Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    3605
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Telekom szakértő eredményei

  1. Telekom szakértő

    Internet kiesés

    Kedves Dávid! Nagyon sajnáljuk, hogy hiba merült fel a szolgáltatásban, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Nekünk is az a célunk, hogy zökkenőmentesen működjenek szolgáltatásaink, hibák azonban minden igyekezetünk ellenére előfordulhatnak, rajtunk kívülálló okokból is. Bármilyen fennakadás esetén mindent megteszünk annak érdekében, hogy mielőbb ismét használható legyen a szolgáltatás. Bízunk benne, hogy egyedi eset volt és nagyon sokáig elégedett ügyfelünk leszel! ^Erika
  2. Kedves Ágnes! Eseti, illetve rendszeres hívásrészletező kérésére is van lehetőség, ezekről, illetve az igénylésről ide kattintva tájékozódhatsz bővebben. ^Erika
  3. Kedves Gabriella! A nyilvános fülkék működtetését az NMHH szabályozza. A készülékeket fokozatosan átalakítjuk, a továbbiakban díjmentes segélyhívás lebonyolítására lesznek alkalmasak. Ahol az aktuális szabályozás fölötti darabszámban üzemeltettünk készüléket, ott a plusz eszközöket leszereljük, leselejtezzük és újrahasznosításra kerülnek. Megértésedet köszönjük! ^Erika
  4. Telekom szakértő

    set top box

    Szia Betti! Többféle oka is lehet a hibaüzenetnek, de minden esetben a hibabejelentés a megoldás. Előtte érdemes még megpróbálni néhány percre áramtalanítani a box-ot, majd visszadugni a konnektorba. Újabb pár perc alatt újraindul, sokszor pedig ennyi is elég lehet a javuláshoz. Ha nálatok nem vezetne eredményre, akkor akár itt a Fórumon is rögzíteni tudjuk a hibabejelentést. Ehhez kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, az előfizető nevét, és egy elérhetőségi mobilszámot. ^Dániel
  5. Kedves Péter! Javasoljuk, hogy érdemes lenne a készüléket bevinni egy gyártói szervizbe és ott megvizsgálják számodra, hogy mi okozza a jelenséget. A gyártónál vagy annak kijelölt hivatalos szervizpartnerénél az eszközt bárki leadhatja, aki be tudja mutatni a jótállási jegyet. Ennek hiányában az IMEI vagy sorozatszámot tartalmazó vásárlási számla szükséges. Weblapukon ide kattintva találsz egy részletes leírást is a folyamattal kapcsolatban. ^Rita
  6. Telekom szakértő

    Internet kiesésről igazolás

    Szia Akixka! Amennyiben tettél hibabejelentést ügyfélszolgálatunkon keresztül, úgy a megadott telefonszámra egy SMS értesítést küldünk a bejelentés azonosítójával. Abban az esetben, ha központi hiba lép fel a címeden, úgy a nálunk szereplő kapcsolattartói telefonszámra automatikusan küldünk ki tájékoztatást szintén SMS üzenetben. ^Barna
  7. Telekom szakértő

    hibakód

    Szia NorbertO! Kérjük, hogy a korábbi posztunkban szereplő adatokat írd meg részünkre privát üzeneten keresztül, mert így tudjuk kivizsgálni, hogy mi okozza a problémát. ^Barna
  8. Kedves Bence! Köszönjük a megkeresésed! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el a pontos címet, hogy utána tudjunk nézni kérdésednek. Várjuk megkeresésed! Köszönjük. ^Zsani
  9. Telekom szakértő

    xiaomi 15 ultra frissítés

    Kedves Péter! Meg is érkezett a válasz illetékes kollégánktól. Társaságunk egyelőre nem kapott újabb szoftvert tesztelésre, ami a készülékeden van, jelenleg az a legfrissebb. Nincs arról információnk, hogy a gyártótól mikor kapunk újabb verziót. Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  10. Kedves Péter! A kérdésed továbbítottuk illetékes kollégánknak. Amint megkaptuk válaszát, jelezni fogjuk Neked a korábbi kérdésed alatt. Ennek megtörténtéig a türelmedet kérjük! Köszönjük. ^Zsani
  11. Telekom szakértő

    xiaomi 15 ultra frissítés

    Kedves Péter! A kérdésed továbbítottuk illetékes kollégánknak. Amint megkaptuk válaszát, jelezni fogjuk Neked. Ennek megtörténtéig a türelmedet kérjük! Köszönjük. ^Zsani
  12. Kedves Peti! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítódat, a neved, mobilszámodat és a hiba pontos leírását, hogy továbbítani tudjuk műszakilag illetékes csoportunknak. Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  13. Kedves kojan! Nagyon szívesen! ^Zsani
  14. Telekom szakértő

    Multi sim

    Kedves Sándor! Köszönjük a megkeresésed! Abban az esetben, ha okosóra MultiSIM-ed van, annak csökkentett sávszélessége van (becsült maximális le- és feltöltési sebessége 1,1 Mbit/s). Ha tablet/laptop MultiSIM-en van, akkor a mobilnet csomagban biztosított teljes sávszélesség érhető el. Javasoljuk, hogy indítsd újra a routered és ha nem tapasztalsz változást, kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot műszakos kollégáinkkal Telekom chaten a Telekom weboldalon (https://www.telekom.hu/lakossagi) vagy a 1414-es számon. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  15. Telekom szakértő

    hibakód

    Kedves Gina! Köszönjük a megkeresésed és elnézésed kérjük a késedelmes válaszadásért! Kérjük, hogy töröld az alkalmazást a készülékedről, töltsd le újra és próbáld ki a működését. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, hogy az alábbi adatokat küldd el nekünk privát üzenetben: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát § képernyőfotó a hibáról Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
×
×
  • Új...