Ugrás a tartalomhoz

Ajánlott posztok

Üdv!

Az androidos Telekom appnak miért nem sikerül elsőre rendesen betöltődnie?

Szépen elindul, majd közli, hogy ellenőrzés (ilyenkor próbál lenyűgözni a geometriai animációval), majd a sikeres ellenőrzésnek hála a keresztnevemen szólít, ezután jön a "betelik a pohár" animáció, majd bejön a kezdőablak, ahol közli, hogy nincs rendelkezésre álló információ (a díjcsomagomnál). Ha viszont frissítek akkor újrakezdi az egészet elölről, viszont akkor már minden infó rendesen bejön. Vagyis kérdem én, miért kell az ellenőrzési és az adatbetöltési procedúrát kétszer megcsinálnia a programnak, ha csak egyszer van eredménye? 

 

SBE

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 5 years later...

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...