Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    478
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

Telekom szakértő a fórumon

  • Rang
    Tudományos tanácsadó
    26
    26

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    150+
    150+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    150+
    150+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia! Köszönjük türelmedet! A címedet érintő fejlesztések várhatóan 2022. év végén fejeződhetnek be, sajnos ennél pontosabb információnk egyelőre nem érhető el. A címen jelenleg Net Plusz csomagot tudunk biztosítani, melynek részleteit itt láthatod. ^Szilvi
  2. Szia! Kérjük, hogy írd meg nekünk a pontos címet, házszámmal együtt privát üzenetben és szakértő kollégáink segítségével utánanézünk! Köszönjük! ^Szilvi
  3. Szia puskas84! Nyilvántartásunk szerint Nyárlőrinc fejlesztése folyamatban van, a tervezést elkezdtük. A hálózat kiépítése 2021 év végéig várható. ^Timi
  4. Szia! Köszönjük szépen megkeresésedet. A címeden elérhető szolgáltatásokról, illetve csomagváltással kapcsolatban kérjük, keresd fel a weboldalunkon felugró chat ablakban munkatársainkat, akik a beazonosítás után segítségere lesznek. ^Noel
  5. Szia Tamás! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes részlegünk visszajelzése, mely alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy az általad megadott címen optikai hálózat kiépítése, sajnos nem várható. A jelenlegi hálózaton a legnagyobb csomagunk mely elérhető az a Gigaerős Net 1000/25 Mbit/s –os csomagunk és ennek a bővítése a visszajelzés szerint szintén nem várható. Megértésedet köszönjük! ^Rita
  6. Szia! Kérdésedet továbbítottuk a helyileg illetékes műszaki csoportunk felé. Amint megkaptuk a válaszukat megírjuk neked is, addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel
  7. Szia! Amennyiben jelenleg is tapasztalható a probléma, vagy amikor ismét jelentkezik, érdemes hibabejelentést tenned. Ezt akár itt a Fórumon is rögzíteni tudjuk a részedre ha megírod nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, valamint egy kapcsolattartó mobilszámot. A gyorsabb ügyintézés érdekében ez ügyben fordulhatsz chat-es kollégáinkhoz,. vagy Facebook csapatunkhoz is. ^Dániel
  8. Szia Gergő! Első körben érdemes néhány percre áramtalanítani is a beltéri egységet, majd ezt követően újraindítani – néhány esetben ez is elegendő lehet a javuláshoz. Ha esetedben nem így lenne, kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, valamint egy kapcsolattartó mobilszámot és ez alapján felveszünk részedre egy hibabejelentést, hogy műszakisaink kivizsgálhassák a problémát. ^Dániel
  9. Szia, János! Szívesen segítünk a hiba kivizsgálásában és megoldásában! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett MT-azonosítódat, Telekom TV GO szolgáltatáshoz regisztrált belépési azonosítódat, az eszköz(ök) típusát, operációs rendszerét és verzióját, és elérhetőségi mobilszámod. Köszönjük! ^Szilvi
  10. Szia! Köszönjük türelmedet! A jelenlegi fejlesztések egyelőre sajnos nem érintik a területet, javasoljuk, hogy a későbbiekben honlapunkon ellenőrizd folyamatban lévő kiépítési munkálatainkat. ^Szilvi
  11. Szia! Érdemes bejelentened a hibát, így műszakisaink meg tudják vizsgálni a szolgáltatásodat, ha pedig olyan hibát találnak, mely a mi részünkről jelentkezik, akkor 72 órán belül javítják is azt. Eszközhiba esetén természetesen a modemet is díjmentesen cseréljük. A hibabejelentést akár mi is rögzíteni tudjuk részedre, ha privát üzentben megírod nekünk az előfizető nevét, egy kapcsolattartó mobilszámot, valamint az érintett szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót. ^Dániel
  12. Szia! Jelenlegi információnk alapján, a játékkonzolokból havonta érkezik kisebb mennyiség. Folyamatosan zajlanak az egyeztetések a gyártóval az újabb szállítmány beérkezésének érdekében, azonban pontos időponttal nem rendelkezünk, hogy mikorra biztosítja a gyártó. Készletértesítőre lehet felvenni weboldalunkon. Bízunk megértésedben! ^Petra
  13. Szia! Ahhoz, hogy utánajárhassunk a várható fejlesztésnek, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos lakcímet! Együttműködésed előre is köszönjük! ^Petra
  14. Szia! Felvettük illetékes munkatársainkkal a kapcsolatot, válaszunkig türelmedet ezúton köszönjük!^Szilvia
  15. Szia @Sanyi87! Illetékes kollégáink visszajelzése alapján Szabadszálláson optikai hálózat építésére jelenleg nincs indítva fejlesztés, csak a következő néhány évben várható. Javasoljuk, hogy kövesd figyelemmel honlapunkat hálózatfejlesztéssel kapcsolatos információkért. ^Levente