Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    201
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

Telekom szakértő a fórumon

  • Rang
    Tudományos tanácsadó
    8
    8

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    50+
    50+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    150+
    150+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    150+
    150+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia @triebvilmosné! Amennyiben az univerzális távirányító használatához szükséges kódra gondolsz létrehoztunk tájékoztatót, ami segítségedre lehet. Link: https://bit.ly/2gRE2Qk. Bízunk benne, hogy segítségedre lesz! ^Oszkár
  2. Szia @Szoknyácska és @Tomtotom! Illetékes csoportunk dolgozik rajta, hogy meg tudjon jelenni a készülék a kínálatunkban. Visszajelzésed alapján viszont ezzel kapcsolatban sajnos még nincs fix információjuk. Bízunk benne, hogy elérhető lesz! Kérjük, kövessétek közösségi csatornáink, ahogy ezzel kapcsolatban friss információval rendelkezünk rögtön feltüntetjük. ^Oszkár
  3. Szia @pappszi! Magának a csatornának elérhetőnek kell lennie, de amikor épp Premier League vagy BL meccs megy műsoron, sajnos nem elérhető TVGO-n keresztül. Ennek vizsgálata már folyamatban van, hogy jogi oka van-e, vagy technikai hiba. Amint ezzel kapcsolatban illetékeseink hivatalos választ kapnak várhatóan fel is fogjuk rögtön tüntetni. Így javasoljuk kövesd közösségi csatornáink. ^Oszkár
  4. Szia! Utánajárunk a kérdésnek illetékes csoportunknál. Kérjük, privát üzenetben küldd el pontos címed és továbbítjuk. Várjuk visszajelzésed! ^Oszkár
  5. Szia! Azt javasoljuk, hogy keresd fel a gyártói szervizt, mi már sajnos nem végzünk szerviztevékenyésget. Együttműködésedet köszönjük! ^Kriszti
  6. Szia! Ez a hibakód a TVGO használata során jön elő?
  7. Szia! Ez attól függ, hogy mit tudunk biztosítani a címeden. Kérjük, hogy ne itt, hanem weboldalunkon a chaten vedd fel a kapcsolatot ez ügyben. Köszönjük!
  8. Szia! Egyelőre még nem tudunk kódot adni, a tárgyalások még folynak. Amint változás történik, tájékoztatni fogjuk előfizetőinket ezzel kapcsolatban. Még egy kis türelmet kérünk!
  9. Szia! Kérjük, hogy ez https://bit.ly/2XRVmc5 a link alapján próbáld el elvégezni, ha nem sikerül így sem, akkor keress meg minket privát üzenetben. Előre is köszönjük!
  10. Szia! Kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az alábbi adatokat és továbbítjuk szakértőinknek kivizsgálásra: Belépési azonosító (Telefonszám/E-mail): Platform (Android/iOS): Operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1): Készülék gyártója és típusa: Alkalmazás verzió: (pl. 5.0): Észlelés időpontja (2016.10.06 15-16 óra között): Amennyiben böngészőben használod, úgy a böngészőt, illetve annak verziószámát is. Előre is köszönjük!
  11. Szia! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett szerződés azonosítóját (vezetékes szolgáltatás esetében az MT azonosítót, mobilszerződés esetén pedig a hívószámot), hogy utána tudjunk nézni milyen feltételekkel szüntethető meg a szerződés. Köszönjük szépen! ^Kitti
  12. Ezt sajnos nem tudjuk pontosan megírni. Előfordulhat, hogy éppen a fejlesztés miatt volt időszakosan elérhető, de ez a funkció még nem érhető el a Telekom TV GO-n. ^Kitti
  13. Szia! Ezzel kapcsolatban sajnos nem rendelkezünk pontos információval. Folyamatosan frissítjük az eszközöket (érdemes időközönként újraindítani/áramtalanítani őket), ha problémát tapasztalsz a működésük közben, már itt is jelezheted nekünk privát üzenetben az MT azonosítóddal, értesítési mobilszámoddal együtt. ^Kitti
  14. Szia Géza! Ha a hiba még mindig fenn áll, kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítódat, a kapott hibaüzenetről készített képernyőfotót, és a regisztrált e-mail címedet. Köszönjük! ^Kitti
  15. Szia Marianna! Az iPhone 11 pro már kifutó típus. Ha érkezik még belőle készlet azt a weboldalon tesszük elérhetővé, ezért érdemes figyelemmel kísérni a készülék felületét. Ettől pontosabb információval sajnos nem rendelkezünk. ^Kitti