btz

SUPERUSER
  • Tartalmak

    4973
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

btz a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    146
    146

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

21043 profilmegtekintés
  1. Üdv. Ilyen nálam is előfordul. Az alkalmazás fejlesztőjével kell felvenni a kapcsolatot ezügyben. Nem internet szolgáltatáshoz köthetó a hiba.
  2. Igen, voltak ilyesmik, most sem kizárt, de sajnos a verebek nem csiripelik még. Kövesd a fórumot.
  3. Sajnos nem hallottunk ilyesmiről
  4. sagemcom

    Üdv! WDS esetén kell csak támogatnia mindkét eszköznek a technológiát, de ha csak sima kliens - szerver módban kapcsolódsz, akkor annak a routernek, amire kapcsolódsz, nem kell tudnia semmi speciálisat
  5. A beállítási lehetőség úgy látom, hogy az új felületből kimaradt, szóval telefonon vagy a szeméyles ügyfélszolgálatopn kell érdeklődnöd a jelszavak megváltoztatását illetően,
  6. Üdv! Nekem is van ilyen fiókom. Most, hogy beléptem a webmail felületre, látrom, hogy szinte használhatatlan. Én minden levelem átirámyítását kérném az ügyfélszolgálaton, másik emailcímre és használnám mondjuk a Gmailt.
  7. Üdv Szerintem használj saját eszközt, ha ez a cucc nem tudja a kívánt funkciót.
  8. Általában a natív alkalmazás (nem böngészőben futtatott) jobb eredményt ad. Így van ez az asztali és a mobilos alkalmazás esetén is. Futási és internethez kapcsolódási sebesség esetén is lehetnek különbségek natív és browser app között. https://www.geeksforgeeks.org/difference-between-native-apps-and-web-apps/
  9. Szerintem hívd fel a központi számot, ott tudnak segíteni. Azt ellenőrizd továbbá, hogy a webes online felület mit mutat. Próbálj meg belépni mobilszámmal, ne csak emaillel.
  10. Üdv Online felületen megtalálod a TV szolgáltatás részletei alatt
  11. Üdv Mit szeretnél pontosan, hogy ne hívhasson vagy ne hívják?
  12. Szerintem ha leraknak egy oszlopot a Telekom döntése alapján, akkor neked ebből fakadóan előfizetőként semmilyen kötelezettsége nem keletkezik.
  13. Értem. És ezt semelyik ügyfélszolgálaton nem tudták orvosolni?
  14. Üdv! Próbálkozz az "Adj hozzá előfizetést" funmkcióval, ha még nem tetted.
  15. Üdv! Sajnos mi itt a fórumon nem tudjuk helyetted elveszíteni.