Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Tegnap
  2. Utolsó hét
  3. többször volt már elkiabálás a topikban. Egyébként van amikor egész nap jó, aztán másnap már délután 2től *****. egyébként most ilyen, szóval szokásosan rossz. Ping statistics for 1.1.1.1: Packets: Sent = 141, Received = 141, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 42ms, Maximum = 114ms, Average = 85ms
  4. Péntek este 20:28 és (még) jó! A routing egyébként változatlan.
  5. Szia @Szántó Klaudia Zsanett! Ebben az esetben a PUK-kódodat az itt /kattints ide/ található információk szerint tudhatod meg. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  6. Szia @MátéAuerbach! Ebben az esetben javasoljuk, hogy keresd fel a weboldalunkon elérhető chates ügyfélszolgálatunkat /ide kattintva/, ahol kollégáink a segítségedre lesznek! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  7. Szia @bence98! Sajnáljuk, hogy meghiúsult a rendelésed! Kérjük, hogy keress fel minket privát üzenetben adataiddal (előfizető neve, MT azonosító, megrendelés azonosító), hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  8. Szia @Amateur! Köszönjük a visszajelzésedet! A használathoz az alábbi technikai feltételek megléte szükséges: minimum Android 5.0 operációs rendszer, minimum iOS 13.0 operációs rendszer, illetve minimum iPhone 5S-nél újabb iPhone modellek Abban az esetben, ha megfelel a fenti feltételeknek a készülék és az alkalmazás újratelepítése (törlés után) se oldaná meg a problémát, akkor kérjük, hogy a következő adatokkal keress fel minket privát üzenetben, hogy a segítségedre lehessünk: belépéshez használt felhasználó azonosító (e-mail vagy mobiltelefon előfizetés hívószáma): platform (Android / iOS) és operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1): készülék gyártója és típusa (pl.: Samsung Galaxy S4 mini): alkalmazás verzió: (pl. 5.0): észlelés időpontja (2024.07.01 15-16 óra között): internetelérés típusa (Telekom mobil internet/Egyéb mobil internet/WIFI): MT-azonosító: hiba részletes leírása (hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van az nagy segítség): Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  9. Egészed máig semmi ehhez hasonló gond nem volt azonban most 5 percenként szinte véletlenszerűen a mobilinternet kapcsolat megszakad, vagy már térerőt se érzékel. Átraktam a sim-kártyát egy másik telefonba lehet az a baj, újraindítottam mindent nemegyszer de semmi nek változott. Ez egy javítható probléma, vagy ez csak egy ideiglenes állapot? Tekintve hogy korábban soha ehhez hasonló sem volt. Ui:ezt a kérdést is kínkeservesen sikerült leírjam a szakadózó internetnek hála
  10. Tisztelt Ügyintéző! Ezúton szeretném jelezni, hogy a Tiszakécske Szolnoki út 1. szám alatt található társasház D. lépcsőházában otthoni szolgáltatásokat kívántam igénybe venni. A szerelő helyszíni szemléje során azonban arról tájékoztatott, hogy nincs szabad érpár, amelyet be tudna kötni, így jelenleg nem tudom igénybe venni a szolgáltatásokat, amíg egy másik bérlő ki nem költözik. 🙃 A társasházban 10 érpár van, és 9 lakás található. Tudomásom szerint az alatta lévő számítástechnikai boltban van internetkapcsolat, tehát elvileg 9 szabad érpárnak kellene rendelkezésre állnia a 9 lakás számára. Mégis, egyedül én nem tudom igénybe venni a szolgáltatást a lépcsőházban. Kérem, tájékoztassanak, hogy van-e bármilyen megoldás a probléma orvoslására, hiszen véleményem szerint 2024-ben az ,hogy önhibámon kívül nem tudok csatlakozni a Telekom szolgáltatásaihoz, rendkívül kellemetlen és sértő. Várom mielőbbi válaszukat.
  11. uzman

    PUK kód igénylése

    Szia https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2612/honnan_tudhatom_meg_a_pin__es_puk_kodomat__ha_blokkoltam_a_sim_kartyamat__de_nem_talalom_a_kodot_tartalmazo_plasztik_kartyat_?
  12. Jó napot háromszor próbálkoztam a pinkóddal le szeretném kérdezni a puk kódomat
  13. Nincs még a kártyám szeretném még kérdezni a puk kódomat
  14. Kedves Andrea! Egy régi Vodás készülékről van szó, amit másra nem is nagyon használnának. Egy idős személy részére lenne, akinek nyomógombos telefonjában Domino kártya van, de ezzel tudná a Telekom alkalmazást esetleg használni, amikor szüksége van rá.
  15. Szia Amateur! Nálunk vásároltad a szóban forgó készüléket? ^Andrea
  16. Sziasztok! Mi lehet a gond, ha a Telekom alkalmazásba nem tudok bejelentkezni. Már 2 hete próbálom, többször újratelepítettem az alkalmazást is és sem az SMS, sem az email/jelszó kombóval nem enged belépni, állandóan az alábbi hibát írja ki. Másik telefonon ugyanazon a Telekomos otthoni interneten működik az alkalmazás, igaz azon sem tudtam pár éve az első bejelentkezést otthoni interneten elvégezni, de abban volt mobilnet és azon simán ment. Lehetséges hogy nem lehet a Telekom saját otthoni internetén az első bejelentkezést az alkalmazásba elvégezni, csak mobilneten?
  17. lissajonees

    Hívás közbeni értesítések

    Nekem is volt ugyanez a problémám, amikor bejövő híváskor nem szólt a csengőhangok
  18. Telekom szakértő

    Telefonfülke

    Kedves Edina! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes munkatársaink válasza, mely alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy jelenleg szünetel a használt telefonfülke értékesítés, mivel nincs fölösleges leszerelt telefonfülkénk. Megértésedet köszönjük! ^Rita
  19. Szia Ferenc! Ha otthoni előfizetésedhez kapcsolódóan használod a TV GO-t, nem fizetsz érte. Kérjük, küldd el privát üzenetben az adatokat (MT azonosító, kapott hibaüzenet, regisztrált e-mail cím), hogy továbbítani tudjuk a hibabejelentést műszaki kollégáinknak. ^Kata
  20. Szia Ferenc! Ha otthoni előfizetésedhez kapcsolódóan használod a TV GO-t, nem fizetsz érte. Kérjük, küldd el privát üzenetben az adatokat (MT azonosító, kapott hibaüzenet, regisztrált e-mail cím), hogy továbbítani tudjuk a hibabejelentést műszaki kollégáinknak. ^Kata
  21. Szia VLTakacs! A Telekom Alkalmazáson keresztüli HomeGateway menedzsment funkciók (WiFi átnevezés, Szülői Felügyelet funkciók…) jelenleg központi hiba miatt nem működnek bizonyos esetekben. A funkció javítása egy új kliens verzióval fog érkezni nemsokára, addig a kívánt módosítást a HomeGateway webes felületén tudod elvégezni, ennek elérése az eszközön lévő címkén megtalálható. ^Kata
  22. Telekom szakértő

    Üres telefonfülke

    Szia Géza! Felvettük a kapcsolatot illetékes kollégáinkkal az ügyben. Amint válaszolnak, jelentkezünk a információval, addig kis türelmedet kérjük! ^Kata
  23. Anyáméknál, 7 perc volt kikapcsolni a riasztót, mert annyira lassú már megint
  24. Van otthoni előfizetésem. A balatoni házunkban, wifin keresztül, Chrome böngészőt használunk. Minden rendesen, gyorsan működik a laptopon, egyedül a TvGo homokórázik, sokszor eredménytelenül, sokszor 10 perc várakozással. Ha elérhetők a tv csatornák, akkor csatorna váltáskor ugyan ez a helyzet. Minden hónapban fizetem a havi díjat, szolgáltatást pedig nem kapunk. Router újraindítás, cookie törlés, kilép, belép felejtős, nem változik a helyzet. Mi a megoldás?
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...