Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Hubert

    E-book vásárlás

    Használhat hangoskönyveket az e-könyvek helyett, népszerűbb és könnyen használható, és különösen ingyenes.
  3. Today
  4. Nem csak Te jártál így. Szégyen ezt a szolgáltatást intelligenciának nevezni. Háromszor próbálkoztam vele hogy valami ertelmes eredményre jussak. Nem érti az igen és nem választ sem. Nem ad olyan opciót hogy bárkivel is beszeljek míg a programnak magának gőze sincs mit szeretnék. Azon törtem a fejem hogy ezt a használhatatlan időrabló és idegesítő vacakot valyon kiken tesztelhették? Igazi magyar mintájú megoldás, egy használhatatlan és agyondicsért szolgáltatás tíz évvel ezelőtti színvonalon. Idő és pénzrabló idegesítő és használhatatlan. Szóval, a szokott Telekom minőség.
  5. Hibatuja

    Gmail-re nem tudok emailt küldeni

    Sajnos nálam is ugyan az a probléma mint MMarcinál. 4-5 napja vettem észre, hogy a gmailra küldött emailek nem mennek el a címzettnek. A kliensben (outlook) semmit nem állítottam, évek óta minden rendben volt.
  6. Tegnap
  7. Szia Krisztina84! Az egyéni csatornasorrendet, a Csatornáim menüpontban tudod beállítani a Műsorújságban megjelenő egyéni csatornasorrendet. Amire szükséges figyelni, hogy a beállítás után mentsd is el. Ezzel kapcsolatban ide kattintva találod a leírást is. A beállítást követően, minden képernyő felületen ez a sorrend lesz majd elérhető. ^Rita
  8. Szia. Ilyet már én is tapasztaltam. Ha jól emlékszem, annyi volt a megoldás, hogy beléptem a műsorújságba, aztán meg ki és akkor már az maradt amit én állítottam be. Azt is megpróbálhatod, hogy a Telekom TV GO mobil alkalmazásban csinálod meg az egyedi sorrendet, amit ott be állítasz az leszinkronizálódik a boxra is.
  9. Szia! Nem kedvenceket szeretnék beállítani, hanem egyéni csatornasorrendet, ami a beállítás után és a TV ki-bekapcsolása után visszaáll az eredeti sorrendre annak ellenére, hogy leokéztam, megerősítettem és a Beállítások - Saját tartalmak - Csatornáim alatt azt a sorrendet látom, amit beállítottam egyéninek. Majd ha innen kilépek, ismét az egyéni sorrend szerinti csatornakiosztást látom. A kérdés az, hogy hogy lehet azt elkerülni, hogy ne kelljen minden alkalommal belépni a Beállítások - Saját tartalmak - Csatornáim menüpontba, hogy az egyéni csatornasorrendet tudjunk használni ki-bekapcsolás után is? Köszi!
  10. Telekom szakértő

    Optikai kábel

    Kedves @kovigyu Illetékeseink igyekeznek megoldást találni, kérésed teljesítésére. Válaszuk alapján egy tulajdoni nyilatkozat kitöltésére, közös képviselővel történő aláírására és a benne megjelölt módon történő visszaküldésére van szükség. Ezt követően tudják elindítani a hivatalos lépéseket. Csatoltuk a kitöltendő kérelmet. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Kellemes napot kívánunk! ^Oszkár 1178-NY1266-kezi.pdf
  11. Utolsó hét
  12. Bal0313

    Optikai Internet

    Kedves Zsani ! Privátban leírtam mindent! Üdvözlettel: Bali Balázs
  13. Szia Krisztina84! A csatornalistát az igénybe vett szolgáltatás függvényében állíthatod be: Telekom TV esetén: a Kedvencek beállítását az itt található használati útmutató segítségével végezheted el. Ha a csatornakínálatunk változik, az a Műsorújságra és a korábban beállított Kedvencekre is hatással van, ilyenkor a Kedvenceket újból be kell állítanod. ^Lia
  14. Abban szeretném a segítséget kérni, hogy a csatorna sorrend módosítása után visszaáll az eredeti sorrend, pedig ha a csatornalistában ellenőrzöm, ott az a sorrend van, amit én határoztam meg. Miért lehet ez, illetve hogyan tudom véglegesíteni az új sorrendet, hogy ne legyen ilyen probléma minden egyes kikapcs-bekapcs után. Köszönöm!
  15. szaboadam

    vad***** Vanda

    Üdv! Például úgy kerülheted ki Vandát a chat-en, hogy olyan témában kéred a segítségét, amelyben nem tud segíteni. Én pl. hibabejelentésnél jártam így. De aztán rájöttem, hogy ha végig csinálom a kérdéseire a válaszadást, az utolsó lépése legtöbbször az, hogy újraindítja az eszközöket. Ezután újra chat felületre kattintva "emlékszik", hogy ebben az ügyben már segített, és a jelek szerint nem tudta megoldani, így rögtön tovább lép arra, hogy "Ebben az ügyben egy kollégám tud segíteni, máris kapcsolom..." és akkor élő emberhez irányít aki már valóban tud neked segíteni, mert részletesen leírhatod neki a gondodat, és nem robotválaszokat kapsz majd. A másik megoldás, hogy ezen az űrlapon írsz, így teljesen kiiktatod Vandát a folyamatból.
  16. HzDoki

    KAON CG3002 port forwarding kérdés

    Ha a Külső port: 22389:22389 és a "Int Port" is 22389:22389 akkor sem működik. A ServerIP az vajh mi? És miért "server IP"? Mármint ez csak egy név, a TCOM-osok úgy gondolják hogy port forwardot csak azért csinál az ember mert bent egy "szervere" van? És mi lehet a SrcIP? És miért kell "Vevőszolgálat"-t kiválasztani hogy nevet adjak neki? És a "Válassz szolgáltatás"-ban ahol van egy halom játék ott vajh a Remote Desktop mint játék miért nincs ott?
  17. HzDoki

    KAON CG3002 port forwarding kérdés

    Nem értem: a port forward lényege, hogy egy külső portot forwardolunk egy belső gép valamely portjára. Tehát a TCOMROUTER:22389 -> DESKTOPGÉP: 3389 portra. Mondjuk már nem értettem hogy a cél gépet miért "server"-nek hívjuk. De most az a baj hogy a port száma nem ugyanaz kint mint bent? Hm...
  18. Telekom szakértő

    Magenta 1

    Szia @Lacikaaa! Köszönjük érdeklődésed! Igen, így is is részese lehetsz a Magenta 1 világának. Az igénybevételi feltételekről és az ajánlatról ide kattintva találsz információt weboldalunkon. Amennyiben további segítségre lenne szükséged, akkor chates ügyintézőink állnak rendelkezésedre - melyet közvetlenül ide kattintva érhetsz el - és segítenek. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! További kérdés esetén keress minket bizalommal! ^Zoltán
  19. uzman

    otthoni internet hiba

    Szia Csak wifin nincs vagy kábeles kapcsolattal sincs?
  20. mgab

    Saját modem

    Hello! Azt szeretném kérdezni hogy itt Magyarországon milyen VLAN ID-t kell beírni ha valaki saját modemet szeretne használni telefon vonalas (VDSL2) megoldás esetén?
  21. evelin000

    otthoni internet hiba

    sziasztok! ma délután óta az otthoni wifin nincs internetkapcsolat. újraindítottam, 1 percig lehúztam áramról. chat-et írtam de vanda csak a hibát vette fel de internet még mindig nincs és nemis tudom mikor lesz. számla be van fizetve mobilnet jó, tv box nincs áram alatt. köszönöm ha valaki tud segíteni
  22. anonymus

    KAON CG3002 port forwarding kérdés

    Szia, A külső és belső port részbe ugyan azt a port számot kell írni. Ha kell mind két port akkor kétszer külön sorba kell felvenni őket. Legalábbis nekem csak így megy a port nyitás, mint a Koac mind a Sagem hqw esetén.
  23. A KAON CG3002 routeren valakinek sikerült már port forwardot beállítani? Van mögötte egy AMPLIFI routerem - ami mögött egy desktop pc. Az AMPLIFI -ről a 3389-es portot sikerült forwardolnom a PC-re, mert az amplifi IP címét beírva a Remote Desktop a PC-n landol. A T-COM router külső (WAN) ip címéről azonban nem megy - A beállítás az alábbi a T-COM routeren (ahol a 192.168.0.10 az AMPLIFI router IP címe): NÉV KÜLSŐ PORT SRCIP PROTOKOLL INT PORT SERVER IP WAN RDP 23389:23389 BOTH 3389:3389 192.168.0.10 wanbridge A T-COM ügyfélszolgálat szerint nincs leírás, ez nem alapvető szolgáltatás, nem adnak támogatást miért nem megy ( A KAON router Cable Modem Szoftver Verzió : 1.2.44 ) Minden tippet előre is köszönök!
  24. A helyzet továbbra is változatlan....
  25. HTomi

    -

    -
  26. Lacikaaa

    Magenta 1

    Sziasztok, van tv, net és vezetékes telefon, és van egy domino kártyám is, igy bel lehet lépni a magenta 1-be? vagy csak előfizetéses kártyával? és ha igen milyen kedvezményekre sztámithatok ?
  27. kovigyu

    Optikai kábel

    Köszönöm szépen
  28. Helló, ugyanez nálunk is, jól értem, hogy telefonon sikerült megoldani, és ott volt az állítgatósdi? Kösz.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...