Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Tegnap
  2. Sziasztok! Nekem is ez a problémám. Egyre sűrűbben. Most már naponta többször is. Van egy elméletem. Ahogy az AI egyre fejlettebb, a csalók is sokkal dörzsöltebbek. Van egy olyan H.A.C.K. amivel mások telefonszámával hívogatnak embereket. Én valószínűleg akkor nyeltem be, amikor regisztráltam egy pénzügyi tanácsadásra, algoritmikus kereskedésnek vagy high-frequency tradingnek (HFT) nevezik a szoftvert. Ezek kezdtek el utána napi szinten többször is hívogatni, volt hogy ugyanaz a nő, fura, talán orosz akcentussal. Mindig másik számról, ha visszahívtam akkor vagy foglalt volt, vagy más vette fel. Addig hivogattak, még el nem küldtem őket melegebb éghajlatra. Nektek volt hasonló tapasztalatotok?
  3. szia @HazHausHouse! A Telekom szolgáltatásainak működéséhez mindenképpen szükséges a szolgálatói digitális elosztó (esetedben ez a Sagem eszköz) használata, így azt nem fogod tudni kiiktatni a hálózatból. Ugyanakkor a Sagem routert lehet csak modemként is használni, ha bekapcsolod rajta a PPPoE passthrough funkciót, majd a saját routered kötöd a modem után. Ebben az esetben a PPPoE kapcsolódást a saját routeredben kell beállítanod, amelyhez szükséged lesz az internet bejelentkezési azonosítóra és jelszóra. Ha ezek nincsenek meg, ügyfélszolgálatainkon kérheted kollégáink segítségét. ^Zsolti
  4. Szia Dorián! A SIM kártya PIN és PUK kódjai megtalálhatóak azon a plasztik kártyán, amelyből a SIM kártyát kellett kitörni. Ha ez már nem áll rendelkezésedre, de a Telekom alkalmazásba be tudsz jelentkezni, az áttekintés lapon a telefonszámra kattintva, majd a SIM beállításai opciót választva fog megjelenni a PUK kód lekérdezése lehetőség. Hasonlóképpen lehet bejelentkezést követően a telekom.hu weboldalunkon elérni. Itt az áttekintés lapon kattints a telefonszám alatt lévő "részletek" gombra, majd az oldal aljára görgetve, a "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák" résznél tudod azt lekérdezni. Ha esetleg elakadnál, kérheted a honlapunkon elérhető chaten is munkatársaink segítségét. ^Zsolti
  5. Most jött gls-től a mai nap 11 és 14 óra közt érkezik .
  6. RightLogic Kft. De egyébként már úton vannak a csomagok.
  7. Utolsó hét
  8. A saját ONU-mat szeretném használni az USG-Pro-4 Ubiquiti routeremben, nem pedig a mellékelt Sagem routerben. Hogyan tudhatom meg a LOID-t és a LOID jelszót? És a PLOAM és a jelszó? Minden segítséget értékelünk. (A magyar nem az anyanyelvem (ami az angol)
  9. A sim kártya pukk kódja kellene, le van tiltva a sim kártyám.
  10. Szia zsigaviki23! Kérjük, hogy a falról töröld a telefonszámodat a biztonság kedvéért, mivel az ördög sohasem alszik. Jól gondolod, ez egy új típusú visszaélési módszer, melynek lényege, hogy ismeretlen elkövetők telefonszámokat meghamisítva hívnak fel gyanútlan előfizetőket és adatokat próbálnak meg kicsalni tőlük. A jelenség globális, nem csak a Telekomot érinti. Javasoljuk, hogy soha semmilyen felületen ne add ki személyes adataidat, jelszavaidat, banki kódodat. Honlapunkon: https://bit.ly/3OyUmTH összegyűjtöttünk pár hasznos tippet, amire érdemes figyelni, hogy biztonságban tudhassuk személyes adatainkat. Mi most megtettük a szükséges intézkedéseket a biztonsági csoportunk felé. ^Lia
  11. Szia Petike1313! Amennyiben privát üzenetben megírod nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat, szívesen rögzítjük bejelentésedet, amit továbbítottunk kivizsgálásra műszaki kollégáinknak. Köszönjük. ^Lia
  12. Üdv! Olvastam a fórumon a hasonló esetekről, én is belefutottam abban hogy pár hónapon belül a második idegen ember jelzi nekem, hogy az én számomról kapott hívást. Lehet valamit tudni az ügyet illetően? Az én telefonszámom: 0630******* A mai nap folyamán 15:20kor volt egy bejövő hívásom a 0630*******-es telefonszámról, akit állítása szerint az én számomról hívtak. Korábban Augusztus 16.án keresett fel egy nő, akit aznap dél körül hívtak szintén erről a számról, ő nem hívott vissza, hanem más platformon talált rám.
  13. Sziasztok! A helyzet röviden: 12percenként kimerevedik a kép a TV-n. Hosszabban: 1000-es net és legkisebb IPTV csomag volt itthon. Működött minden kivéve a port nyitás. Bő egy hete lecserélték a Kaon CG3000 digitális elosztót, Kaptam egy sagemcom f@st 3896, ami működött egy pár óráig majd az internet el-el tűnt. Jött a kolléga, kicserélte az oszlop és az elosztó közötti csatikat, illetve azt monda lehet a IPTV egység akad vele össze, cseréljük Androidosra, így lett. a probléma nem oldódott meg. Újból jött a kolléga, azt monda túlmelegszik a Sagemcom, csere. Kaptam egy KAON CG3006-t. Net jó, TV nem jó lefagy a kép. Újabb hiba bejelentés, kollégák távolról újraindítják, frissítik mindent is. Probléma marad, 12 perc után kép megfagy. Ha csatornát váltok akkor megint jó, 12 percig. Ki jött megint a kolléga, cserélt csatlakozókat a Elosztó és Tv box közötti kábelen, kimérte, minden jó, 12 percig. Tv box csere, ugyan olyan Android. Hiba ugyan az... Elosztó és Tv box között nincsen semmi csak a kábel. Kipróbáltam, hogy mindent kihúzok, leválasztok az elosztóról, wifi-ről, csak a TV box maradt és ugyan úgy 12 perc után megfagy a kép. Tudom fapados megoldás, hogy kapcsoljam át akkor másik csatornára majd vissza ha úgy működik, na de azért mégis... Persze nyitok majd újabb hibajegyet, Vandával már nagy haverok vagyunk, meg chat-elni is nagyon szeretek a kollégákkal, biztos szeretnek amiért ilyen aktív vagyok. De most mar nagyon érdekelne mi a gond, illetve hogyan lehet megoldani. Ötletek?
  14. Szia András, Ez az INFÓ kitől származik? GLS vagy a Xiaomi-tól? A GLS csak annyit közölt, hogy csak előértesítésük van, a Xiaomi nem válaszolt az érdeklődésemre.
  15. Szia Balázs! Amennyiben a nálunk vásárolt TV készülék javítását szeretnéd kezdeményezi a vásárlási számla is elegendő, amit a Telekom fiókba belépve találsz meg. Egyéb ügyben pedig meghatalmazással tudsz intézkedni, melyekről részleteket ide kattintva olvashatsz. ^Gabriella
  16. Engem szintén hívtak vissza úgy, hogy nem is hívtam az adott számot és nem az első eset. Mit tudok tenni?
  17. Telekom szakértő

    tiltott weboldal

    Szia Csilla! Kérjük szépen, hogy a probléma mielőbbi megoldása érdekében vedd fel a kapcsolatot a műszaki csoportunkkal a 1414 telefonszámon. Együttműködésedet köszönjük! ^Gabriella
  18. Szia @sánfor! A kiszállított havi díjas SIM-kártya új készülékvásárlás és készülékcsere esetén is inaktív állapotú (biztonsági okokból), ami azt jelenti, hogy a SIM-kártyáról hívásindítás, hívásfogadás nem lehetséges. Az új előfizetéshez biztosított SIM-kártyát az átvételt igazoló összesítő bizonylat visszaérkezését követően automatikusan aktiváljuk. Abban az esetben, ha ennél korábbi időpontban szeretnéd a kártyát aktiválni, akkor ide kattintva találsz információt azzal kapcsolatban, hogy mit kell tenned. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  19. Németh Csilla

    tiltott weboldal

    A telekom tiltja a weboldalam, www.welovesport.hu az oldal neve. Mi a teendőm ilyen esetben?
  20. Telekom szakértő

    Tcl 65c805 tv

    Kedves Roland1994! Nagyon szívesen és köszönjük szépen a türelmedet! Állunk rendelkezésedre a továbbiakban is. ^Szilvia
  21. Telekom szakértő

    Tcl 65c805 tv

    Kedves Roland1994! Nagyon szívesen! Köszönjük a visszajelzésedet! Bízunk benne mi is, köszönjük az eddigi és további türelmedet. ^Szilvia
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...