btz

SUPERUSER
  • Tartalmak

    4940
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

btz a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    143
    143

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

18203 profilmegtekintés
  1. Üdv Például a TVGO. Ott a saját eszközödön válthatod a csatornát
  2. Igazán nincs mit. 🙂 👍
  3. Lehetnek olyan hibák, amit észre sem veszel, illetve a szolgáltató előbb észreveszi és előbb kijavítja, minthogy az ügyfél azt bejelentené. Nem mindig szükséges bemenni ehhez az ügyfélhez, de előfordulhat. Ezért kell előre tájékoztatni.
  4. Ez tényleg a Telekom vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatos SMS küldő száma. Új létesítések vagy hibaelhárítás esetén ezen megy az ügyfél tájékoztatás. Akkor kap valaki erről úgymond "kéretlenül" SMS-t ha egy ügyfél tévesen adja meg a kapcsolattartói számát, vagy esetleg az adatbevitel hibás volt. Szóval nyugalom. Senki nem akar kirabolni vagy ilyesmi.
  5. Remek 👍 Igazán nincs mit.
  6. Ha díjcsomagot váltottál, akkor valószínűleg VoIP módon fog működni a szolgáltatás, azaz a telefonkészüléket a digitális elosztó phone aljzatába kell csatlakoztatni. Ehhez fontos lenne, ha a Telephony led világítana. Ez jelzi, hogy a digitális elosztódban a szolgáltatás készen áll.
  7. Üdv @FülöpLászló A leírásos alapján úgy tűnik, hogy a digitális elosztódban a VoIP vonal nem működik és valamiért a hagyományos PSTN vonal sem. Ezt sajnos a fórumon keresztül nem lehet megoldani, így hívd a 1414-et és vetesd fel hibára az esetet.
  8. Üdv Nekem meg az a dedukcióm, hogy valamit nagyon nem jól csinálsz. Ennyi lehet a probléma. Mindent leírtál itt, csak a lényeget nem. Ha azt szeretnéd, hogy bárki érdemben segítsen, akkor tegyél fel képernyőképeket a beállításaidról, illetve egy normális rajzot a hálózatodról, IP címekkel.
  9. Máskor köss rá felelőségbiztosítást, akkor valamennyit visszakapsz a saját hibából eredő kárért. Sajnos ez ilyen. Vagy próbálj meg nagyon kedves lenni és kérni, hogy tekintsenek el ettől a díjtól. Sajnos azt már nem tudod mondani, hogy spontán öntörés volt.
  10. Üdv A Telekomnál vezetékes telefonszolgáltatás van VoIP alapokon (nem maga a VoIP szolgáltatás) . Használatához a hagyományos rj11-es digitális elosztó telefonkimenet használható. VoIP telefon a digitális elosztó rj45-ös LAN kimenetén csak más, VoIP szolgáltatást nyújtó szolgáltatón keresztül használható.
  11. Üdv A szolgáltatói eszközön be kell állítani a PPPoE passthrough módot, a felhasználói jelszavát el kell írni (ha törölni nem lehet). Majd a szolgáltatói eszköz LAN portját a saját eszköz WAN portjára kell kötni és az ottani WAN beállításoknál megadni a PPPoE felhasználó nevet és jelszót
  12. Üdv! Olvasd el ezt a bejegyzésemet, az ott leírták szerint mérj. Ha továbbra is ugyanezeket az értékeket kapod, akkor hívd a szolgáltató ügyfélszolgálatát
  13. Mint írtam, az IPv4 belső hálózaton nem tud részt venni egy eszköz sem IPv4 cím nélkül, de ettől függetlenül az OpenWrt ismeri a klienst. Nem kell neki semmilyen IPv6 címet kiválasztania. Javaslom én is az OpenWrt manuál átnézését, de sokkal inkább javaslom, hogy tedd fel egy routeredre vagy egy virtuális szerverre virtuális kliensekkel és akkor gyakorlatban tudod kitapasztalni, hogy mit lehet, milyen beállítások mit eredményeznek.
  14. A képen látható, hogy az OpenWrt tisztában van az eszköz IPv4 címével és a MAC adressével is. IPv4 cím nélkül nem vehet részt az eszköz a saját router IPv4 helyi hálózatán. Persze lehet készíteni statikus nem publikus helyi IPv6 címeket is, helyi IPv6 kommunikációra, de publikus IPv6 esetében ezt ugyan úgy natolni kell, mint az IPv4 esetén.
  15. Változó IPv6 cím alapján nem tudsz tűzfal szabályt hozni. A router ismeri a helyi hálózaton lévő eszköz helyi hálózati IPv4 címét és ez alapján hozhatsz IPv6 forgalomra vonatkozó szabályokat. Nem kell külön külön minden egyes gépen mókolni a tűzfallal. MAC address alapján is tudod szűrni a forgalmat. Ezzel amit írtam, pont ezt a célt fogod tudni elérni.