Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Public tárhely hozzáférése


Törölt_tag6183

Kérdés

A személyes, telefonos, email-es ügyfélkezelésen már túl vagyok, érdemleges válasz nélkül...

Problémám a következő:

Feltettem file-okat az ftp.t-online.hu ... helyre, a public_html-be. Eddig jó.

Ha kívülről akarom látni - tehát bejelentkezés nélkül - ezt írja: "You don't have permission to access ... on this server."

Egy "public" terület tudtommal mindenki számára elérhető. Erre szeretnék megoldást kapni.

Pontosabban azt az elérési címet szeretném tudni, ahonnan olvasható.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: YY
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 75
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1

Nem tudom, hogy ennek lehet-e köze hozzá. Lépjetek be a t-home oldalán, és az internet díjcsomagotoknál menjetek rá az ügyintézésre. Itt ha picit lejjebb görgettek, először látjátok az e-mail fiókokat, majd a webtárhelyeket. Nálam a Lakossági weboldal menüs web aktív, bármit is jelentsen ez. De van még két másik is, lehet, hogy azok máshogy működnek.

@Tamas586
Szerintem jelentsd be, hogy nem éred el a tárhelyed, csak ftp-ne keresztül, de http-n nem. Bár amilyen zsenik ülnek a telekomnál az üzemeltetésen.... néha házon belül nem éri el egymást két szerver, és napokat ülnek rajta, hogy megoldják.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nem tudom mi a különbség a tárhelyek között (gondolom más szerverek hosztolják).
Arra próbáljatok meg feltölteni/elérni, amelyik a lakossági menüs néven fut. Ha rámentek a módosít, vagy nem tudom milyen gomb van ott, akkor kiírja annak a tárhelynek a usernevét.

Hátha ebben van a dolog nyitja.

Minek ahhoz informatikus, hogy feltöltesz egy jpeg-et, megadod az elérési utat és forbidden? Ez vagy egy .htaccess fájl, vagy hibás szerver konfiguráció. :/

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@Attys

Te írtál hibajegyet? A hibajegyet nem te írod, hanem kapod, miután felvették a panaszod. Az ilyen jellegű panaszokat nem írádban kell megte ni, hanem telefonon. Megjön a mobilodra a hibsjegy egy hibajegy számmal, onnantól kezdve 72 óra alatt javítaniuk kell a hibát, mert ezen túl kötbér fizetési kötelezettségük van. Az ügyfélszolgálat 24/7-ben működik, azaz hajnali kettőkor is nyugodtan hívhatod. 

 Nekem meg 400 méterre tudnak csak 30-at szolgáltatni valamilyen ismeretlen hiba kapcsán, amit már több mint egy éve vagyok kénytelen használni, mert ez a max. Pedig itt a 100-nak menni kéne, legalább bondinggal, de bonding lehetőségem sincs. Az ügyfélszolgálatosok simán ajánlanák nekem is a nagyobb csomagot, mert nincsenek tisztában a valós helyzettel, de erről ők nem tehetnek, az adatbázis szetint a központtól 400 méterre simán kiadható. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...