Telekom szakértő

Telekom
  • Tartalmak

    777
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

3 Követő

Telekom szakértő a fórumon

  • Rang
    Tudományos tanácsadó
    50
    50

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    100+
    100+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    100+
    100+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia Attila! A Telekom TV szolgáltatásra gondoltál? (https://bit.ly/3fC5yz2 ) Sajnáljuk, ha rossz képminőséget tapasztalsz. Ha privát üzenetben megírod MT azonosítódat és kapcsolattartásra alkalmas elérhetőséged, szíveses rögzítünk hibajegyet. ^Andrea
  2. Szia Arni90! Kérdésed továbbítottuk illetékes kollégáink felé. Amint választ kapunk, azonnal jelentkezünk. Addig is köszönjük a türelmed. ^Andrea
  3. Szia @CsabaD! Köszönjük a türelmedet. Illetékes kollégák visszajelzése alapján Ózd települést érintő fejlesztési munkálatok műszaki okok miatt sajnos, elhúzódnak. Az új hálózat átadásának tervezett időpontja jelenleg: 2022.06.30. Azon dolgozunk, hogy az új időpontban már működő hálózat kerüljön átadásra. Szíves türelmedet és megértésed kérjük. ^Levente
  4. Szia! A Xiaomi használati útmutatója alapján a készüléked képes a volte kezelésre. Ide kattintva találod meg a Redmi Note 10 útmutatóját, ahol feltüntetésre került a volte funkció. Amennyiben nem működik nálad, lehet ki kéne vizsgáltatni a készüléket gyártói szervizzel. ^Barna
  5. Szia! Teljesen igazad van! Ahol kábel hálózatunk üzemel, ott optikai fejlesztést nem fogunk végrehajtani. Folyamatosan fejlesztünk az egész országban, mert sok olyan terület van még, ahol csupán réz hálózat érhető el, ugyanakkor meglévő korszerűbb hálózatainknál elérhető díjcsomagjainkat időnként újból megvizsgáljuk és az ügyféligényekhez és műszaki adottságokhoz igazítjuk. Üdv, Barna
  6. Szia Csaba! Kikértük illetékes műszaki területünk véleményét az átadással kapcsolat. Ahogy kapunk választ tőlük, úgy rögtön tájékoztatunk. Kis türelmedet szeretnénk kérni addig. Üdv, Barna
  7. Szia Lilla! Kérjük, hogy a weboldalunkon vedd fel velünk a kapcsolatot a felugró chat ablakban és segítenek munkatársaink Neked. Köszönjük. ^Noel
  8. Szia Lacikaaa! Adatvédelmi okok miatt ezen a felületen részletes számlainformációt nem tudunk nyújtani Neked, azonban, ha felkeresed munkatársainkat a weboldalunkon felugró chat ablakban, akkor a beazonosítás után segítenek tisztázni a befizetéseidet és számlázásodat. Köszönjük. ^Noel
  9. Szia! A fejlesztéseink összetettebb feladatokkal járnak, tervezés, engedélyek beszerzése, majd munkálatok elvégzése, tesztelések és hatósági engedély és átadás. A városban folyamatban vannak és több ütemben zajlanak a korszerűsítéseink, és a rendkívüli helyzetben csúszhatnak a beruházásaink. Emiatt sajnos pontos dátum nem áll rendelkezésünkre, hogy Nálad mikor igényelhető meg az optikai hálózatunk, azonban bízunk abban, 2022-ben elkészülünk vele. Javasoljuk, hogy kövesd figyelemmel ide kattintva https://bit.ly/1UpDBJD pontos cím megadása után, mikor érkezünk el hozzád a legkorszerűbb hálózatunkkal. Együttműködésedet és megértésedet köszönjük. ^Noel
  10. Szia! Kérjük, hogy tekintsd meg a SIM kártyádat, mivel ha régebbi típus, díjmentesen tudjuk üzleteink egyikében cserélni az előfizető kérésére. Másik opció, hogy az eszköz hibásodott meg, ami miatt a 4G hálózatunkat nem tudja elérni, készülék csere szükséges. További hiba esetén, keresd fel a weboldalunkon felugró chat ablakban munkatársainkat. Köszönjük. ^Noel
  11. Szia Fallen! Társaságunk jelenleg nem tervez fejlesztés a címeden, azonban 2024-ig terven vannak korszerűsítéseink országosan. A műszaki lehetőségek nekünk is határt szabnak, illetve a pályázatok elnyerésével (SZIP: http://bit.ly/2yrI1uj) és az önkormányzatok/NMHH engedélyével tudunk csak korszerűsítéseket elvégezni. Településenként is lehetnek emiatt eltérések, utcák szerint. Javasoljuk, hogy kövesd figyelemmel ide kattintva https://bit.ly/1UpDBJD pontos cím megadása után, mikor érkezünk el hozzád a legkorszerűbb hálózatunkkal. Együttműködésedet és megértésedet köszönjük. ^Noel
  12. Szia Laca91! A szoftverek frissítéseit a gyártók ütemezik, amit velünk közösen letesztelve adnak ki. Nálunk forgalmazott eszköz esetében Android 11-el kerültek értékesítésre a jelzett készülékek, valamint az általunk utoljára elfogadott frissítés: V12.5.1.0.RKIEUXM / Android biztonsági javítás szintje: 2021.05.01. Ettől frissebb vagy újabb szoftvert nem kaptunk a gyártótól. ^Noel
  13. Szia! Az új weboldalunk fejlesztése és átalakítása folyamatos, így egy későbbi frissítéssel fognak a régebbi funkciók is visszakerülni az oldalra. Addig átmeneti megoldásként javasoljuk, hogy a chaten keresd munkatársainkat, akik a beazonosítás után segíteni tudnak Neked. Köszönjük megértésedet. ^Noel
  14. optikai

    Kedves Dénes! Igen, ez a fentebb is írt üzenetünk előszele!:) Ahogy írtuk is, mindenképp szeretnénk fejleszteni környékeden is, csak idén biztosan nem várható. Ahogy a cikk is írja, az előzetes felmérések zajlanak, ami alapján kiderül, hol és milyen módon és még inkább mikor tudjuk elvégezni hálózatunk kiépítését. Bízunk benne, hogy nem fog hosszú időt igényelni!:) ^Attila