Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Samsung Galaxy S7 hívás indítási probléma


Törölt_tag6349

Kérdés

Sziasztok!

Nem rég vettem egy Galaxy S7 készüléket, pár napja az új SIM kártyát is elkértem hozzá a T-Mobile-tól, egy ideig tökéletesen működött (kb. 4 nap) de most már olyan másfél napja, hogy nem tudok vele hívást kezdeményezni. A következő történik: ha tárcsázok valakit, teljesen normálisan kicsöng a telefon, viszont amint a másik oldalon felveszik megszakad a vonal. Ugyanezekről a készülékekről gond nélkül vissza lehet hívni a telefonomat, fel is tudom venni, minden úgy működik ahogy kellene, szóval csak akkor merül fel probléma ha én akarok hívni valakit. Több telefonnal próbáltam ezt, hogy biztos legyek abban, hogy a probléma az én oldalamon van, játszottam a beállításokkal és ment egy factory reset is, egyelőre semmi nem oldotta meg, interneten sem találtam sok használható megoldást, jelenleg pedig abban sem vagyok biztos, hogy ez telefon vagy szolgáltató oldali probléma, ha valakinek van ötlete / hasonló tapasztalata hálás lennék érte.

Köszönöm!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Erik
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Ugyan ez a probléma jött elő nekem is, csak nekem nem kellett 4 napot várni. Helyzet a következő. Megvettem egy kártyafüggetlen samsung galaxy s7-et a MM-ban szombaton. Kedden tudtam neki csak intézni a sim kártyát, de akkor rögtön jelentkezett a probléma, csak fél napig tartott mire rájöttem, hogy miért nem veszi fel nekem senki a telefont. Na ezután beszéltem a Samsung ügyfélszolgálattal, akik azt javasolták vigyem vissza az üzletbe (még úgyis tart a 3 nap cseregarancia). Visszavittem, ahol azt javasolták beszéljek inkább a szolgáltatómmal. Ez ugye a t-mobil. Felhívtam Önöket és javasoltak egy sim kártya cserét. Szerdán ez meg is történt és működött a hívás. Meg is örültem, hogy a kártya volt a baj mert ez volt a gyorsabb ügyintézés. Na fél nap elteltével újra jelentkezett a probléma. Ezután már mentem kicserélni a készüléket. Kipróbálták az üzletben, egy telefon reset után is fenn állt a probléma ezért készségesen kicserélték a készüléket. Sajnos azonban hazaérve tapasztaltam, hogy a probléma még mindig adott. Itt állok most jelenleg, hogy egy új telefonnal és új sim kártyával ugyan az a probléma áll fenn. Kipróbáltunk a telefonhoz egy *****fonos kártyát és azzal tudtunk telefonálni, de ugye egy fél napig a sajátommal is tudtam és ahogy fentebb írták más is tudott 4 napig, szóval kérdéses az is megoldás e. De várom válaszukat, tanácsaikat. 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Nekem is ugyan ez a probléma hogy meg kaptam az új nano sím kártyát és nem tudok vele hívni kivettem a telőből és  elvittem az egyik ismerőshöz és ott kipróbáltam az ő telefonjában tévese lehet hívni ugyan azt csinálta szerintem a sim kártyák nem jók nem hinném hogy a telefon lenne rossz . 

Szerintetek is ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...