-
Tartalmak
4868 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
btz a fórumon
-
Rang
ELNÖK
141141Megoldóember
Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok
1500+Népszerű
Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.
100+TV Guru
Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam
100+Internet guru
Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam
50+Telefon guru
Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam
50+Mobil guru
Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam
50+Egyéb guru
Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam
-
Okulásként az utókornak leírhatnád, hogy mi volt a probléma megoldása.
-
@Kis Balázs Továbbra sincs ilyen jellegű kód a Telekomnál
-
btz elkezdte követni NVR, IP kamera, Annke-t
-
btz elkezdte követni Internet stabilitás-t
-
Az externalhoz nem kell semmit írni.
-
btz elkezdte követni IPTV IGMP Proxy-t
-
btz elkezdte követni új csatornák-t
-
btz elkezdte követni Kaon CG3000 WIFI-t
-
btz elkezdte követni FTP szerver, tv go alkalmazás-t
-
Annak ellenére, hogy a kontroll LED világít, lépj be az eszköz webes adminisztrációs felületére (egy vezetékkel csatlakozott eszközről) és ellenőrizd a beállításokat. Ugyanitt a gyáribeállítások visszaállítását is eléred. Ha más nem hoz eredményt, kérj cserét
-
btz elkezdte követni Tvgo telepítése új Huawei telefonra.-t
-
btz elkezdte követni Wi-Fi hiba-t
-
Üdv Szerintem a Menü - > Beállítások - > Előfizetések résznél töröld ezeket és újonnan próbáld meg hozzáadni. Javaslom még az alkalmazás adatainak teljes törlését is, amennyiben a felül írt lehetőség nem hoz eredményt
-
btz elkezdte követni Telekom alkalmazás hiba-t
-
Töröld a kártyát és vedd fel mégegyszer. Valószínűleg csak asztali gépen, a webes online felületen lesz lehetőség a törlésre.
-
Mókolt Firmware-el van a baj nagy valószínűséggel. Gyakran nem támogatják a hardveres natolást, ezért szokott hasonló jelenség előfordulni
-
Üdv A szolgáltató eszközökön található USB portok műszaki célokat szolgálnak, ezért inkább javaslom valamilyen média céleszköz vagy nas beszerzését a szolgáltatói eszköz ilyen jellegű igénybevétele helyett
-
Értem. Közben látom, hogy a probléma megoldódott.
-
Üdv Igen, ezen a felületen lehet portot nyitni a helyi hálózaton lévő szervernek. Ha pontosan adtad meg a szükséges portot és szerver IP címet, akkor nem a porttovábítással lesz a probléma.
-
Volt már rá példa
- 2274 válasz
-
- cisco isb2231
- cisco isb2201
- (és még 3)
-
Üdv Szerintem konkretizáld pontosan miről van szó, mert ehhez hasonló kérdést már feltett él, amire válaszoltam is.
-
Üdv Szerintem te magad is megválaszolzad a kérdést. Ha a hiba a be épített YouTube alkalmazás használta esetén is fennál, aminek semmi köze a Telekom szolgáltatásaihoz, akkor nyilvánvalóan a TV készülékkel lesz a probléma.
- 1 válasz
-
- iptv
- fotónegatív
-
(és még 1)
Címkék:
-
Szívesen. Amennyiben további kérdésed van vagy valamit nem értesz a leírtakkal kapcsolatban, tedd fel nyugodtan kérdésed.