Szia!
Mindenek előtt elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenségért. Sajnos valóban előfordulhat, hogy a rendelési igénybejelentést követően a megrendelt eszköz elfogy, így mire elindulna a konkrét folyamat már készlethiány lép fel. Ez esetben a rendszerünk automata SMS-t küld a rendelés törléséről, elnézésedet kérjük, ha ennek szövege nem megfelelően érkezett és a te törlési kérésedre vonatkozott. Ugyanakkor a készlethiányos eszköz rendelésének törlése éppen azért történik, hogy igény esetén egy másik típusra, színre új rendelést adhass le. Ha mindenképpen azt a változatot szeretnéd, amire az eredeti rendelést is leadtad, úgy honlapunkon, a termék adatlapján feliratkozhatsz értesítőre, így a rendszer e-mailt tud küldeni, amikor újabb szállítmány érkezik.
Bízunk benne, hogy kollégáink segítségével megoldódott a jelzett probléma, de ha tudunk még valamiben segíteni, úgy fordulj hozzánk bizalommal privát üzenetben a részletekkel. ^Dániel