Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Ma
  2. Korábbi hozzászólásom, illetve kérdésemhez( amire nincs semmilyen reakció, pedig nem csak én panaszkodom) további észrevételek: A műsorújság előhívásakor nem csak, hogy a korábban nézett időpont állapotát mutatja, hanem, hogy nem azon a műsoron áll, ami éppen megy. Van amikor nem is látni, hogy hol áll, amíg meg nem nyomom a nyil gombot. Jobbra, balra lépegetéskor sűrűn töltöget, idegesítő. A műsor információnál leírja a történetet, de semmi mást nem. Hiányoznak ilyenek az információból pl, hogy mikor készült a film. Ha a műsorújságban állva nyomjuk meg az információt, akkor érdekes módon ott már többet tudhatunk, viszont nem fut mögötte az aktuális kép és hang. A régiben ez működött. Az előző hsz.-ban említett navigációt újfent megemlíteném. És várjuk a magyarázatot, illetve a javítást.
  3. Csatlakozok az előttem szólóhoz. Sorozatoknál de főleg a sportműsoroknál majdnem,hogy használhatatlan az új műsorújság. Majdnem minden sporteseményt külön kell interneten megnézni,hogy mikor melyik meccs van. Remélem ebben lesz előre vagy inkább "visszalépés". Köszönet
  4. Domino csomagban megszűnt a hangposta szolgáltatás? Bejelentkeztem online felületre, próbáltam beállítani, és azt írja, hogy „A szolgáltatás megrendelésére 2022. január 1-jétől nincs lehetőség.” Végül is ez elég egyértelmű. A kérdés inkább az, hogy ez most így kajak? Nincs erre valami megoldás? Nem is lesz már soha?
  5. Tegnap
  6. A sportcsatornákon miért nincs információ a műsorok 90 százalékához? (jó, hogy lesz focimeccs, de nem lenne baj, ha azt is tudnám, kik játszanak ...)
  7. Tisztelt ,,support"... Rendszeresen, van amikor egyidejuleg tobb, akar 6-8 csatornan sincs musor, csak mint lathato ez a felirat jelenik meg... A musort laptoprol nezuk, mint mar tobb eve, es ez par hete jelentkezett eloszor, viszont azota egyre gyakrabban, es egyre tobb csatornan... Az ugyfelszolgalat a nekik irt emailre nem reagalt, en pedig nagyon nem ertem miert nem nezhetjuk a musort, ha mar fizetunk elofizetest... Az elofizetesert jar a szolgaltatas, de ez nem az... Tovabbi tisztelettel varom a valaszt...
  8. Szia Berci! Nagyon szívesen! Örülünk, hogy megoldódott! Köszönjük szépen jelzésedet! ^Lia
  9. Szia Dániel, Hosszas telefonos ügyintézés, több műszakis kollégával történt egyeztetés sem oldotta meg a problémát, látszólag minden rendben volt eszköz és szolgáltatás oldalon is. Végül tegnap este generáltam egy új eSIM-et, a régit pedig töröltem. Ma reggel még mindig fennállt a probléma, viszont egyik pillanatról a másikra megjöttek az értesítések, azóta pedig hibátlanul működik. Köszönöm a segítséget minden kollégának! üdv, Berci
  10. Szia! Nagyon örülünk, hogy megoldódott! Köszönjük jelzésedet! ^Lia
  11. Utolsó hét
  12. Már olvastam valahol a fórumon, de én is szeretném nyomatékosítani, hogy a "megújult" műsorújságban sok sorozatnál nem tüntetik fel az évad és az epizód számát, ami gyakorlatilag lehetetlenné teszi ezek felvételét. Az volt az ígéret, hogy részletesebb infók lesznek rajta, ez egyáltalán nem valósult meg, ráadásul ez a fontos adat is eltűnt, így ennek a szolgáltatásnak a minősége jelentősen romlott. Nagyon remélem, hogy rövidesen visszaállítják az eredeti állapotot!
  13. Kedden frissült a műsorújság. Első ránézésre a megjelenése jobb lett, viszont settop boxal, távirányítóval a használata sokkal rosszabb lett. A műsorújságban nem lehet lapozni a chup/chdn gombbal, csak a nyilakkal egyesével lépdelni. A lejátszó tekerő gombjaival nem lehet napot váltani. Ez elég kényelmetlen ha mondjuk a 125. csatornán állok és fel kell lépdelni a fel nyillal a tetejére, napot ugrani, majd visszagyalogolni a 125. csatornára. A szűrő kiválasztása szintén ugyanilyen körülményes. Ha megnyomom a guide gombot(amit mondjuk egy órája nem tettem meg) akkor az egy órával ezelőtti állapotot mutatja. Van amikor nem azon a műsoron áll a kurzor ami éppen megy, hanem egy sorral lejjebb. Korábbi műsor lejátszásánál(ahol ez lehetséges) a tekerés csak úgy működik, hogy csak tíz másodpercet teker. Ha többet akarok, akkor nyomkodni kell a tekerő gombot. A réginél, ahogy az egy lejátszótól elvárható, egy nyomásra el kezdett tekerni, újabb nyomásra növelte a tekerés sebességét. Arra nem emlékszem, hogy csatorna sorrendet lehetett e változtatni, most lehet, ez pozitív. A szűrés nem változott, továbbra is hiányzik, hogy a nem nézett csatornákat ki lehessen hagyni. Idáig ennyi problémát tapasztaltam. Az előző verzió se volt tökéletes, de ez visszalépés ahhoz képest. Persze mobilon - nálam legalábbis úgy működnek a fenti funkciók, ahogy kell. De én inkább tv-n szeretném normálisan használni a műsorújságot. Remélem ezeket a problémákat meg lehet oldani.
  14. Sajnos a műsorújság változása azt okozta, hogy a sorozatoknál nem mutatja az évadot és azt, hogy hanyadik rész. Elég kellemetlen, főleg felvételeknél, meg egyáltalán. Honnan tudjam, hogy hol tartok? Ez változni fog? Vagy az volt a változtatás, hogy csökkentették az információkat? Mert plusz dolog nincs. Köszönöm, ha válaszol valaki.
  15. Szia Bertalan! A korábbi 2020-as ügy részletei már nem állnak a rendelkezésünkre, de ha megírod nekünk privát üzenetben a chaten indított hibajegy azonosítóját, vagy az érintett hívószámodat, akkor megpróbáljuk kideríteni, hogy hol tart a folyamat. ^Dániel
  16. Szia! Az illusztrált probléma egy a frissítés során keletkező technikai hiba miatt adódott, ennek kijavításán folyamatosan dolgoztak kollégáink, köszönjük szépen a türelmedet. A változások alapvetően a műsorújság működését érintették, nem látványos, dizájnbeli változtatások történtek. A megújulás kapcsán ezen az oldalon írtuk le a tudnivalókat: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/musorujsagvaltozas ^Dániel
  17. Köszönöm, a probléma megoldódott!
  18. A Műsorújság változtatással kapcsolatosan az alábbi észrevételeim, kérdéseim vannak. 1. A műsorújságban semmiféle változást nem tapasztalok 27-e óta. Vajon csak én vagyok így? 2. Eddig a Műsorújság applikáción keresztül képes voltam kezelni a TV-t, távolról felvételeket indítani, stb. Ez a lehetőség megszűnt. Csak nálam? 3. Honlapjukon tájékozódva megtaláltam, hogy újra össze kell rendelnem az appot a TV-vel, ezért leirtottam, majd újratelepítettem az appot, majd próbáltam összekapcsolni, először QR-kóddal, mejd manuálisan. A QR-kód beolvasása után helytelen PIN-kódra hivatkozva sikertelen volt a kísérlet, majd manuálisan próbálkozva kiderült az ok: a műsorújság PIN mezőben számok helyett "ERROR" bejegyzés szerepel. Mellékelem a képet. Túl vagyok a TV, a set top box és a router újraindításán, mi egyebet tehetnék még? Köszönet ha kapok valami segítséget.
  19. Sziasztok! kb. 3 hete vásároltam egy iphone készüléket, amit eSIM-mel használok. 2 hete jártam először külföldön, és Bencéhez hasonlóan nálam sem működött a mobilnet. Akkor appon keresztül chateltem egy Telekomos ügyintézővel, aki szerint minden rendben van az adatcsomagommal. Elvileg nyitott egy hibajegyet, de azzal kapcsolatban nem kaptam azóta sem semmilyen visszajelzést. Mai napon ismét külföldre utaztam és ugyan az a probléma. A Telekom appot és ezt a fórumot is be tudom tölteni, de ezen kívül semmi mást. A korábban leírtak alapján ellenőriztem mindent: lefedettség van, hívást tudok indítani és fogadni, sms-t tudok küldeni és fogadni, dataroaming be van kapcsolva, és EU-ban korlátlan netem van. Az előfizetésen adatroaming tiltás nem lehet, az eSIM-re váltás előtt közvetlenül voltam külföldön, minden hibátlanul működött. Nem tudom Bence esetében mi jelentette a megoldást, de a leírtak alapján pontosan ugyan az a jelenség nálam is. Tudnátok segíteni nekem is? Nagyon köszi előre is!
  20. Sziasztok, Azt szeretném kérdezni, hogy létezik-e olyan email cím a Telekomnál, amire, ha email-t küldök, akkor azt sms-ben megkapom. Nagyon régen tudom, hogy volt ilyen, még mikor a Telekom-ot nem is Telekom-nak hívták. Létezik még ilyesmi? Akit igazán érdekel, hogy miért van erre szükségem, és szeret olvasni, akkor íme: iOS-en egyszerűen képtelenség olyat beállítani, hogy a telefon folyamatosan elkezdjen csörögni (tehát ne csak 1 db értesítést küldjön), ha email érkezik. Nekem pedig ilyenre volna szükségem. IFTTT app sem tudja ezt. Egyedül a Shortcuts app-al tudnám, amivel SMS érkezése esetén be lehet állítani, hogy elkezdjen lejátszani egy zenét. Viszont külső szolgáltatónál 'email to sms' szolgáltatás nyilván pénzbe kerül. És arra gondoltam, hogy lehet van ilyen eleve a Telekom szolgáltatásai között valahol elrejtve. Szóval, van ilyen? Aki még jobban szeretne elmélyedni a témában: Tudom, hogy a gyári iOS-es email app-al lehet beállítani egyedi csengőhangot, és beállíthatnék valami hosszút. Ezzel csak az a baj, hogy az @icloud.com-os push értesítések trehány vacak lassan érkeznek meg, sokszor csak órák múlva. Más email app-ról pedig nem tudok ahol a push értesítések gyorsak is, és ugyanakkor beállítható egyedi értesítés hang. De a fő kérdés végül is az volt, ami az 1. bekezdésben van. Köszönettel előre is.
  21. Nem tapasztaltam ilyesmit. A TV jelenleg nincs nálam. Várjuk a központi hívását, hogy mikor hozzák a másikat.
  22. 5670

    Végül elég volt a küszködésből. PPPoE passthrough majd a Mikrotik külön routerként beállítva és így minden megy.... (na ezerét nem bírom ezeket a "mindenegybe" cuccokat).
  23. Nem a TV a hibás, hanem a box szoftvere.. 2160p60Hz-re van állítva a felbontás, és az új boxok így működnek azon… Rakd 2160p25-re vagy 1080p50-re. Elég bosszantó, hogy nem ismerik be a Telekomnál. Hanggal kapcsolatos problémát (pattogás-recsegés néha) nem tapasztalsz?
  24. Kedves mindenki! Augusztus 1.-én rendeltem TV-t, majd augusztus 10.-én átvettem. Kipróbáltam, és azt vettem észre, hogy vibrál a TV, szinte minden órában legalább 3-4x vagy annál többet is vibrál. Ha felveszem az adást, még jobban vibrál. Mivel felirattal nézem mindig, nem igazán élvezhető a tévénézés. Számomra fontos a felvételi adás és a feliratozás. Mivel 14 napon túl van, ezért nem vihettem vissza, de gondoltam, próbát megér, mivel garancia van. Felhívtuk a Telekomot, nem tudták mit tenni, mondták, hogy hívjuk a LG szervizeseket. Felhívtuk, mondták, hogy valószínű a modem hibás, újra hívtuk Telekomot, mondták, hogy nem, dehogy, valószínű a TV a hibás. Odavissza hívogattuk, végül a LG távolról megnézte a TV-t, nem értették, hogy mi a problémám, igyekeztek segíteni, de nem járt sikerrel. Később felhívott a LG, javasolták a TV készülék cserét. Örültem ennek, ma el is vitték, és mondta a szerelő is, hogy válasszak inkább másik márkát. Fel voltam készülve, ki is válaszottam, de a Telekomban az egyik kolléga azt mondta, hogy a központtől függ, valószínűleg ugyanaz a TV-t kapunk. Egy kicsit csalódott lettem. Jelenleg várjuk a központi hívást. Addig is érdeklődni szeretnék, hogy van-e lehetőség arra, hogy LG helyett Samsungot választani? Ha igen, akkor mi a menete? Hogyan intézkedjek? Ez a linken látható, hogy hogy néz ki a vibrálás. https://youtu.be/C9h2zNtFNTs
  25. 5670

    A PPPoE passthrough-ot kell engedélyezni és a saját eszközödön beállítani a csatlakozást. Az IPTV menni fog, ehhez nem kell semmilyen változtatás, a box maradjon a HGW-be csatalkoztatva.
  26. A felvételek ütemezése aplikációban egyszerűbb lenne, de nekem is csak karikázik. Próbáltam telefonos segítséget kérni, de a rendszer olyan túlterhelt, hogy Vanda búgó hangja után, kidobott. 😵‍💫
  27. Én Qr kóddal csináltam beolvastam igaz ott is error volt de tovább lépve befelyezés után azt írta sikeres összekapcsolás. Az már más tészta,hogy a aműsorújság app csak karikázik.
  28. Ez tényleg vicc!!!!! Egészen eddig a Spíler1-re volt írva a hétvégi szuperrangadó a két manchesteri csapat között!!!! Most nézem,hogy megváltoztatták és áttették a Match4-re!!!! Nem akarom elhinni,már ezt a rohadt szopatást!!!!!! Nem igaz,hogy nem lehet velük szerződést kötni!!! Ez valami hihetetlen már tényleg!! Tavaly a Digivel szívattak állandóan,most meg ezzel a Match4-gyel !!! Ekkora cég,mint a Telekom,nevetséges tényleg...,ráadásul úgy tudom,hogy a Spíleré az egész angol bajnokság közvetítési joga,csak továbbértékesíti ,tavaly a Diginek,most meg a Match4-nek!!! Sajna ezzel egy jókora közönséget szívatnak,aki nem láthatja ezeket a meccseket!! Ja,és ezek főleg rangadók,nagy meccsek!!!! Érthetetlen!!!! De,most már k..vára dühítő!!!!
  1. További aktivitások betöltése