viszi a GLS, ahogy látom ez tegnaptól kapható elvileg, szóval szerintem a jövö7en meg lesz.

Esetleg kérdezd meg a házhoz szállítási csoportot a +36-30-930-3030 telefonszámon a 2 menüpontban.

Azonosításhoz szükség lesz a rendelés azonosítóra is. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...