btz

SUPERUSER
  • Tartalmak

    4.349
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

btz a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    102
    102

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    100+
    100+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    100+
    100+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

13.225 profilmegtekintés
  1. Ha arra gondolsz, hogy optikai kötődobozt tesznek rá, akkor igen.
  2. @princz Optikai kötődoboz tartója
  3. Nem valószínű.
  4. Értem. Nem is tudtam, hogy az ügyfélszolgálaton így be lehet mondani jelszavakat az internet hozzáféréshez. Általában generálnak egy random jelszót és azt be is tudják írni a szolgáltatói eszközbe. Szerintem nem jó a Pppoe jelszó, de ez a Sagem naplófájljából hamar kiderül (adminisztrációs felületen gondolom meg lehet nézni valahol). Mondanám, hogy online felületen módosítsd, de pont a héten akartam én is és valamiért nem működik. Beírni belehet, semmiféle hibát nem dob, de nem változik meg. De azért próbáld meg, lehet neked engedi.
  5. Üdv! Egyszerre csak egy PPPoE sessionod lehet ezért, ha két helyre (két eszközbe) van beírva az azonosító, akkor egyik helyről vedd ki. Sajnos a leírásból nem derül ki pontosan, hogy mi hogyan van összecsatlakoztatva a saját eszközzel. LAN-LAN vagy LAN-WAN kapcsolattal vannak e csatlakoztatva a saját eszközöd? Ha ez utóbbi eset ál fent, akkor milyen protokolt használva csatakozik az eszközöd. Minek mi az IP címe a hálózatban? Helyi hálózati IP címet melyik eszköz osztja ki? Elsőkörven ezeket a kérdéseket kellene megválaszolni, hogy körvonalazódjon a probléma. Esetleg Teamvieweres beállítási segítséget tudok nyújtani neked. Ez abból áll, hogy megosztod a képernyődet és Facebookon szöveges üzenetben írom, hogy hova kéne kattintani.
  6. A 1414-en nyugodtan jelezheted
  7. Szerintem vicceskedve a brit dátumformátumra gondol
  8. Szerintem kevered a folyószámlát a Telekom fiókkal. Telekom fiókhoz pedig bármikor hozzáadható bármilyen szolgáltatás. Néha előfordul, hogy látható ok nélkül leválasztódik
  9. Olyan jelölés nincs hogy Mbs és ezért a MByte/s-t sem jelöli. A Megabit pes secundumot vagy az Mbps jelöli vagy az Mbit/s, a MByte/s-t lehet jelölni MB/s-el de Mbs-el nem.
  10. Szívesen, máskor is.
  11. Ez egy régebbi fajta képcsöves TV? A Box Scart csatlakozóval van hozzákötve a TV-hez? Ha igen és a "mák" jelenik meg a képernyőn, az azt jelenti, hogy a TV nem a megfelelő AV bemenetre van állítva, a saját tunnerjét használja. A boxnak egyébként van külön alvó állapota is, anélkül, hogy hátsó hardveres kapcsolóval ki lenne kapcsolva, ezzel aktiválható és deaktiválható is. Érdemes ellenőrizni, hogy nincs e a box alvó állapotban. Működő állapotban megjeleníti a csatorna számot, ahova éppen kapcsolva van. A kis karika alatt nem tudom mire gondolsz pontosan? Milyen színű karikáról van szó? A box használati utasítása szerint, mit jelöl annak a "karikának" a világítása? Egyébként pontosan milyen típusú a box?
  12. A TV input a megfelelő bemenetre van állítva? Mi jelenik meg a TV képernyőn?
  13. Hívd fel az Ügyfélszolgálatot, nem kell heteket várni.
  14. Várd meg az SMS-t, mert azzal, hogy kiküldték az új digitális elosztót, még nincs fizikálisan átkapcsolva a csomagod az új díjcsomagba és a voip vonal sincs beállítva még valószínűleg.
  15. Plusz itt egy lista a megvalósított GPON fejlesztésekről