btz

SUPERUSER
  • Tartalmak

    4868
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

btz a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    141
    141

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    100+
    100+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    100+
    100+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

17058 profilmegtekintés
  1. Okulásként az utókornak leírhatnád, hogy mi volt a probléma megoldása.
  2. @Kis Balázs Továbbra sincs ilyen jellegű kód a Telekomnál
  3. Az externalhoz nem kell semmit írni.
  4. Annak ellenére, hogy a kontroll LED világít, lépj be az eszköz webes adminisztrációs felületére (egy vezetékkel csatlakozott eszközről) és ellenőrizd a beállításokat. Ugyanitt a gyáribeállítások visszaállítását is eléred. Ha más nem hoz eredményt, kérj cserét
  5. Üdv Szerintem a Menü - > Beállítások - > Előfizetések résznél töröld ezeket és újonnan próbáld meg hozzáadni. Javaslom még az alkalmazás adatainak teljes törlését is, amennyiben a felül írt lehetőség nem hoz eredményt
  6. Töröld a kártyát és vedd fel mégegyszer. Valószínűleg csak asztali gépen, a webes online felületen lesz lehetőség a törlésre.
  7. Mókolt Firmware-el van a baj nagy valószínűséggel. Gyakran nem támogatják a hardveres natolást, ezért szokott hasonló jelenség előfordulni
  8. Üdv A szolgáltató eszközökön található USB portok műszaki célokat szolgálnak, ezért inkább javaslom valamilyen média céleszköz vagy nas beszerzését a szolgáltatói eszköz ilyen jellegű igénybevétele helyett
  9. Értem. Közben látom, hogy a probléma megoldódott.
  10. Üdv Igen, ezen a felületen lehet portot nyitni a helyi hálózaton lévő szervernek. Ha pontosan adtad meg a szükséges portot és szerver IP címet, akkor nem a porttovábítással lesz a probléma.
  11. Üdv Előfizetéses díjcsomagban erre már nincs lehetőség, úgy tudom. Feltöltőkártyás opciót tudom még ajánlani, ha csak beszédre kell egy kártya.
  12. Volt már rá példa
  13. Üdv Szerintem konkretizáld pontosan miről van szó, mert ehhez hasonló kérdést már feltett él, amire válaszoltam is.
  14. Üdv Szerintem te magad is megválaszolzad a kérdést. Ha a hiba a be épített YouTube alkalmazás használta esetén is fennál, aminek semmi köze a Telekom szolgáltatásaihoz, akkor nyilvánvalóan a TV készülékkel lesz a probléma.
  15. Szívesen. Amennyiben további kérdésed van vagy valamit nem értesz a leírtakkal kapcsolatban, tedd fel nyugodtan kérdésed.