btz

SUPERUSER
  • Tartalmak

    2.766
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

5 Követő

btz a fórumon

  • Rang
    PROFESSZOR
    51
    51

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    150+
    150+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    150+
    150+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

5.307 profilmegtekintés
  1. Én most mindenféle reklám jelleg nélkül mondom, hogy felesleges a Gmailen kívül más ingyenes mail szolgáltatást használni.
  2. @Márffy Magdolna Ingyenes mail szolgáltatás. Csodát ne várj.
  3. @princz A VDSL gyorsabb, az ADSL lassabb 😁 Amúgy érdekel, hogy találtál be ide Magdolnához
  4. sagemcom

    @bernie007 Portforward a barátod
  5. @Márffy Magdolna Szerintem várd meg míg a kapott ID-re megkapod a szolgáltstódtól a hivatalos választ. Ők belelátnak saját rrndszereikbe, mi itt szintén csak annyit látunk, mint te, azaz, hogy ismeretlen okból nem működik.
  6. Üdv @Stefike Az új előfizetéses díjcsomagok bevezetésével megszűnt a lassítás, ha elfogy az adatkeret, utána csak adatbővítővel tudsz tovább netezni vagy nagyobb net csomagra váltva. Az applikációk használatát úgy kell értelmezni, hogy amíg van elérhető adatkereted, akkor annak használata nem fogyasztja az adatkeretet. De ha elfogy az adatkereted, akkor már azokat sem tudod használni
  7. Üdv @Márton Zsolt Vegyél egy wifi routert/accesspointot Használati utasítás szerint kösd össze a digitális elosztóval. Ha elakadsz egy konkrét dolognál, akkor itt jelezd. Teamvieveres segítségi lehetőség tőlem hétköznapokon 19-21 között vagy hétvégén változó időpontban
  8. @Virag1997 Sehol nem volt szó olyanról, hogy 80 perc után bátmit is korlátoznának a hívás terén, a mobiladathoz hasonlóan. Ha neked 80perc beszélgetés rendszerint nem elég, ezáltal többletköltséged keletkezik, válts nagyobb csomagra, lehet, hogy anyagilag is jobban megéri. Ennyi pénzből már a Mobile L + 2GB net is kijött volna.
  9. @Lupo Mért, eddig mire volt állítva? @ApaFia Igen, ez olyan alap (mint a be van e dugva a konektorba a TV) , hogy az ember alapból azt feltételezné, hogy a megfelelő input van kiválasztva.
  10. @Lupo Mi a pontos tipusa?
  11. @Lupo Tehát, akkor ez a TV Telekomos IPTV boxal még nem volt használva? Tehát ezelőtt sem volt olyan, hogy működött? Ha igen, akkor a fent említett tételek valamelyikét, de legroszabb esetben mindegyikét cserélni kell. Ritkábbik eset, hogy a boxal van valami, erre is kérhetsz cserét, de nem hiszem, hogy ez megodja a gondod, nagy rá az esély, hogy új boxal is ugyanez az eredmény fogad
  12. @Lupo HDCP képes TV/Monitor/HDMIkábel vétele
  13. @anonymus Ezt mindig evidensnek gondolom, de néha rádöbbenek, hogy mennyire nem az, mikor látom a Facebookon is olyan kiírásokat, hogy már x napja nem működik az illetőnek semmi.
  14. @Csani Első körben nézz meg egy teljes áramtalanítás utáni újraindítást. Elsőként indítandó a digitális elosztó majd a boxok és a TV. Vezetékezés ellenőrzése stb Majd a már ajánlott 1414-hívása.
  15. @Farao Ügyfélszolgálati rendszer karbantartás van. Hibabejelentés elérhető, most próbáltam.