btz

SUPERUSER
  • Tartalmak

    3.168
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

btz a fórumon

  • Rang
    PROFESSZOR
    58
    58

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    150+
    150+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    150+
    150+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

6.209 profilmegtekintés
  1. @Tetra99 Szivesen. További kérdés esetén is várunk a fórumon.
  2. @Tetra99 Igen ott. Vagy a nat@telekom.hu email címen
  3. @Tetra99 Igen. Ez sajnos NAT
  4. @Tetra99 Küldj egy képet is róla (itt a fórumban tudod csatolni) Ha tényleg NAT, akkor a 1414-en kérheted a NAT-olás megszüntetését.
  5. @Tetra99 Felmész egy what is my ip oldalra a sok közül és megnézed mi az IP-d, rákattintasz a részletekre, ha ott a hostnamenél olyasmi szerepel hogy nat pool akkor natolva vagy.
  6. Üdv @rkristof Én 15 eszközt használok rajta hibamentesen. Szerintem többet is bírna. Javaslom reseteld le, ha továbbra is ugyan ez a helyzet, kérj cserét. Nincs lehetőség egyedi DNS beállításra ezzel a tipussal.
  7. @Tetra99 Ellenőrizd hogy NAT-olt e az IP címed
  8. Tisztelt @Erasz Neked is szia először is. Sajnos az adategyeztetés a szolgáltatók törvényi kötelezettsége. Nem a szolgáltató találta ki. Azt javaslom neked, hogy egy Telekom üzletbe fáradj be, lehetőleg nyitvatartási időben, a legjobban akkor jársz. Mindent elintéznek neked. Nyilvános fórumon felesleges a személyes adataid megadása. További szép napot
  9. @raptorninja Mért mondana le róla? Nagy valószínűséggel csak be kell állítani neki és menni fog.
  10. @ijbalazs A kapcsolatfelvételi űrlap címét Anonymus már leírta, de a telefon is tökéletesen alkalmas mindennemű információ eljuttatására a Telekomhoz.
  11. @Bunyi Ok. Az adott játékot indítsd el. Engedd át a forgalmát a Win tűzfalon és úgy ellenőrizd a portot. Nem valószínűsítem, hogy az a játék a 80-as porton kommunikál, igaz beállítani úgy is lehet, de nem hiszem hogy te elállítottad.
  12. @domino83 Rendben. Továbbra is azt tudom mondani, hogy egy vezetékes eszközzel lépj fel az eszköz webes adminisztrációs felületére és ott írd vissza azt a "hálózati nevet" és jelszót ami régen volt.
  13. @domino83 Sajnos jobbat nem tudok mondani. Kezd el megnézni a wifi beállításokat a manulál alapján. Ha egy konkrét lépésnél elakadsz, akkor azt itt a fórumon képernyőmentés kíséretében jelezd. Ha tudunk, segítünk.
  14. @Bunyi Ezerféle szerver program van mindegyiket a saját módján kell megnyitni. De ha te nem is használsz semmilyen szerverprogramot, akkor minek akarsz megnyitni portot?
  15. 1414 vagy az Írjon nekünk formon lehet ilyeneket bejelenteni.