Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    557
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

Telekom szakértő a fórumon

  • Rang
    Tudományos tanácsadó
    31
    31

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    100+
    100+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    100+
    100+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia! A pingel kapcsolatos témában, korábban több posztban is történt jelzés. Jelenleg mi is vizsgáljuk az ügyet. A vezetékes internetre vonatkozó hibát, okozhatja, ha több eszköz került csatlakoztatásra. Ha változatlan számú eszközzel tapasztalod a hibát, érdemes elvégezni időszakosan a digitális elosztón egy újraindítást. Így frissen csatlakozik szolgáltatásod a hálózathoz. A legtöbb esetben ez megoldja a probémát. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár
  2. Szia! Sajnáljuk, hogy továbbra is tapasztalod a hibát. Külön megoldást sajnos nem tudunk javasolni számodra, viszont a jelzett hibát újra továbbítani van lehetőségünk. Kérjük, privát üzenetben küldd el 9db számból álló MT azonosítódat és kapcsolattartási mobilszámodat. ^Oszkár
  3. Szia! Az ezzel kapcsolatos hírekért minden esetben javasoljuk követni a gyártó hivatalos oldalát. Ha az eSIM képesség Magyarországon is bővül, akkor ott azonnal feltüntetik. ^Oszkár
  4. Szia! Ellenőriztük készletünk, a készülék még van készleten rendelhető. Ameddig kosárba tudod rakni és el tudod indítani a rendelést és a rendelés sikeres a készülék biztosan kiszállításra fog kerülni (mobil havidíjas előfizetéssel történő rendelés). Ha ezt már nem tudod megtenni, akkor a készlet elfogyott. Ebben az esetben kifutó készülékeinkből már új szállítmány nem várható. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Oszkár
  5. Sziasztok! Telekom TV felületünkön tegnapi napon egy központi hiba okozta a jelzett problémákat. Visszajelzés alapján a hiba javítása megkezdődött dolgoznak rajta. Érdemes időszakosan újra próbálni, hogy tapasztaltok-e változást. Sajnáljuk az okozott kellemetlenséget! Köszönjük @Zsolt Zavodnyik a javaslatodat. Továbbítjuk illetékeseink irányába! ^Oszkár
  6. Szia! Szolgáltatásaink fejlesztésén folyamatosan dolgozunk. Telekom TV GO szolgáltatásunkkal kapcsolatban javasoljuk, hogy kövesd figyelemmel közösségi csatornáink. Minden friss hírt, beleértve a platfrom bővítést is azonnal fel fogjuk tüntetni. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  7. Szia! Sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz! Kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk a szolgáltatáshoz tartozó 9db számból álló MT azonosítódat és kapcsolattartási mobilszámodat. Ellenőrizzük szolgáltatásod nyilvántartásunkban! Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  8. Szia! Ellenőrzésünk alapján a Klub rádió elérhető webrádió kínálatunkban. A teljes listát itt találhatod meg: https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/IPTV_radioadok_lista.pdf. A frissítés, újraindítás után, elképzelhető, hogy átrendelésre került a lista. Javasoljuk, hogy külön keresés nélkül nézd végig a listát. ^Oszkár
  9. Szia! Illetéseink újabb információt a fejlesztéssel kapcsolatban nem küldtek. Korábbi üzenetünkben megadott várható időpont továbbra is változatlan. ^Oszkár
  10. Szia Tázy! Tiszakécskén alvállalkozónk építi több ütemben a hálózatot, ezért a pontos ütemezéshez sajnos nem férünk hozzá, de idén (várhatóan év vége felé) és 2022-ben a teljes települést lefedő hálózat megfog épülni. ^Timi
  11. Szia! A beállításokhoz az alábbi adatok szükségesek: Bejövő levelező szerver (POP3): mail.t-online.hu (Port: 110) Kimenő levelező szerver (SMTP): mail.t-online.hu (Port: 25) Felhasználónév: a @t-online.hu végződésű e-mail esetén a szerződéseden az e-mail címnél feltüntetett bejelentkezési azonosító. Jelszó: a kapott, vagy beállított jelszó. Ha a készüléked nem fogadja el ezeket, akkor érdemes lehet néhány gyártói fórumon vagy csoportban, esetleg közvetlenül a gyártó elérhetőségén érdeklődni. További lehetőség, hogy „Műszaki segítségnyújtás” csoportunkat veszed igénybe a 1422-es számunkon. Ez ugyan egy fizetős szolgáltatás, viszont abban az esetben számlázzuk csak, ha kollégáink távsegítség formájában meg is oldják a vállalt feladatot. Az előzetes információkérés/egyeztetés pedig nem jár kötelezettséggel. ^Dániel
  12. Szia! Itt több általános módszert is érdemes lehet megpróbálni. Ha saját routert is használsz, akkor az összekapcsolás idejére mindenképp érdemes az általunk biztosított eszköz Wi-Fi-jére csatlakoznod a telefonoddal. Megoldás lehet még a STB néhány perces áramtalanítása, és a Műsorújság app törlése/újratelepítése. Ha ezek nem vezetnek eredményre, úgy a „Műszaki segítségnyújtás” csoportunktól kérhetsz további segítséget. Ez ugyan egy fizetős szolgáltatás, viszont abban az számlázzuk csak, ha kollégáink távsegítség formájában meg is oldják a vállalt feladatot. Az előzetes információkérés/egyeztetés pedig nem jár kötelezettséggel. ^Dániel
  13. Szia! Különböző alvállalkozói cégekkel van szerződésünk, így azt javasoljuk, hogy Karrierlehetőségek oldalunkon itt https://telekom.jobs/magyartelekom jelöld be az Általad igényelt feltételeket, így meg tudod tekinteni a jelenlegi állásajánlatainkat! Az érintett állásajánlatnál tudod feltölteni önéletrajzodat. Bízunk benne, hogy megtalálod a Számodra is megfelelő lehetőséget! ^Petra
  14. telefon

    Köszönjük a türelmet! Illetékes kollégák visszajelzése alapján a Xiaomi Black Shark 4 készülékek nem várhatóak kínálatunkban. ^Levente
  15. Szia! Ha visszatérő jelleggel tapasztalsz hibát a WiFi kapcsolattal kérjük, privát üzenetben az alábbi adatokat írd meg nekünk: - előfizető neve, - MT-ügyfélazonosító, - kapcsolattartó neve, telefonszáma, - hatósági karanténban érintett vagy-e? (esetleges helyszíni kiszállás miatt fontos információ) és továbbítjuk a bejelentést műszaki kollégáknak kivizsgálásra és hibajavításra. Lakásodban a jobb WiFi lefedettség érdekében javasolt lehet a fontolóra venni a Telekom Okoswifi rendszerét, mely kifejezetten abban segít, hogy a ház minden sarkában stabil legyen a kapcsolat. ^Levente