Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Az elmúlt órában
  2. Ma
  3. Este mikor ezt tapasztalod, hivd a 1414 -et. Jelezd a hibát. Olyankor csinálnak vonali ellenőrzést és egyből látják a jel-szinteket. Orvosolni fogják a problémát valószínűleg helyszíni javítással.
  4. Sziasztok, Nemrég kötötték be nálunk a Telekom-os 300mps-es internetet, de sokszor (főként az esti órákban 20-22) nagyon alacsony a sebessége és sokszor megszakad. Esetleg lehet van valami "Házi megoldása" a dolognak (modem frissítés vagy valami hasonló), vagy mindenképpen hívjam fel az ügyfélszolgálatot? Köszönöm a válaszokat előre is.
  5. Szuper, örülök @Ismeretlen, így mégsem kell megvárnotok a következő év végét (bár ilyen híreket kapna mindenki, aki itt érdeklődik)
  6. Tegnap
  7. Mai napon írt a telekom üzenetet nekem ! Nagyon jó hírrel szolgálhatunk. Mérnökségünk információja alapján, nagy valószínűséggel az év vége előtt már elérhető lesz a címeden az optikai hálózatunk.
  8. Mi a gond a helyzettel?
  9. Marad a Strong ahogy elnézem a helyzetet...
  10. internet

    Sziasztok! Azzal a problémával fordulnék felétek, hogy pár napja lett bezohatva a Telekomos internet! Az lenne a problémám, hogy a kábellel is, és a wifin keresztül is írdatlan nagy a pingem! 300-2000-ig is felugrik! Ez lenne az egyik problémám, a másik pedig az lenne,hogy az internet sebesség van, hogy leugrik 0,50-,080 MB/s-ra. Mi lehet a gond? 4 napja van behozatva az internet! Ha semmi sem fut a laptopon, akkor is elkezd pingelni.... De pl: egy mobilnettel stabil 9...4...10.. ilyen pingeim vannak... Mitől lehet ez a probléma? Miért kezd el pingelni? Kábelen is és wifin is egyaránt.... Előre is köszönöm a válaszokat mindenkinek!
  11. @Matteo Csináltam már wifi bridget, ugyan nem IPTV - nek, de azzal sem kéne gondnak lenni.
  12. -
  13. Köszi szépen, egy szerelő már meg is oldotta a dolgot nekem, tárgytalanná vált.
  14. Köszönöm Roli82, meg fogom próbálni!!
  15. Sziasztok! A router hátulján lereseteltem a router és most nem megy a net. Üzletbe azt mondták 10 15 perc múlva jó lesz, de az ipv4 beállításoknál üres minden mező és jelszót illetve felhasználó nevet kér amit sehol sem találok. Segítsetek kérlek. Üdv Attila
  16. Sziasztok! Hogy lehet az, hogy még senki sem tette szóvá, hogy az október 10-ei illetve 11-ei frissítés óta a Telekom mobilapp egyszerűen nem működik rootolt eszközre való hivatkozással. Természetesen eltávolítás, újratelepítés után sem megy, sőt az adatok törlése sem hatja meg. Valójában azt nem értem, hogy miért kellett mindenáron ezt az ellenőrzést beleírni a programba. Eddig működött, frissítés után nem megy. Az itteni kommentekből ítélve: https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.telekom.telekomapp&showAllReviews=true talán nem én vagyok az egyetlen, akinek problémája van ezzel. Nem értem, hogy az alkalmazás működése szempontjából miért van feltétlenül szükség a rootolt állapot ellenőrzésére. Úgy meg különösen bosszantó a történet, hogy bizonyos szolgáltatásokat szándékosan hagynak ki a webes felületről, hogy csak az alkalmazásukon keresztül rendelhesd meg. Az meg különösen érdekes, hogy milyen adatokat kérnek a userektől, mintha ez egyedi probléma lenne (ha egy rakat embert érint, akkor valószínűleg nem az). Első körben képernyőkép: Nem tudom ezen mi elemeznivaló van, hogy piros kör benne egy piros X, alatta Rootolt eszköz, alatta pedig Sajnos számodra nem elérhető a Telekom alkalmazás, mert a te eszközöd rootolt. Sajnos ez nem ok-okozat. Úgy értem az nem indok, hogy az eszköz rootolt. Más alkalmazások a rootolt állapot ellenére is futnak. Ja és vannak olyan eszközök, amik gyárilag rootoltak (ahogy az enyém is), mert nem okostelefonok vagy tabletek. Az Androidban pont az LENNE a jó, hogy platformfüggetlen, na ehhez képest a Telekom ezzel a húzásával önkényesen meg akarja határozni, hogy az alkalmazása mely eszközökön futhat és melyeken nem, független attól, hogy az adott eszköz elvileg megfelelne a program futtatásához szükséges rendszerkövetelményeknek. Második körben: MT-azonosító. De könyörgöm, ha kitörlöd az alkalmazás adatait plusz törlöd, újratelepíted az alkalmazást, majd ismét törlöd az alkalmazás adatait, akkor nem tárol semmilyen userinfót rólad, ennek ellenére már induláskor ott tartunk, hogy rootolt az eszköz. Tehát ehhez minek MT-azonosító? Nem userfüggő, hanem programfüggő. Harmadik körben ezekre: Platform (Android/iOS) Ha ezt kérdezni kell, akkor feltehetően nemcsak Androidon keletkezik a hiba. Készülék Operációs rendszer verzió száma Talán Android 7.1.2, lényeg hogy megfelel az "5.0 és újabb" című követelménynek. Készülék gyártója és típusa Szerintem hosszú lenne a hibajelenséget produkáló készülékek listája, főleg hogy a régebbi verziókkal semmi probléma nem volt rootolást tekintve. Alkalmazás verzió száma A legfrissebb, nem tudom ezt miért kell kérdezni ők nagyon jól tudják mikor lett beleírva a rootolt állapot ellenőrzése. Tehát: 15.3.1 Észlelés időpontja: Amióta frissítést kért: tehát október 10. és 11. De nem igaz, hogy ezt se tudják. Azóta meg akármikor észlelhetem. Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI): Tényleg számít ez? A hiba szempontjából releváns kérdés, hogy wifit használok-e vagy mobilnetet vagy vezetékest? Amúgy wifi, de mondjuk ha ilyesmi hibát akarsz ellenőrizni, azt nyilván egy olyan wifin teszed, ami mögött minimum vezetékes net van. Az pedig nem érv, hogy az alkalmazás biztonságos futását csak így tudjuk garantálni. Ez nem konkrétum. Így csak azt érik el, hogy egy csomó usert felbosszantanak. Na mindegy, egyéb megoldás hiányában visszaraktam egy régebbi verziót, kérdés, hogy az meddig fog működni.
  17. Nem jó ezek alapján valami kampány lehet, ami nálad akad valamiért. küldd el privátban a számod, és a Tés kontaktomon keresztül megpróbálom, hátha...
  18. Igen azt én is tudom hogy sok tényezőtől függ a dolog ! Köszönöm a válaszokat azért !
  19. Jelentsd be hibára.
  20. Műszaki engedélyek, fejlesztési költségek stb., soktényezős a történet.
  21. Utolsó hét
  22. Szia nézem már egy ideje az oldalt több mint 1 éve ! 7 hónapja van ez a kiírás az oldalon hogy Úton vagyunk ….. Kár hogy senki sem tud mondani időpontot hogy mikorra lesz kész ! Én szerintem ha mára itt a környéken 6 faluból 4 faluban lehet kötni internetet ! Akkor tán nem toljátok el a határidőt még több ideig ! Nektek is jó ha már teljesen kész lesztek a salgótarjáni járással ! Mert a végső határidőre sok meló lesz ha annyi falut hagytok itt ott !
  23. Internetkapcsolatom sűrűn megszakad naponta 8-10 alkalommal a hálózati diagnosztika a modem újraindítását javasolja, mely rövid időre ugyan megoldja a problémámat de aztán ismét előfordul a hiba nformációkAlkalmazott szabványEuroDOCSIS 3.0Hardver verzióV1.0Szoftver verzióMAGYAR_3.97.0Model NameFAST3686Linux szoftver verzió2.6.30-1.7.1mp2-svn12615
  24. Mikor dobta fel az ajánlatot? Egyébként ez minden szerdán van Domino day néven, és 24 órára választható net/perc. Októberben összesen 5 gigát lehet aktiválni, arra értette.
  25. Nekem az alkalmazás dobta fel ingyenes 4gb októberben címszó alatt de ha rámentem hogy megnézzem a Telekom appban, akkor sehol se volt az adatcsomagok között. Btw mindenhol kerestem. Sejtésem szerint egy utólag visszavont ajánlatról lehetett szó. Boldog volnék ha nem így lenne. Tavaly nagyon jól jött ugyanez.
  26. Szívesen.
  27. Sikerült, köszönöm! A NAT volt a baj
  28. üdv

    szép estét érdeklödni szeretnék dánszentmiklós 2735 teleepülésen mikor várhato? optikainet ki épitése?
  29. @magicmisi 1414-re betelefonálsz azzal hogy a szolgáltatásodat NAT mögé helyezték, ezt legyenek szívesek megszűntetni. Vagy írsz a nat@telekom.hu emailcímre. MT azonosítót is küld el! Nem tudom hogy él e még ez a mail.
  1. További aktivitások betöltése