Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
SabineT elkezdte követni FRITZ!Box 5590 Fiber on Gigaerős Optika Net 1000 -t
-
Hi! Sorry to use English, but my Hungarian is not good enough. I want do use my FRITZ!Box 5590 Fiber (https://en.avm.de/products/fritzbox/fritzbox-5590-fiber/) on my Gigaerős Optika Net 1000 connection instead of the Technicolor FGA2233. But therefor I need the password for the PPP user (the username I see in the FGA2233). An I think, the Modem-ID of the Fritzbox has to be configured on the Telekom side. I tried to call the hotline 1414 and switch with 8 to the English, but it stays still with an Hungarian announcement which I don't understand! Regards, Sabine
-
-
Én is kaptam értesítést a mai napon,hogy nyertem egy készüléket.Megerősítettem az adataimat,elküldtem,ahogy kérték.Két óra múlva kaptam egy értesítést az alkalmazásban,hogy technikai okokból tévesen nyertem és tárgytalan a dolog!😀Még akkor is komolytalan és csalás szagú a dolog,hogy ma délben sorsolnak!😀Állítólag...!😀Most akkor melyik üzenet a valós?A nyertem,vagy a nem nyertem?😀Komolytalan társaság...! Chaten "beszéltem" "ügyintézővel"...Tényleg komolytalan banda...Nem vàltozott a véleményem!A redszerhiba olyan,mint a Jolly Joker,mindenre jó válasz!😀Remélem a GVH vizsgálódik majd!Bízom benne,hogy az összes játékos kapott értesítést,hogy nyert!😀😀😀
-
gyula1972 belépett a közösségbe
-
Én is kaptam értesítést a mai napon,hogy nyertem egy készüléket.Megerősítettem az adataimat,elküldtem,ahogy kérték.Két óra múlva kaptam egy értesítést az alkalmazásban,hogy technikai okokból tévesen nyertem és tárgytalan a dolog!😀Még akkor is komolytalan és csalás szagú a dolog,hogy ma délben sorsolnak!😀Állítólag...!😀Most akkor melyik üzenet a valós?A nyertem,vagy a nem nyertem?😀Komolytalan társaság...!
-
Ádám_K belépett a közösségbe
-
Tisztelt Hölgyem/Uram! Már több mint 1 hónapja, nem tudunk emailt küldeni gmail címekre. Több partnerünk is gmailt használ üzleti levelezésre. A problémát bejelentettük, de érdemi előrelépés nem történt. Anyagi vonzata már sajnos van ennek a problémának, hogy az általunk igénybe vett szolgáltatásuk nem megfelelő. Köszönöm a segítségüket! Üdvözlettel, K. Ádám
-
Zita73 belépett a közösségbe
-
Pont így jártam én is
-
rokkerroli belépett a közösségbe
-
flynoise belépett a közösségbe
-
Hello. A mai nap a Telekom alkalmazás küldött egy értesítést, hogy nyertem egy T Phone-t, miután rákattintottam el is indult az alkalmazás. Bejelentkezés után kaptam egy üzenetet alkalmazáson belül, hogy valamilyen adatokat erősítsek meg, mentem is tovább de volt valami hiba és visszalépett a kezdőre, alkalmazáson belül nem találok erről semmit. Mi ilyenkor a teendő? Köszönöm előre is a válaszokat!
- Tegnap
-
Hello, PH fórumos megoldás nem működött? Igazság szerint ott már a vége felé belekavarodtam, hogy legyen a Router Ap módban és ezt meg ezt ki kellene kapcsolni és DMZ és manuális ip cím beállítás és társai... Ezért is gondoltam, hogy itt a telekomos fórumon is felteszem a kérdést Természetesen működött, de néha mintha ledobna pár másodpercre a net ezért is akartam biztosra menni, hogy nem én állítottam be rosszul valamit. Amúgy is az a típus vagyok, aki többfelől érdeklődik Köszönöm a részletes válaszod így most már világos. Be is állítottam mindent úgy ahogy javasoltál. PPOE mindenhol beállítva (routeren és ont-on is). IPTV-k az ont-hoz csatlakoztatva és a ppoe pt bepipálva. So far so good. Speedtest up és download 941mb/s. Minden eszközöm csatlakozik a nethez. Szóval működik tökéletesen. ha azt szeretnéd, hogy az IPTV boxok is lássanak minden más hálózati eszközt Na erre nincs szükségem. Köszönöm mégegyszer a válaszod! 👏
-
Telekom szakértő elkezdte követni Smart box felirat nem működik -t
-
Szia Sorcerer86! Kérdésed továbbítottuk műszaki kollégáinknak. Kis türelmed kérjük, amint válaszolnak, megírjuk az információt. ^Kata
-
Szia RRoland! Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Honlapunkon, ide kattintva: pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről, illetve választhatsz az aktuálisan elérhető szolgáltatások közül. Ha jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, ugyanitt iratkozz fel hírlevelünkre, és értesítünk, amikor megrendelhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. A feltüntetett adatok megegyeznek az ügyfélszolgálatainkon rendelkezésre álló információkkal. Amennyiben kérdésed merülne fel a későbbiekben, keress minket bizalommal itt, vagy akár privát üzenetben is! ^Kata
-
Sorcerer86 belépett a közösségbe
-
Üdv! Néhány hete használom a smart boxos megoldásukat TV nézésre. Szerettem volna a korábban megszokott Teletext szolgáltatás révén olvasni a híreket, mivel édesanyám hallás károsult. Pl. M1 csatornán hiába kapcsolom be, rövid időn belül, vagy csatorna váltáskor kikapcsol ez a funkció. Rendkívül idegesítő és a kisegítő lehetőség között hiába van bekapcsolva ez a funkció, egyszerűen használhatatlan így számára a szolgáltatás. Milyen megoldást terveznek erre?
-
Üdv, PH fórumos megoldás nem működött? PPPoE passthrough használata az optimális beállítás, ezesetben NINCS dupla NAT. Az igaz, hogy így csatlakozik a router és az ONT is, de 2 párhuzamos PPPoE session engedélyezett, szóval publikus IP-t kap a routered és az ONT is (nyilván különbözőt). Annyi, hogy az IPTV box-oknak közvetlenül az ONT-re kötve kell lenniük és mivel azok a ONT hálózatát használják, nem fogják látni a többi eszközödet, amik a routeredre csatlakoznak. A dupla NAT pont hogy akkor lenne, ha a Router módban hagynád a routered, de kikapcsolnád az ONT-on a PPPoE passthrough-t, ekkor a Routered nem kapna publikus IP-t, hanem az ONT-től kapna egy belső IP-t. A Dynamic IP-re állítás és a DHCP kikapcsolás egyáltalán nem javasolt, mert attól még hogy DHCP ki van kapcsolva a routeren, a dupla NAT nem fog megszűnni, csak éppen az eszközök nem fognak IP-t kapni. Butaságot mondott a szerelő. Van erre egy dedikált mód a legtöbb routerben, ha "AP - access point" módba állítod, ekkor nincs dupla NAT, viszont a router feladatokat az ONT végzi a teljes hálózaton, a routered csak "tovább szórja" azt a netet, elérési pontként funkcionálva. Ez a javasolt beállítás, ha azt szeretnéd, hogy az IPTV boxok is lássanak minden más hálózati eszközt. Ha ez nem lényeg, akkor a PPPoE passthrough, amit az elején írtam.
-
Barasanya belépett a közösségbe
-
Sziasztok! Pár hónapja váltottam szolgáltatót/Telekomot/előtte *****fonos voltam. a háztetőn vannak napelemek amiknek a működését a fusion solar mobil applikációval tudtam ellenőrizni. Amitóta telekomos lettem azóta nem tudom csatlakoztatni az invertert a hálózatra.Már megcsináltam mindent amit tudtam,akik telepítették a napelemes redszert Ők is küldtek egy leírást hogy hogyan csatlakozzak a hálózatra ,de nem sikerült.Azt tapasztaltam hogy az inverter pár másodpercre csatlakozik a wifi re de aztán ledobja. Aki esetleg járt hasonlóan kérném hogy segítsen! Köszönöm előre is!
-
intokig belépett a közösségbe
-
Jó Reggelt kívánok! Nos a múlt héten hivatalosan is telekomos lettem. (1000-es net és iptv ) A következőben kérném a segítséget. Előtte digis voltam és az ont bridge módba volt kapcsolva és a saját router-em osztotta a netet, wi-fin és lan-on keresztül is. A mostani szerelő annyit mondott, hogy kapcsoljam ki a routeremben a dhcp szervert és a ppoe-t állítsam át dinamikus ip-re. S így nem kell bridge mód. Ez meg is történt. Viszont amit tapasztaltam, az az, hogy a gépem ami szintén lan kábellel van összekötve a routerrel azon volt net, viszont a tv-n (szintén lan) és vezeték nélküli hálózaton nem(fel se csatlakoztak rá a készülékek, pedig látták). Amint visszakapcsoltam a dhcp szervert a router-ben, akkor rögtön felcsatlakozott minden. Gondolkodtam és olvastam, hogy van a ppoe passtrough lehetőség(meg van a felhasználó név és jelszó is), de viszont ahogy olvastam ott az a gond, hogy duplán nat-ol ha jól értelmeztem, mert így csatlakozik a telekomos ont is és a routerem is. Hogy kellene ezeket a dolgokat a proper módon beállítani, hogy a routerem ossza szét a netet? Még annyi kérdésem lenne hogy ha szeretnék gyári visszaállítást csinálni az Ont-on akkor lehet belőle bajom vagy arra az állapotra áll vissza ami beüzemeléskor volt?pl megmarad a ppoe username és password? Köszönöm előre is a választ.
- Utolsó hét
-
sikerült a mount azóta?
-
Szép napot! Szeretnék érdeklődni hogy Hajdú Bihar megye Létavértes városban mikortól várható az optika hálózat ? Mert itt még a Koax kábeles rendszer van.
-
Szia! Privát üzenetet a főoldalon jobb oldalt felül található boríték ikonra kattintva írhatsz nekünk! Szép napot! ^Szilvi
-
jó hír, FAT32-re formázott partíciójú meghajtót felismerte és a DLNA service-en keresztül a TV le is tudta játszani a meghajtóra másolt filmet. amit nem ismert fel, az NTFS-el volt formázva
-
Tegnap beszereltek egy új kábelmodem/router-t a lakásba. Bedugtam a filmeket tartalmazó külső meghajtót a hátlapon lévő USB csatlakozóba. A webes adminisztrációs felületen a kezdő oldalon ez van az USB-re: "There are no connected devices" Mit kell tennem, hogy lássa a meghajtót?
-
aftency elkezdte követni Ways to reach out to the administrator of kozosseg.telekom.hu? -t
-
Sziasztok! Hajnalban feltöltöttem a gyerek telóját 10 ezer Ft- tal. Annak rendje és módja szerint megjött az sms, hogy aktiválható az utána járó feltöltési bónusz,de az alkalmazásban azóta sem jelenik meg. Lehet ezzel kezdeni valamit? Köszi, Alexa
-
Telekom szakértő elkezdte követni E 105 hibakód, nincs hálózat/ethernet kapcsolat és TvGo -t
-
Szia Süni! A képernyő tükrözése Telekom TV GO esetén egyelőre nem lehetséges. Köszönjük a megértésed. ^Andrea
-
Kedves komaromi! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Telekom TV esetén fontos, hogy ne induljon kezdeményezés gyári beállítások visszaállítására, mert ezt követően nem lehet visszajelentkezni a karbantartás végéig. (Ez utóbbi kapcsán, a Tájékoztató informatikai rendszereink karbantartásáról – Telekom lakossági szolgáltatások oldalon olvashatod a részletes tájékoztatónkat). Ugyanez érvényes az esetleges áramtalanításokra is. Ha a karbantartásunk lezárását követően (03.16. reggel 8 óra után) is hasonlót tapasztalsz, kérjük, privát üzenetben írd meg az érintett MT azonosítót, és mobil elérhetőségedet. Köszönjük az együttműködésed. ^Andrea
-
Abszolút hülyének vagyunk nézve. Ilyen gyenge minőségű Android box-ot még AliExpress-en sem lehet vásárolni. 5 próbálkozásra sikerült bejutnom a menübe, mert folyton visszadobott az adásra... ami természetesen minden alkalommal 30-40 másodpercig teker, mire képet talál. Egy igazi hulladék az eszköz, komolyan fontolgatom, hogy keresek másik szolgáltatót, akinek van rendes kábeles TV-je, mert az app-okat ezen a csodán úgysem próbálnám meg használni.
-
E 105 hibakód, nincs hálózat/ethernet kapcsolat
question válaszolt Telekom szakértő kolokan bejegyzésére, itt: TV
Kedves k! A jelenlegi karbantartás mindenképp befolyásolja a hiba elhárítását is. Részleteket a Tájékoztató informatikai rendszereink karbantartásáról – Telekom lakossági szolgáltatások oldalon olvashatsz. Bízunk benne, hogy műszaki kollégáink hamar megtalálják a megoldást a zavartalan működéshez. Addig is köszönjük a türelmed! ^Andrea