Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Az elmúlt órában
  2. Akkor valószínűleg valami szolgáltatással lehet baj. Átirányítás, ilyesmi nincs?
  3. Mobilon nincs bekapcsolva? Vagy az előfizetéseden nincs?
  4. Más mobil an is tapasztaltam ezt. Sim csere is történt.
  5. Nincsen bekapcsolva az a funkció.
  6. A VPN kliens az Win10, ott hol nézzem a logokat? Más szolgáltató hálozatából tudok kapcsolódni.
  7. Szia @Incus, Milyen routerről van szó? A fertőzés csak a routert, vagy az elosztót (legyen az modem, HGW, vagy ONT) is érinti? Ha az ESET írja, milyen típusú vírusról van szó, akkor keress utána, hogyan lehet eltávolítani.
  8. Szia @Márffy Magdolna, Ezalatt mit értesz? A VoLTE hívás is "rendes" hívás, csak 4G-n megy, jobb minőséget eredményez, valamint LTE-n tudsz netezni hívás közben is. EDGE/3G/HSDPA/HSPA+ hálózaton is tapasztalod a hibát? Azt ajánlom, kapcsoltasd ki a VoLTE-t egy teszt erejéig. Akár ez is okozhatja a gondot, még ha nem is 4G-n megy a hívás. Valamint próbáld ki a SIM-et másik mobilban is.
  9. Ma
  10. Üdv Mindenki! Galaxy S10+ készülékemben két Telekomos kártyát használok. Egy Sajátot és egy Cégest. Véletlen szerűen nem vagyok elérhető, kisípolja a hívót és csak sms-t kapok a nem fogadott hívásról. Találomra bármelyik kártyával bejátssza ezt. Valakinek valami tippje hogy mi lehet a probléma? Előre is köszönöm'
  11. Sziasztok! A routert megfertőzte egy veszélyes vírus! Az ESET Internet Security vírusirtó programot használom és kb. 4 napja kapok üzeneteket, hogy a routerem megfertőzte egy rosszindulatú vírus. Írtam a Symantecnek, felhívtak és azt mondták, hogy ők nem tudnak mit tenni, szóljak a szolgáltatómnak, mivel a router az Ő tulajdonuk. Én már próbáltam kikapcsolni, újra bekapcsolni, jelszót változtatni (ami azért vicces, mert a vírus azt is látja), de eredménytelen próbálkozások, mert a vírus ott van a routerben. Mivel a bankolásaimat minden esetben, vásárlásaimat is nagyon sokszor a laptopon keresztül intézem, ahol meg kell adnom a bankszámla számot, nem merem használni. Mi a teendő ilyen esetben? Csak azt ne mondjátok, hogy kapcsoljam ki, kapcsoljam be, változtassak jelszót (amit a kártékony lopó virus is lát), mert ezeket már végigjátszottam, de eredménytelenül.
  12. Tisztelt Fórum!Érdeklődnék,hogy mitől lehet az,ha időnként a mobilhivás megszakad,nem 4G volte hivás,hanem a rendes? A készülékemet bevizsgálta a Huawei,simkártya csere történt.Tehát nem készülékhiba.Különböző helyekről telefonálva tapasztalom ezt.Utána fél perc múlva zavartalanul lehet az illetővel beszélni.a készülék bevizsgáláskor teljesen jónak minősitették a készüléket.Én sem készülékhibára gondolok,mert Huawei Mate 20 pro nem rossz darab azért.Köszönöm a segitséget! Huawei Mate20 pro,Android 9 rendszerű mobilról van szó.
  13. Szia @mizsuka, Havi számlában szokták jelezni, hogy mikor, és hol veheted át a telefonkönyvet. Valamint létezik online tudakozó is, itt, és itt találod.
  14. Szuper, akkor megoldódott.
  15. Tegnap
  16. sagemcom

    Utoljára a szoftot próbáltam, de akkor semmi nem változott. Most így néz ki a feltöltés. Pár hete a kábelhálózat gazdái voltak itt, mert éppen volt egy hibabejelentésem emiatt, akkor még egy csillapító tagot is beraktak a modem elé, mert akkora volt a jelszint állítólag, hogy az okozhatta a feltöltés eltűnését. Ma este pl egész jó a sebesség...
  17. Köszönöm!
  18. @Wolf72 Amennyiben az eszközeid miatt van ez a sebesség limitáció, akkor kb semennyit.
  19. Köszönöm a gyors választ! Egy ilyen beszerzésével mennyit javulna a helyzetem?:TP-Link Archer T4U AC1200...
  20. Üdv @Wolf72 Nagyon úgy tűnik, hogy az eszközök limitációja miatt vannak az adott problémák. Xperia Z2 egy nagyon öreg típus, nem tudom, hogy AC módban használod e vele az 5Ghz wifit, de ott sem több szerintem 200mbps-nél a linksebessége. A laptop wifi esetén 2,4Ghz lehet a wifi, a hálókártya peddig Fast Ethernet lehet, ezért lehet 90-100mpbs a maximuma és SSD lenne a minimum a hagyományos HDD helyett.
  21. Szép napot! 1000mbit/s előfizető vagyok ...szeretném megtudni,hogy mobillal mérve(Xperia Z2,snapdragon 801-3Gb memória) a wi-fi max letöltési sebessége 5Ghz re csatlakozva max 170mbit/s...notbooknál,ami egy i3 proci,2Gb memóriával rendelkezik 65mbit/s !Kábelen mérve ami Cat6 max 90 mbit/s normálisnak mondható e, ha igen mit lehet tenni a gyorsítás érdekében?...elnézést,ha valamit nem szakszerűen írtam!
  22. Üdv @Memi Természetesen a készülék szervíz hálózatához, ha a Telekomnál vetted, akkor bármellyik T-Pontban leadhatod.
  23. Sziasztok! Telefonomat decemberben ellopták, most kaptam vissza a rendőrségről a készüléket. Nem tudom használni a telefont, mert valószínűleg aki használta benne maradt a Google fiókban, így engem nem enged be. Ennek hiányában még telefonálásra sem tudom használni a készüléket. Hard reset nem segített. Van valakinek tippje, hová tudok fordulni a problémával? Válaszaitokat előre köszönöm!
  24. azt szeretném megtudni mikor és hol lehet megkapni a telefonkönyvet ha Én bélapátfalván lakom!
  25. Utolsó hét
  26. sagemcom

    Hard reset helyett sima reset ? Amúgy ilyen vissziránnyal nem csoda, hogy elvándorol a feltöltésed. Szép piros végig minden visszirány csatorna.
  27. Mai hír: Most már tényleg a felhőbe viszi a TV-t a Telekom - lecseréli a több mint tíz évvel ezelőtt elindított menedzselt IPTV platformját a Magyar Telekom - az eddig kötelező elemként kezelt beltéri egység eltűnhet majd a tévék mellől - a jövő év végére az összes jelenlegi IPTV tévé előfizető az új platformot fogja használni ... További információk?
  28. Üdv! SAMSUNG GX-MT730EK ennek a készüléknek van valami leírása? Pl hogy kell beállítani hogy mutassa a időt készenléti állapotban!
  29. Még nem jött rá senki hogy készenlétbe jelenjen meg a óra?
  1. További aktivitások betöltése