Posztolva ekkor: July 20, 2016 Mit szóltok ahhoz, hogy vezetékes telefonhoz hetekkel ezelőtt a telefonos ügyfélszolgálaton kétszer is klértem rendszeres hívásrészletezőt, a legutóbbi számlán nem látom. Hányszor kell kérni, hogy egyszer beállítsák? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: July 27, 2016 Kaptam a fórummotortól egy értesítést, miszerint már szűletett már válasz az általam nyitott témában, fogadjam el. Magának az alapproblémanak megoldásának sikeressége majd jó egy hónap múlva derül ki, amikor már megkapom a következő számlát, mert jó szokás szerint ezt a háttérendszereket érintő gondot a Telekom nem hibabejelentésként kezeli. Valaki lmagyarázhatná, miért. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: July 22, 2016 14 perce, teherwagon írta: Hello zoli62, passz, de ez Tés hiba (és a kétszeri kérés kontra semmi eredmény alapján valószínűleg nem az ügyfélszolgálat hibázott, hanem a rendszereik rakoncátlankodnak), jelezd feléjük... Igen, jeleztem is, de nem a 1412-es telefonszámon elérhető általánios ügyfélszolgálatnak, hiszen ők kétszer is beállították a rendszeres hívásrészletezőt minden eredmény nélkül, hanem a korai behajtási csoportot hívtam fel. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket, ha számlával kapcsolatos gondja van, képben vannak, és elsőre tudnak segíteni. Közvetlen telefonszámuk 06 1 2659910. Ott az első ügyintéző, aki felvettte egyből megértette a problémát, és nem azzal kezdte, hogy újból beállítja a rendszeres hívásrészletezőt, hanem a háttérrendszer hibája miatt továbbküldte azt az informatikusoknak.. Sajnos, és ez már gyakori tapasztalat, ennyi különbség van ügyfélszolgálat és ügyfélszolgálat között. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: July 22, 2016 Hello zoli62, passz, de ez Tés hiba (és a kétszeri kérés kontra semmi eredmény alapján valószínűleg nem az ügyfélszolgálat hibázott, hanem a rendszereik rakoncátlankodnak), jelezd feléjük... Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Mit szóltok ahhoz, hogy vezetékes telefonhoz hetekkel ezelőtt a telefonos ügyfélszolgálaton kétszer is klértem rendszeres hívásrészletezőt, a legutóbbi számlán nem látom. Hányszor kell kérni, hogy egyszer beállítsák?
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon