Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Ma
  2. Újra nyitott, megújult formában a KIFÜ térkép. ITT érhetitek el. Mutatja a még lefedetlen lakossági, üzleti és közintézményi igényhelyeket.
  3. IPTV working is independent of PPPoE credentials. PPPoE is only for Internet, not for VoIP or IPTV. Not matter PPPOE is included or not in Sagemcom, IPTV will work.
  4. @btz @zoli62 What't I'm trying to say about IPTV not working when PPPoE is enabled is that on the Sagemcom I have to remove PPPoE credentials (only one device can use PPPoE credentials at a time). I assume the Sagemcom will not route Internet traffic for devices (such as the IPTV STB) connected directly to one of the Sagemcom LAN ports. I never tested this.
  5. @Brian Welcome, We will wait you and your test results.
  6. @btz I agree, PPPoE passthrough is independent of IPTV. The issue appears to be IGMP support on my switch. When I return I need to do some more performance testing... 1. I'll do more testing with Unifi Security Gateway (USG). Possibly connecting my computer directly to the USG and avoid my switch. I believe the issue is that I need to set MTU on my USG to 1300 and re-do the speed tests. 2. I will confirm performance of USG when PPPoE passthrough is disabled (i.e. using a double NAT configuration). 3. If possible, I will even connect my computer directly to the Sagemcom and configure PPPoE on my computer and test performance. Thank you again for all the help. I wont be back until February to test.
  7. IPTV operation is not dependent on PPPOE
  8. @Brian I don't know about any limitation when you use an own device in PPPOE passthrough mode. There are not a speciall settings in Sagemcom what what couses similar problems. Unfortunately, If ISP devicie works well, Telekom cannot guarantee the operation of your own device.
  9. Szia! Android estén, ha a készülék Root-olt, akkor lehet ilyen probléma.
  10. Szia! Nem tudom miért van ez, de pld a Nokia Senior Telefonokba (pld Nokia215DS, Nokia216DS) is van a beállításokon bekül a hivás beállítások, és otz ki- és be lehet kacsolni a hivószám elküldését. Ezek szerint ez a buta telefon tényleg nagyon buta lehet.
  11. Ha ez nem szabályozható rajta, akkor az általad írtak alapján tuti, hogy a központi beállítás érvényesül, ami jelenleg a tiltás. a többi telón azért küldöd, mert azokon a küldés van beállítva, és az "erősebb" a központi beállításnál (a *31# pedig a joker, az mindent visz ). az app így is mehetne, ha lenne egy okostelód mellette (vagy valakinek a családban). ha nagyon nem, akkor a 1777-en (Domino kártyával) vagy a 1414-en (előfizetésnél) is lehet (vagy Té üzletben persze, de az akkor opció, ha van a közeledben)
  12. Tegnap
  13. Nálam működik rendesen, nincs vele semmiféle probléma. Androidos vagy iOS-es készüléken próbáltad használni?
  14. A neten talált leírás szerint a router kezelő felületére a böngészőbe beírt 192.168.0.1 címen lehet belépni, de lehet hogy kér nevet és jelszót. Nekem nincs routerem, ezért ennél többet nem tudok róla. Lehet hogy üresen kell hagyni a jelszó helyét, kivéve ha korábban már adtak meg jelszót. Egy újabb reset után valószínűleg az üresen hagyás lenne a jó. Egyes esetekben a routeren lévő címkén adják meg a belépési adatokat. Amennyiben sikerülne belépni, akkor valószínűleg valamilyen Haladó (Fejlett, Advanced stb.) helyen kellene lennie IGMP (Snooping, Proxy) beállításnak. Esetleg még IPv4 Multicast is lehet, amit be kell kapcsolni.
  15. Hello. Köszi a válaszod, de a használatijában se találom ezt a dolgot, a Telekom honlapjára meg nem tudok belépni, mert bár a 4 számjegyű kódot ugyan megkaptam sms-ben tőlük, de azt írja ki a rendszer, hogy "A felhasználói azonosító hibás, vagy nem létezik." Kétszer is kértem ilyen kódot, de a másikra is ugyanezt írja ki a rendszer. Telekom app-ból meg azért nem tudom megcsinálni, mert ez egy hagyományos butateló, nincs rajta internet. De amúgy más telefonokban jó ez a dolog, ott kiírja ezt a számomat, ha átteszem a sim-kártyát azokba a telókba, csak ebben nem. Ha beírom a hívott szám elé a *31#-es előtagot, akkor működik a dolog, csak gondoltam hátha meg lehet ezt oldani valahogy anélkül is, dehát egyelőre nem úgy néz ki...
  16. Hello, ha a menüben nem találod, és a használatijában sincs, akkor a központi beállítást kell módosítanod, mert most központilag nem küldöd a számod. a Té honlapján belépve vagy a Telekom appban tudod
  17. Üdvözletem! Tegnap vásároltam egy Myphone Maestro típusú hagyományos telefont, de sehol nem találom benne a hívószámom elküldésének a lehetőségét, pedig végignéztem már minden menüt ill. almenüt benne. Csak olyat találtam, hogy Hívástiltás lehetőség, de ott valamilyen jelszót kér a telefon a továbblépéshez. Akiket hívok, azoknál vagy korlátozott hívást vagy ismeretlen számot ír ki. Nem tudja véletlenül valaki, hogy hol található meg ez a funkció ebben a telefonban? Mert a SIM-beállításoknál sem találom sehol.
  18. Tudja a router, mert egyszer egy Telekom-os szerelő segített beállítani, csak véletlenül resetelve lett a router. (Nincs elrejtve a reset gomb, hanem a bekapcsoló melletti VPS gomb lett hosszan nyomva véletlenül.) Szóval valami beállítás kérdése elvileg csak. De azért köszönöm a választ.
  19. A gyári leírás alapján úgy tűnik, hogy a D-Link nem tudja az IGMP-Snooping funkciót, ami az IPTV esetén szükséges. Enélkül az is csoda (bár nem lehetetlen) hogy akadás nélkül megy az IPTV, a HDD-s box elérése viszont valóban nem lehetséges. Amennyiben a router szükséges fent (mondjuk wifi miatt), akkor váltani kell egy másikra, ami biztosan tudja a fenti funkciót. Ha a wifi szórás nem cél, akkor switch is jó, de annak is tudnia kell az IGMP-t (pl. TP-Link TL-SG105, az 1005 nem jó). A legjobb persze a kábeles összekötés lenne a Sagemcom-mal, de ez nyilván nem egyszerű.
  20. router

    Üdv! Költözés után Telekom mellett döntöttem Internet terén. Kaptam egy ZTE Speedport Entry 2i routert. Használtam DDNS-t, noip.com-nál. Sikeresen beállítottam, hetekig működött is, majd egy szép napon ez megváltozott. Sokáig hanyagoltam idő híján, de most megpróbáltam a végére járni, eddig kevés sikerrel... Ami biztos, hogy hiába frissül be az IP címem a hostname-hez, nem érem el a router-t az internetről, még IP alapján sem. Pingelni sem tudom, sima get request-re se jön semmi válasz. Valaki tudna segíteni, hogy merre menjek tovább? (Újraindítást már próbáltam...) Köszönöm előre is. Device Type Speedport Entry 2i Device Serial No. 268EG8JF8H01985 Hardware Version V1.0.1 Software Version V1.0.0_HU_T3P2 Boot Version V1.0.1
  21. Utolsó hét
  22. Nálatok renden működik az app? Nálam folyamatosan kilép és nem tudok visszalépni csak a 3-4. próbálkozásra.
  23. Sziasztok! Próbálok érthetően fogalmazni. Adott egy Sagecom F@st 5655v2 DTAG modem a ház földszintjén. Az emeleten egy D-link DIR-842 (AC1200) router. A stabilabb sávszélesség miatt lett összekötve a kettő földszintről jön fel a telefon(?) kábel be a routerbe és abból megy egy másik a set-top-boxba, plusz a laptopba. Van tv-adás is és az internet is működik, viszont a set-top-box úgy viselkedik, mintha nem lenne a hálózaton egy másik winchesteres vevő, pedig van. Nem tudok élő adás tekerni vagy megállítani, se felvenni és nem látom a korábban felvett műsorokat. Korábban egy szerelő említett valami beállításokat a routeren belül, ami megoldja, de nem emlékszem rá. Ipv6-ról, meg DHCP beállításokra emlékszem, de nem pontosan. Ha valaki tudja mit kell beállítani a routeren, azt nagyon megköszönöm. Péter
  24. Szép napot Kiváncsi lennék rá, hogy a jelenlegi status úgy néz ki, ahogy kellene? Éveken át 2-3 MB volt az elérhető sebesség, az is ingadozva. Hibabejelentést tettünk, kimentek a szomszéd faluba levő ?végponthoz? s valamit cseréltek, így már nagyduzzogva jon néha 6-7Mb is, de az is úgy, hogy ha 2 eszkozről netezünk már necces, hogy mindegyiken sikerül... Szomszédoknál 15-30 Mb is megy sokszor, holott havonta ki-be kapcsolják a szolgáltatást nekik fizetési elmaradás miatt... Érdemes kutakodni a hiba miatt, vagy fogadjam el, hogy félreeső helyen lakunk s le van terhelve a rendszer, ezért nekünk csak ennyi jut? 2019-ben? Üdvozlettel: Dorner Rolf
  25. Szimplán úgy éreztem, hogy azért elfér egy tisztességes reagálás a szándékom miértjéről, ha már ezt a bizonyos igényemet egy szarkasztikus hozzáállással méltatták. Köszönöm a két felajánlást a privát párbeszédre! Bár írtam a Tcom ügyfélszolgálatánk, de ha sokáig nem válaszolnak, akkor élek a felajánlott lehetőséggel! Nem vita keltés volt a szándékom, csak sajnos nem vittek közelebb a megoldáshoz az eddigi tanácsok az én egyéni igényeim miatt. Nyilván megoldás lenne, ha csak ez miatt okos telefont vennék és használnék vagy egy éven át harcolnék jogi úton, hogy ne hárítson el a rendőrség, stb. de na...
  26. Hello @Sounder, semmivel sem bonyolultabb, mint bárhol részletek a Té honlapján
  27. Új Telekom ügyfél vagyok, s a világért sem tudom kiokoskodni hogyan tudnám lehallgatni a hangpóstámba esetleg érkezett üzeneteket. Voltam már más mobil cégek ügyfele is, ahol ez sokkal egyszerübb volt. Úgy érzem a magyar Telekom bonyolultabbá teszi ezt mint kellene.
  28. Gondolod, hogy ezen nem vagyok túl? Minden lehetőt megpróbáltam. Már teszteltek is egy ilyen típust, de azon az enyémnél eggyel korábbi fw volt, azzal működött. Az érdekes az, hogy Linux Mint és Manjaro Linux alatt kap natolt IP címet az eszköz, Win 7 Pro alatt nem, bár az internet manager program jelzi az aktív LTE hálózatot, a Windows hálózatkezelőjében pedig látszanak a bejövő és kimenő csomagok, de semmit nem lehet megpingelni. A Mac-es internet manager is működött addig, amíg le nem tiltották a 32 bites alkalmazások használatát. Álmomban sem gondoltam volna, hogy egy Telekom által forgalmazott eszközt a vásárlás után közvetlenül Win 7 alatt is tesztelni kellett volna. Eredetileg ugyanis Mac-hez vettem.
  1. További aktivitások betöltése