A 1430 a t-mobilé, a 1412 és 1414 pedig a t-homehoz tartozik, ezzel semmi gond nincs. sima számla értesítő, számmal, összeggel és befizetési határidővel. Rendes telekom magyarsággal. Ezekről a számokról számla értesítés jön, a root által említett 36303444025-ről a műszaki bejelentésekkel kapcsolatban kapok üzenetet amiből jó sok van:(. Most végig is néztem, hogy szóba került A 30 3444025-ről 50 smsem van, ami hibákhoz köthető (pl.). Az egész telekom problémám egy teljesen használhatatlan t-home szolgáltatásból fakad. Amikor egy éven keresztül nem volt használható a net (és így a tv sem) akkor elkezdtem a számlákat kifogásolni és kötbérezni.
A T embere mérte ki hogy 10.000 adathiba volt /perc, fixen T hálózat hiba miatt.
Amikor a számlákat kifogásolni és kötbérezni kezdtem azt nem tudta a rendszerük kezelni ezért kaptam az egyik telekomos számról egy x összegű figyelmeztetést amiben volt egy y határidő, a másik számról pedig egy 2x-s számla értesítőt amiben volt egy y-2hét határidő. Így pedig nehéz volt megállapítani, hogy most hogyan állunk, ehhez hozzájön a szokásos 45-50 perces telefonos ügy(etlen)intézés és a soha meg nem válaszolt levelek. Aztán amikor korlátozták a home szolgáltatást, akkor felkaptam a vizet, mert nem akkor járt le a számla amikor Ök gondolták, és nem is akkora számla. Így jutottam el oda, hogy a csaló telekomos levelek (amik mennek automatikusan a kukába, "mert ***** azért nem vagyok") semmivel nem nagyobb lehúzás , mint amit a telekom az ügyfeleivel csinál annyi a különbség, hogy a csalók 3-4 ezer forintot akarnak elkérni a t számla meg 17-24k között mozog, és Ők sem szolgáltatnak.