Ugrás a tartalomhoz
  • 6

TV GO


Roli82

Kérdés

Mi a TV GO?

Egy szórakoztató portál, ahol filmeket sorozatokat és tévéműsorokat nézhetsz melyekkel kapcsolatos friss híreket kritikákat is találsz. Mindezt bárhol bármikor. Az oldalon szabadon böngészheted  filmkínálatot, előzeteseket játszhatsz le, vagy éppen elolvashatod a filmvilág legfrissebb híreit. Regisztráció nélkül is be tudsz lépni, ha rendelkezel t-online.hu, t-email.hu, vagy freemail.hu email címmel, és megadod az ehhez tartozó jelszavad, amennyiben ezekkel nem rendelkezel akkor regisztrálj és utána add hozzá az MT azonosítódat! Keresgélj kedvedre valót több száz mozifilmből és sorozatokból álló kínálatban. Ha tetszik egy film, de később szeretnéd megnézni rakd a kedvencek közé. Kölcsönzés után a kölcsönzött tartalmat bármely regisztrált eszközön megtudod nézni vagy akár egyiken elkezdheted és a másikon folytathatod.

Telekom TV előfizetőként díjcsomagod TV GO-n elérhető csatornáit díjmentesen nézheted. Az éppen futó műsorok mellet a műsorújságban jelölteket akár 72 óráig visszamenőleg is megnézheted. Ne feledd a TV GO elérhető Android és iOS rendszeren is, azonban Windows Phone sajnos nem támogatott!

Windows vagy macOS rendszeren a lejátszó használatához szükséged lesz egy kiegészítő letöltésére, ezért kérjük, indíts el az oldalon a lejátszást és a felugró ablakból töltsd le a kiegészítőt. Amennyiben a telepítés után elakadsz, válaszd ki az általad használt böngészőtípust és segítünk a további lépésekben:

Ha problémát tapasztalsz a szolgáltatással kapcsolatban azt ezen a linken jelezheted! TV GO gyakran ismételt kérdések!

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
szerző kérésére
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 570
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Nekem is van egy Samsung SM-T211-es nevű tabletem, ami ugyancsak nincs a támogatott eszközök listájában, de mégis működik rajta a TVGO. Talán annyit megér neked, hogy a TVGO app-ban, a Menü-ben, az "Írjál nekünk" részben megkeresed a Telekom-ot. Nekem válaszoltak, sőt, fel is hívtak, amikor volt egy ilyesmi ügyem.

Üdv.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egy másik kérdés: Nem tudjátok, hogy ha külföldön próbálom a TVGO-t nézni, miért nem működik? Gondolnám, hogy ha egyszer IPTV előfizető vagyok itthon és rendben működik, külföldön meg rácsatlakozom valami "helyi" Internet-re, annak ugyanolyan jónak kellene lennie, mint az itthoni Internet-nek.

Kösz. Üdv.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egy másik kérdés: Nem tudjátok, hogy ha külföldön próbálom a TVGO-t nézni, miért nem működik? Gondolnám, hogy ha egyszer IPTV előfizető vagyok itthon és rendben működik, külföldön meg rácsatlakozom valami "helyi" Internet-re, annak ugyanolyan jónak kellene lennie, mint az itthoni Internet-nek.

Kösz. Üdv.

 

amellett, hogy hivatalosan Mo területén használható a szolgáltatás, mint azt írták és megerősítették, azt se feledd, hogy a szolgáltatónak szerződése van az egyes csatornákra, amiben kikötnek/kiköthetnek földrajzi korlátokat, különösen az egyes speciális tartalmak miatt... (gondolok itt arra, hogy a foci bl meccseket szerdán itt Mo-n csak az adhatja aki megvette és kizárólagosan birtokoja a jogokat, meg hasonlók)

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

Azt nem írják pontosan, hogy magyarország területéről használható, csak azt írják, hogy magyarországi IP címről ghasználható. Nem mindegy, hogy vidd ki, vagy idd ki! Az a magyarországi IP cím miért ne lehetne egy magyarországi proxy szerver címe?!

itt sem a tapasztalat szól belőled, hiszen nem vagy előfizető és vszínű nem is használtad soha a tvgo-t...ráadásul a jó magyar szokás benned ultra erősen él, mindig mindenre kiskaput keresel, hogyan lehet a szabályokat kijátszani. hát no comment...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Arról nem is beszélve, hogy több helyen is konkrétan le van írva, hogy de, csak Magyarország területén használható:

  • itt és itt a Telekom honlap GYIK-jában
  • itt a TVGO GYIK-ban (fizetés és regisztráció)
  • és a TVGO ÁSZF-ben, 6. oldal

 

Mégis hány helyen kellene még feltüntetni ahhoz, hogy mindenki számára világos legyen? * ********** ******* *** ********** ********** **? :-)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

sztem sokadjára meg lett írva, hogy mi a stájsz, nem volt rest és összeszedte a hivatkozásokat, hátha megérti az értetlen fajtája is a trollnak

 

ezt a proxy-s okoskodást meg felejtsük már el, meg az erre való biztogatást... állíthatsz be proxy-t ha akarsz, de egy normál felhasználónak semmi szüksége rá (ahogy a vpn-re sem, bár az tény, hogy stream bufferelésre nem rossz, ugyanakkor nem mindegyik vpn szolgáltató ontja magából a megfelelő sebességet, de ez megint más kérdés)... cégek szokták egyedi proxy beállítással védeni a belső hálózatukat a külsőtől általában (több kevesebb sikerrel, vannak már talán jobb megoldások is ennél)

azok trükköznek magánfelhasználóként így (mármint proxy-s rejtőzködéssel) akiknek rejtegetni valójuk van (hekkerkedni akarsz, vagy olyan tartalmakat nézel, olvasol, amiért a fejedre koppinthatnak és a sitten sem bánnak miatta kesztyűs kézzel veled, satöbbi)... ritkább esetben teszteléses helyzetekben jó lehet opcinálisan, egyébként meg ha vmi mégsem megy ezek ellenére, akkor legalább elvertél egy csomó időt az értelmetlen trükközésre...

fizikailag nem lesz mo-i ip-d ha a proxy-t is okosítod, vpn-en is trükközhetsz, akkor sem, kvázi virtuálisan igen... és ettől függetlenül a proxy kiszolgálója tudja, hogy ki vagy és milyen címről érkezel, sőt ha benyomulsz valami jáva alapú programba, kiszolgálóba, ami neten megy, akkor buktad is a rejtőzködést...

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

ezen nagyon jót nevettem:

"azok trükköznek magánfelhasználóként így (mármint proxy-s rejtőzködéssel) akiknek rejtegetni valójuk van (hekkerkedni akarsz, vagy olyan tartalmakat nézel, olvasol, amiért a fejedre koppinthatnak és a sitten sem bánnak miatta kesztyűs kézzel veled, satöbbi"

 

pont erre gondoltam én is  :womanvery-happy:  de nem fejtem ki bővebben és nem írok jelzőket, nehogy a modik a fejemre koppintsanak :womanwink:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem április 2-án kőttőték be az IPTV-t.+ a NETMÁNIA M internetet.  kezdetektől fogva nen tudom ősszekapcsolni előfizetésemet a TVGO-val. Nem sikerült sem kóddal, sem az ügyfélazonositó megadásával átmeneti technikai hibára hivatkozva.  Bejelentettem hibára  az ügyfélszolgálaton még április 11.-én ahol felvették a hibajegyett. Másnap kaptam egy sms-t, amelyben elismerték hogy a hiba a telekom rendszerében van, javitásig türelmemet kérik Régebben sat tv+ mobilinternet előfizetésem volt/ arrol váltottam/akkor hibátlanul működött ugyanazokon az eszközökön. /Samsung notebook vagy Wayteq táblagép android 4.4 operációs rendszerrel..Azotta három hét telt el,s a hiba ugyanugy fenáll. Napokban ismét hivtam az ügyfélszolgálatot ahol azt mondták hogy  hogy ez  egy nyitott hibajegy, s a hiba javitása még folyamatban van. Mennyi egy bejelentett hiba maximális javitási ideje? Számithatok rá hogy a közeljőőben én is tudom majd nézni a tvgo? Másnál is van hasonló hiba?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam az "alap" csatornák megjelennek, viszont a május 5-től a TVGO-ban megjelent új csatornák (pl. Viasatok) nem. Hibaüzenet: "a csatorna nincs a csomagodban" pedig Nagyvilág és Filmvilág kiegészítő csomagokkal is rendelkezem. Tegnap bejelentettem a TVGO "Irj nekünk" menüjében, válasz természetesen még nincs.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Eddig is volt a TVGO-ra regisztrációm. Ha kiválasztom lejátszásra valamelyiket, a lejátszó gomb helyén a következő felirat van: "A csatorna nincs a csomagodban!" Az alapcsomagos csatornák lejátszását rendben el tudom indítani. Nem írja az általad linkelt oldal, hogy a minicsomagos csatornák lejátszásához még mit kell tenni. Írtam hibabejelentést is, arra nem reagáltak eddig.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én ezt az utasítást követtem amit belinkeltem. Nálam működik,és nem tapasztaltam hibát. Ezt találtam még neked itt is elég sok infó van. Ha ez sem segít várd meg a hibajelentés kivizsgálásának idejét ami max. 72óra vagy hívd a 1412-t,de ők is ezt fogják mondani amit én tanácsoltam.  https://www.tvgo.hu/gyik/  Remélem mihamarabb megoldódik a problémád.  Péter

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...