Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    1014
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

5 Követő

Telekom szakértő a fórumon

  • Rang
    Tudományos tanácsadó
    62
    62

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia Zoltán! A településeden több lépcsőben és ütemben végzünk fejlesztéseket, melynek várható befejezése a második félévben várható. Amennyiben az utcádban még nem teljes egészében készültünk el a munkálatokkal, azt nagy valószínűséggel későbbi tervezésben fejezzük be. Türelmedet és megértésedet köszönjük. ^Noel
  2. Szia Jani! A Telekom TV szolgáltatásunk folyamatosan fejlesztés alatt áll, a napokban is érkezik újabb frissítés, így ha nem automatikusan fog lefutni eszközeiden, manuálisan végezd majd el. Az észrevételedet továbbítottuk illetékes csoportunknak. Köszönjük. ^Noel
  3. feliratos

    Szia! A hibajelenséget egyedi beállítás is okozhatja, így kérjük, ellenőrizd le a betűméretet és a képernyőfelbontást. További segítség lehet, ha áramtalanítod az eszközöket 2-3 percre és a modemet kapcsolod vissza. Ha a rendszer helyreállt, akkor helyezd üzem alá a smart boxokat. Köszönjük. ^Noel
  4. Szia Gergő! Meg is kaptuk az illetékes műszaki területünktől a választ, idén sajnos nem várható fejlesztés a címeden, azonban 2024-ig terven vannak korszerűsítéseink országosan. A műszaki lehetőségek nekünk is határt szabnak, illetve a pályázatok elnyerésével (SZIP: http://bit.ly/2yrI1uj) és az önkormányzatok/NMHH engedélyével tudunk csak korszerűsítéseket elvégezni. Településenként is lehetnek emiatt eltérések, utcák szerint. Javasoljuk, hogy kövesd figyelemmel ide kattintva https://bit.ly/1UpDBJD pontos cím megadása után, mikor érkezünk el hozzád a legkorszerűbb hálózatunkkal. Együttműködésedet és megértésedet köszönjük. ^Noel
  5. Szia Bálint! Elnézésedet kérjük a késedelmes válaszadásért. Amennyiben még aktuális a kérdésed, SAT TV szolgáltatást már nem értékesítünk, a megadott címen NetPlusz internet csomagot tudunk biztosítani és IPTV és vagy Telekom TVGO előfizetést. Javasoljuk, hogy keresd fel ide kattintva https://bit.ly/3FRvtxP weboldalunkat és állítsd össze igényeid szerint a szerződésedet. Az elkövetkezendő két évben sajnos nem tervezünk korszerűsítést a településeden. Köszönjük. ^Noel
  6. Szia! Továbbítottuk a címet és a kérdést műszakis kollégáink felé és tájékoztatást kértünk a fejlesztések kapcsán. Amint megérkezik a válasz megírjuk neked is, addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel
  7. Szia! Megnéztünk néhány véletlenszerű házszámot az utcában és mindenhol elérhetőnek mutatja a rendszer az 1000 Mbit-es csomagunkat koax hálózaton. Fejlesztések elsősorban olyan területeken várhatóak, ahol még egyáltalán nem vagyunk jelen, vagy csak DSL hálózatunk érhető el. A feltötlési sebesség koax hálózaton valóban csak 25 Mbps jelenleg a gigabites csomagban is, ennek változásáról jelenleg nincs információnk. ^Dániel
  8. Szia! A betűméret nem állítható a boxon. Szükség esetén ITT elérheted az egység használati útmutatóját. ^Dániel
  9. Szia! Köszönjük, hogy jelezted! Bízunk benne, hogy szakértőink hamarosan megkeresnek és megoldják a fennálló problémát. ^Szilvi
  10. Szia! Szakértőink segítségével utánanézünk a várható fejlesztéseknek és a bekötési lehetőségeknek! Türelemedet addig is köszönjük! ^Szilvi
  11. Szia! Mobilinternet adatkártya és USB Stick esetében is, a GPRS alkalmazás profilon belül az alábbi paramétereket kell beállítanod: A hozzáférési pont neve: Telekom Net (*T-Mobile NET) APN: internet Felhasználónév: (üres) Jelszó: (üres) Jelszókérés: Nem Autentikáció típusa: PAP IP: Dinamikus Elsődleges IP-cím: 000.000.000.000 Másodlagos IP-cím: 000.000.000.000 Egyes készüléktípusoknál a beállítás eltérő lehet. Amennyiben már ellenőrizted a szolgáltatói beállításokat és ennek ellenére nem működik valamelyik szolgáltatás, célszerű felkeresned készüléked típusától függően a márkaszervizt vagy ellátogatnod a gyártó honlapjára, ahol megtekintheted az eszközöd részletes használati utasítását. ^Gabriella
  12. Szia @szatam9a! Köszönjük türelmedet! Jelenlegi információink szerint nem várhatóak az említett Oppo modellek kínálatunkba. Megértésedet köszönjük! ^Lia
  13. Szia @szatam9a! Kérdésedet továbbítottuk illetékes munkatársainkhoz. Amint kapunk választ, azonnal megírjuk Neked. Türelmedet köszönjük! ^Lia
  14. Szia Csaba! Telekom TV esetén a csatorna sorrend nem változtatható, a kedvenceket egyelőre nem lehet sorba/egy csoportba rendezni. Köszönjük a megértésed. ^Andrea
  15. Szia Soma! Kérjük, privát üzenetben írd meg a pontos címet és lekérdezzük, milyen szolgáltatás érhető el. ^Andrea