Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hívásrészletező


zoli62

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
14 perce, teherwagon írta:

Hello zoli62, passz, de ez Tés hiba (és a kétszeri kérés kontra semmi eredmény alapján valószínűleg nem az ügyfélszolgálat hibázott, hanem a rendszereik rakoncátlankodnak), jelezd feléjük...

 

Igen, jeleztem is, de nem a 1412-es telefonszámon elérhető általánios ügyfélszolgálatnak, hiszen ők kétszer is beállították a rendszeres hívásrészletezőt minden eredmény nélkül, hanem a korai behajtási csoportot hívtam fel. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket, ha számlával kapcsolatos gondja van, képben vannak, és elsőre tudnak segíteni.

Közvetlen telefonszámuk 06 1 2659910. Ott az első ügyintéző, aki felvettte egyből megértette a problémát, és nem azzal kezdte, hogy újból beállítja a rendszeres hívásrészletezőt, hanem a háttérrendszer hibája miatt továbbküldte azt az informatikusoknak.. Sajnos, és ez már gyakori tapasztalat, ennyi különbség van ügyfélszolgálat és ügyfélszolgálat között.

 

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kaptam a fórummotortól egy értesítést,  miszerint  már szűletett már válasz az általam nyitott témában, fogadjam el. :) Magának az alapproblémanak megoldásának sikeressége majd jó egy hónap múlva derül ki, amikor már megkapom a következő számlát, mert jó szokás szerint ezt a háttérendszereket érintő gondot a Telekom nem hibabejelentésként kezeli. Valaki lmagyarázhatná, miért.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...