Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    2921
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Szia! A Magyar Telekom és a Deutsche Telekom mindent megtesz annak érdekében, hogy a partnereik felől megfelelő minőségben érkezzen a forgalom és ennek érdekében folyamatos egyeztetések zajlanak. Ugyanakkor a jelenség nem a Telekom oldalán merül fel, hanem a nemzetközi hálózati útvonalon. Érdemes a problémában érintett weboldallal, játék üzemeltetővel is felvenni a kapcsolatot, akik a provider Cloudflare felé is jelezhetik a tapasztalt problémát. ^Dániel
  2. Szia! Mindenek előtt elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenségért. Sajnos valóban előfordulhat, hogy a rendelési igénybejelentést követően a megrendelt eszköz elfogy, így mire elindulna a konkrét folyamat már készlethiány lép fel. Ez esetben a rendszerünk automata SMS-t küld a rendelés törléséről, elnézésedet kérjük, ha ennek szövege nem megfelelően érkezett és a te törlési kérésedre vonatkozott. Ugyanakkor a készlethiányos eszköz rendelésének törlése éppen azért történik, hogy igény esetén egy másik típusra, színre új rendelést adhass le. Ha mindenképpen azt a változatot szeretnéd, amire az eredeti rendelést is leadtad, úgy honlapunkon, a termék adatlapján feliratkozhatsz értesítőre, így a rendszer e-mailt tud küldeni, amikor újabb szállítmány érkezik. Bízunk benne, hogy kollégáink segítségével megoldódott a jelzett probléma, de ha tudunk még valamiben segíteni, úgy fordulj hozzánk bizalommal privát üzenetben a részletekkel. ^Dániel
  3. Sziasztok! A promóció keretében szeptember 26 és október 6 között vásárolt Xiaomi 14T vagy Xiaomi 14T Pro készülékekkel lehet regisztrálni a Xiaomi oldalán október 13.-ig. A ráadás TV készüléket a regisztrált telefonnak megfelelően a Xiaomi biztosítja, a szállításban ők az illetékesek. Az akció a készlet erejéig érvényes, oldaluk szerint sajnos már elfogytak a TV készülékek. A korábbi regisztrációk sikerességéről a Xiaominál érdeklődhettek. ^Dániel
  4. Telekom szakértő

    Optikai internet

    Szia! Akadnak olyan települések és településrészek, ahol még nincs optika, a fejlesztések pedig továbbra is ütemezetten történnek, ezért pontos információval minden esetben a hálózatfejlesztési oldalunk tud szolgálni. A címet megadva azonnal megjelenik, hogy a jelenleg folyó munkálatokban érintett-e a lakhelyed. Ha még nem, akkor sincs ok az aggodalomra. Javasoljuk, hogy iratkozz fel értesítőnkre, így azonnal tájékoztatni fogunk e-mailben, amint hozzád is elérkezünk. ^Erika
  5. Telekom szakértő

    E SIM

    Szia! A Párod szolgáltatásairól adatvédelmi okokból nem áll módunkban tájékoztatást adni számodra. Mindenképp érdemes beszélnetek a kérdésről, mert enélkül az sem biztos, hogy ő maga tud erről a jelenségről. Az is előfordulhat, hogy a készüléke vagy a SIM kártyája hibásodott meg, esetleg olyan helyen tartózkodik, ahol nincs megfelelő térerő. Bízunk benne, hogy hamar kiderül, mi lehet a háttérben és így már könnyebb lesz a helyzet megoldása is. ^Erika
  6. Kedves András! Kérjük, hogy keress minket privát üzenetben a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítóval és egyeztetünk munkatársainkkal. Köszönjük! ^Szilvia
  7. Kedves József! Reméljük, hogy sikerül hamarosan rendezni számodra megfelelően a problémát. ^Szilvia
  8. Szia @roundedhexagon! IP cím szükséglet függvényében elképzelhető, hogy a rendszer a routerednek NAT-olt címet osztott. Ilyenkor szokott az előfordulni, hogy az internet felől nem tudod elérni a belső hálózaton lévő eszközöket (pl: távoli elérésű kamerarendszert). Javasoljuk, hogy ezzel kapcsolatban keresd ügyfélszolgálatunkat, akár a weboldalunkon elérhető chaten ( Milyen időszakban vehetem igénybe a Telekom chat-szolgáltatást? ), ahol munkatársaink tudnak segíteni a NAT-olás kikapcsolásában. ^Zsolti
  9. Kedves @thinkdeep Kérjük, privát üzenetben egy irányítószámmal kezdődő pontos címet (házszámmal) és hozzá tartozó helyrajzi számot küldj el nekünk. Ellenőrizzük nyilvántartásunkban. ^Oszkár
  10. Szia! 30 napon túli tartozás esetén az internet szolgáltatást korlátozzuk, olyan formában, hogy a tartozás rendezéséig nem lesz használható. Mielőtt erre sor kerülne a rendszer értesítő SMS-t küld a korlátozás kezdetének pontos dátumáról. Ha anyagi problémáid adódtak, úgy ügyfélszolgálatunktól kérhetsz haladékot vagy részletfizetést, így elkerülheted a korlátozást: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3499/mit_kell_tennem__ha_otthoni_elofizetesemen_tartozas_all_fenn_ ^Dániel
  11. Szia @vidoquez! Szívesen segítünk Neked - ehhez kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói telefonszámodat. Köszönjük! ^Lia
  12. Szia Imre! A régi típusú személyi igazolványon a fényképes oldal jobb felső sarkában, illetve a hátoldal jobb oldalán szerepel az okmány száma, azt kell beírnod. A régi típusú személyi igazolványoknál az okmány számának megadásakor nem kell rögzíteni a pontot és a kötőjelet, például, ha az okmányon így szerepel: „AG-VII. 123456”, akkor azt a következő formátumban kell megadni: „AGVII123456”. A Domino adategyeztetés további lehetőségeiről ide kattintva olvashatsz. ^Lia
  13. Kedves Petti! Az interneten sok valós és valótlan információ kering. A Facebook működésével kapcsoltban javasoljuk, hogy keresd az ügyfélszolgálatukat. ^Lia
  14. Telekom szakértő

    Nem töltődik be a weboldal

    Köszönjük, hamarosan válaszolunk az üzenetedre! ^Gabriella
  15. Telekom szakértő

    Nem töltődik be a weboldal

    Szia Andrē! A problémát kizárólag csak a jelzett oldalnál észleled? Más weboldalakat könnyedén elérsz? Kérjük szépen, hogy válaszodat privát üzenetben továbbítsd nekünk a szolgáltatásodhoz tartozó MT ügyfél-azonosítóval együtt. ^Gabriella
×
×
  • Új...