
Telekom szakértő
Telekom-
Tartalmak
478 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Telekom szakértő a fórumon
-
Rang
Tudományos tanácsadó
2626Megoldóember
Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok
150+Népszerű
Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.
150+TV Guru
Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam
150+Internet guru
Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam
50+Telefon guru
Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam
50+Mobil guru
Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam
50+Egyéb guru
Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam
-
Telekom szakértő elkezdte követni Gigabit-behúzása/hálózatfejlesztés-t
-
Szia! Köszönjük türelmedet! A címedet érintő fejlesztések várhatóan 2022. év végén fejeződhetnek be, sajnos ennél pontosabb információnk egyelőre nem érhető el. A címen jelenleg Net Plusz csomagot tudunk biztosítani, melynek részleteit itt láthatod. ^Szilvi
-
Telekom szakértő elkezdte követni Optikai hálózat fejlesztés Kecskemét-t
-
Szia! Kérjük, hogy írd meg nekünk a pontos címet, házszámmal együtt privát üzenetben és szakértő kollégáink segítségével utánanézünk! Köszönjük! ^Szilvi
-
Szia puskas84! Nyilvántartásunk szerint Nyárlőrinc fejlesztése folyamatban van, a tervezést elkezdtük. A hálózat kiépítése 2021 év végéig várható. ^Timi
-
Szia! Köszönjük szépen megkeresésedet. A címeden elérhető szolgáltatásokról, illetve csomagváltással kapcsolatban kérjük, keresd fel a weboldalunkon felugró chat ablakban munkatársainkat, akik a beazonosítás után segítségere lesznek. ^Noel
-
Telekom szakértő elkezdte követni Internet másik szolgáltatón-t
-
Szia Tamás! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes részlegünk visszajelzése, mely alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy az általad megadott címen optikai hálózat kiépítése, sajnos nem várható. A jelenlegi hálózaton a legnagyobb csomagunk mely elérhető az a Gigaerős Net 1000/25 Mbit/s –os csomagunk és ennek a bővítése a visszajelzés szerint szintén nem várható. Megértésedet köszönjük! ^Rita
-
Szia! Kérdésedet továbbítottuk a helyileg illetékes műszaki csoportunk felé. Amint megkaptuk a válaszukat megírjuk neked is, addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel
-
Szia! Amennyiben jelenleg is tapasztalható a probléma, vagy amikor ismét jelentkezik, érdemes hibabejelentést tenned. Ezt akár itt a Fórumon is rögzíteni tudjuk a részedre ha megírod nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, valamint egy kapcsolattartó mobilszámot. A gyorsabb ügyintézés érdekében ez ügyben fordulhatsz chat-es kollégáinkhoz,. vagy Facebook csapatunkhoz is. ^Dániel
-
Szia Gergő! Első körben érdemes néhány percre áramtalanítani is a beltéri egységet, majd ezt követően újraindítani – néhány esetben ez is elegendő lehet a javuláshoz. Ha esetedben nem így lenne, kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, valamint egy kapcsolattartó mobilszámot és ez alapján felveszünk részedre egy hibabejelentést, hogy műszakisaink kivizsgálhassák a problémát. ^Dániel
-
Szia, János! Szívesen segítünk a hiba kivizsgálásában és megoldásában! Kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az érintett MT-azonosítódat, Telekom TV GO szolgáltatáshoz regisztrált belépési azonosítódat, az eszköz(ök) típusát, operációs rendszerét és verzióját, és elérhetőségi mobilszámod. Köszönjük! ^Szilvi
-
Telekom szakértő elkezdte követni hibaszám 4-44-50009-t
-
Szia! Köszönjük türelmedet! A jelenlegi fejlesztések egyelőre sajnos nem érintik a területet, javasoljuk, hogy a későbbiekben honlapunkon ellenőrizd folyamatban lévő kiépítési munkálatainkat. ^Szilvi
-
Szia! Érdemes bejelentened a hibát, így műszakisaink meg tudják vizsgálni a szolgáltatásodat, ha pedig olyan hibát találnak, mely a mi részünkről jelentkezik, akkor 72 órán belül javítják is azt. Eszközhiba esetén természetesen a modemet is díjmentesen cseréljük. A hibabejelentést akár mi is rögzíteni tudjuk részedre, ha privát üzentben megírod nekünk az előfizető nevét, egy kapcsolattartó mobilszámot, valamint az érintett szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót. ^Dániel
-
Telekom szakértő elkezdte követni Xbox-t
-
Szia! Jelenlegi információnk alapján, a játékkonzolokból havonta érkezik kisebb mennyiség. Folyamatosan zajlanak az egyeztetések a gyártóval az újabb szállítmány beérkezésének érdekében, azonban pontos időponttal nem rendelkezünk, hogy mikorra biztosítja a gyártó. Készletértesítőre lehet felvenni weboldalunkon. Bízunk megértésedben! ^Petra
-
Telekom szakértő elkezdte követni Hálózatfejlesztés-t
-
Szia! Ahhoz, hogy utánajárhassunk a várható fejlesztésnek, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos lakcímet! Együttműködésed előre is köszönjük! ^Petra
-
Telekom szakértő elkezdte követni Hálózatfejlesztés-t
-
Szia! Felvettük illetékes munkatársainkkal a kapcsolatot, válaszunkig türelmedet ezúton köszönjük!^Szilvia
-
Szia @Sanyi87! Illetékes kollégáink visszajelzése alapján Szabadszálláson optikai hálózat építésére jelenleg nincs indítva fejlesztés, csak a következő néhány évben várható. Javasoljuk, hogy kövesd figyelemmel honlapunkat hálózatfejlesztéssel kapcsolatos információkért. ^Levente