Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kinél van még korlátozott funkcionalitás?


okostojás

Kérdés

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Nagy nap a mai. Átraktak az új számlázási rendszerbe. Mádfél év után eljutottunk ide is. Meghívok az országban mindenkit egy fél láda sörre. azért csak fél ládára, mert természetesen most se jó a telekom fiók. Belépve üzenet fogad:  "Sikeresen beléptél otthoni előfizetéseddel, azonban a kiválasztott szolgáltatás megrendeléséhez otthoni előfizetésed nem megfelelő. Kérjük, a megrendelés folytatásához lépj be egy másik előfizetéssel!" Nem ám, hogy hívja a 1412-öt, vagy önnek régi portfóliós csomagja van, azt nem látja a régi rendszerben, áááá. Tipikus fércmunka megint. Mert ugye felhívtam őket, mondom mi van. Erre az ügyfélszolgálat mondja, hogy régi portfóliós csomagom van. Hosszabbítsunk hűségidőt. Jól van. Na letelt a 24 óra, még mindig ugyanaz a hiba fogad. Röhej.
 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: okostojás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...