Ugrás a tartalomhoz
  • 1

SIM kártya letíltás


Törölt_tag5980

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Gyakori kérdések

Hogyan tilthatom le a készüléket és a SIM-kártyát, lopás vagy eltűnés esetén?

A készülék letiltására írásban, vagy Telekom üzleteinkben van mód a tulajdonos saját kezű aláírásával ellátott kérés alapján, a 15 jegyű IMEI szám, és a letiltás okának feltüntetése mellett. A készülék letiltása 1 munkanapon belül történik meg.

Ha a letiltást levélben kéred, ezt az alábbi elérhetőségek egyikére továbbíthatod:

  • email-ben, szkennelt csatolmányként elküldve az előfizető saját kézjegyével ellátott levelet,
  • faxon a +36 (1) 265-9511 számra.

Kérünk, hogy bejelentésedhez csatold az IMEI számot tartalmazó tulajdoni igazolást (vásárlási számla, adás-vételi szerződés, szállítólevél vagy jótállási jegy másolata), és bűncselekmény esetén a feljelentés megtételét igazoló rendőrségi dokumentum, jegyzőkönyv másolatát is. 

Külföldről a készülék letiltása szintén a fenti módon indítható el. Lopás esetén a helyi rendőrségen szükséges a feljelentést megtenned.

Eltulajdonítás esetén a rendőrségi feljelentés után a hatóság teszi meg a további szükséges lépéseket, Társaságunk semmilyen információt nem tud kiadni a készülék állapotáról.

Amennyiben rendelkezel készülékbiztosítással, a kárrendezés folyamatáról ide kattintvatájékozódhatsz.
 

  • Kártyaletiltás és SIM-kártya pótlása annak elvesztése, illetve eltulajdonítása miatt

Amennyiben havi díjas előfizetéssel rendelkezel, a SIM-kártya felfüggesztését leggyorsabban telefonon kérheted.
Ehhez egy másik készülékről hívd fel a 1430-as számot, és az Önkiszolgáló menüben válaszd ki a Lopott, vagy elveszett kártya felfüggesztése menüpontot (1-es pont).

Emellett a jelszavas belépést követően, a Telekom előfizetéseim menüből, e-mail küldéssel is kérheted a tiltást.

A havi díjas SIM-kártya pótlását az elő- vagy számlafizető személyesen kérhetiüzleteinkben. Ha az előfizető nem tud eljárni személyesen, akkor a meghatalmazottól két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás bemutatása is szükséges.

A SIM-kártya pótlás egyszeri díja lopás illetve feltételezett eltűnés esetén bruttó 4500 Ft/SIM/alkalom. A felfüggesztés havi díja (amelyet időarányosan számlázunk, és függ a díjcsomagod típusától) aktuális havi díjas díjszabásunkban található. 

Domino SIM-kártya letiltására csak kártyapótlással együtt van mód (külön letiltás nem kérhető), szintén üzleteinkben, melynek díja aktuális Domino díjszabásunkbantalálható. A kártyapótlás után a hívószám, és a korábbi SIM-kártyán meglévő egyenleg, szolgáltatás, és díjcsomag is megmarad.

Külföldről a havi díjas SIM-kártya letiltása leggyorsabban a +36 (1) 265-9210vezetékes telefonszám felhívásával, telefonos ügyfélszolgálatunkon lehetséges.

Domino előfizetés esetén a kártyapótlás külföldről csak akkor kivitelezhető, ha az előfizető meghatalmazást ad a magyarországi ügyintézésre:

  • Ha az előfizető magánszemély: 2 tanú által hitelesített meghatalmazás és személyi igazolvány bemutatását kérjük. Emellett ügyvéd is eljárhat az ügyintézés során.
  • Ha az előfizető cég, vagy intézmény: érvényes, két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás, aláírási címpéldány, és személyi igazolvány birtokában lehetséges eljárni.

 

Utolsó módosítás dátuma: 2015. november 25.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...