Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    1177
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

7 Követő

Telekom szakértő a fórumon

  • Rang
    Tudományos tanácsadó
    77
    77

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    100+
    100+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    100+
    100+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia Berci! Nagyon szívesen! Örülünk, hogy megoldódott! Köszönjük szépen jelzésedet! ^Lia
  2. Szia! Nagyon örülünk, hogy megoldódott! Köszönjük jelzésedet! ^Lia
  3. Szia Bertalan! A korábbi 2020-as ügy részletei már nem állnak a rendelkezésünkre, de ha megírod nekünk privát üzenetben a chaten indított hibajegy azonosítóját, vagy az érintett hívószámodat, akkor megpróbáljuk kideríteni, hogy hol tart a folyamat. ^Dániel
  4. Szia! Az illusztrált probléma egy a frissítés során keletkező technikai hiba miatt adódott, ennek kijavításán folyamatosan dolgoztak kollégáink, köszönjük szépen a türelmedet. A változások alapvetően a műsorújság működését érintették, nem látványos, dizájnbeli változtatások történtek. A megújulás kapcsán ezen az oldalon írtuk le a tudnivalókat: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/musorujsagvaltozas ^Dániel
  5. Szia @bajusze! A Match4 csatorna a Telekom kínálatában jelenleg nem lesz elérhető. A Magyar Telekom folyamatosan figyeli a piaci szereplők aktivitásait, illetve az előfizetőink igényeit. Ha a jövőben a Telekom TV csatornakiosztásában bármilyen változás lépne életbe, arról a szokásos módon, információs csatornáikon keresztül értesítést küldünk minden előfizetőnknek. Szíves megértésedet kérjük. ^Levente
  6. Szia! Bízunk benne, hogy sikerült az óta megváltoztatni a jelszót a postafiókhoz. Ha továbbra is hibát tapasztalsz, mint uzman is írta, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy honlapunkon elérhető chat szolgáltatásunkon és segítünk. ^Levente
  7. Szia, Dávid! Kérjük, privát üzenetben add meg nekünk pontos címedet és szakértő kollégáink segítségével utánanézünk a várható fejlesztéseknek. Köszönjük! ^Szilvi
  8. Szia, Károly! A befizetést követően még valóban láthatod tartozásként az összeget, addig amíg könyvelésre nem kerül, de 3 napon belül biztosan megjelenik befizetett összegként. Amennyiben mégis segíthetünk, keress minket bizalommal! ^Szilvi
  9. Szia! A 15. kerületben jelenleg központi hiba van, melyről tudunk és a javítását elkezdtük, hibajegy száma: 109779847. A mért sebesség csökkenést emiatt tapasztalod, így türelmedet kérjük és köszönjük, míg a hibaelhárítás megtörténik. Egy-két napon belül majd javasoljuk, hogy áramtalanítsd le minden eszközödet, majd első körben a modemet kapcsold vissza és mikor a rendszer helyreállt, akkor a vevőegységeket is és tekintsd meg a működéseket (UTP kábelre csatlakozva). ^Noel
  10. Szia! Tőled is szeretnénk elkérni privát üzenetedben az MT azonosítódat és ellenőrizzük szerződésedet. Köszönjük. ^Noel
  11. Szia! Jelenleg a Telekom TVGO kiegészítő szolgáltatásunk csak böngészőből laptop/számítógépen, míg alkalmazás letöltéssel mobiltelefon és tabletten érhető el. Kérjünk, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd szofvert/applikációkat, böngésző esetében a mindenkori előzményeket töröld ki, zárd be és újra nyisd ki a Chrome/Mozzila böngésződet. A hibát továbbra is tapasztalod, töröld alkalmazásunkat, majd töltsd le újra és próbálj meg belépni ismét. Az aktív adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet) is ellenőrizd le, mivel emiatt is lehet lassú betöltést, hibás működést tapasztalni. Köszönjük. ^Noel
  12. Szia! Jelenleg a Telekom TVGO kiegészítő szolgáltatásunk csak böngészőből laptop/számítógépen, míg alkalmazás letöltéssel mobiltelefon és tabletten érhető el. Kérjünk, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd szofvert/applikációkat, böngésző esetében a mindenkori előzményeket töröld ki, zárd be és újra nyisd ki a Chrome/Mozzila böngésződet. A hibát továbbra is tapasztalod, töröld alkalmazásunkat, majd töltsd le újra és próbálj meg belépni ismét. Az aktív adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet) is ellenőrizd le, mivel emiatt is lehet lassú betöltést, hibás működést tapasztalni. Köszönjük. ^Noel
  13. Szia! A Telekom TVGO felületen nem minden film vagy élő tv adás játszható és nézhető meg, a tartalomszolgáltató korlátozása miatt. Megértésedet köszönjük. ^Noel
  14. Szia Károly! Csoportos beszedési megbízás esetén, nem lehet elmaradásod, csak akkor, ha a bankod nem tudta teljesíteni a tranzakciót (limittúllépés és vagy fedezethiány miatt). Javasoljuk, hogy a netbankodon ellenőrizd le, hogy valóban megtörtént-e az összeg levonása. További segítség lehet, ha az alkalmazásunk nem a legfrissebb van telepítve, eszköz újraindítással és szoftver/applikációk frissítésével ez megoldható. Köszönjük. ^Noel
  15. Szia! A hálózatfejlesztéseink között nem szerepel az általad leírt korszerűsítés, illetve a régi réz technológiát váltjuk ki optikára. Megértésedet köszönjük. ^Noel