btz

SUPERUSER
  • Tartalmak

    5128
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

btz a fórumon

  • Rang
    ELNÖK
    154
    154

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Tesztelő

    Regisztrált Telekom tesztelő vagyok

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

24897 profilmegtekintés
  1. Ahhoz, hogy a wifi jeleket érzékelje a telefonod, laptopod, TV-d avgy akármi, ahhoz vevőegységre van szüksége. Ez általában beépített, de lehet kapni külön is. Van 2,5Ghz frekvencián működő és 5Ghz-n IS működő típus. Manapság egyre elterjedtebb az 5Ghz-t is tudó eszközök. Csak 2,5Ghz - s eszközt talán már nem is árulnak. A telefonod vagy bármilyen más wifiképes eszközöd esetén a gyártó oldalán tájékozódhatsz, hogy milyen wifi vevővel rendelkezik.
  2. Szerintem amire te gondolsz az nem 5G hanem 5Ghz és rendkívül hasznos, ha ha van 5Ghz-s vevőd, ami szerintem valószínű. De ha tévedek, akkor az a wifi beállításoknál nézz körül
  3. Nemigazán. De tudod kapcsoktatni az élő személyt vele
  4. Várj körülbelül holnap délig, és ha nem rendeződik magától, akkor hívd fel a számlázási osztályt
  5. Akkor állíts be külön jelszót és nevet tesztelésképpen . Ha a szolgáltatói eszközre kapcsolódva is ugyan ez a hibajelenség, akkor valószínűleg nem a saját eszköz a probléma. Ha viszont ott nem jelentkezik a probléma, akkor viszont a saját eszközön lesz valami hiba.
  6. Csak a saját eszközöd dobál le vagy a szolgáltatói is?
  7. Ahogy Uzman is írta, a vezetékkel is lehet gond vagy a laptop beállításával. A routerben hacsak nem te állítottad át vagy nem fizikailag hibásodott meg, akkor nincs elállítva semmi.
  8. Másik portra kötve esetleg?
  9. A digitális elosztó, ami hozzád van kihelyezve, az a Telekom tulajdona, aminek van előnye is és hátránya is.
  10. Üdv! Sajnos ezek firmware szinten le lettek tiltva. Régen én is elértem, most már nem lehetséges. Egyet tehetsz, hogy üzemeltetsz a célhálózaton egy VPN-t és kapcsolódva a lokális hálózatra, eléred a felületet azon a címen, mint ahonnan a helyi hálózatról is elérhető. Amúgy célszerűbb is így, mert ebben az esetben nagyobb a biztonság is.
  11. 2022 utánt írtak. Jelenleg még 2022 van.
  12. Üdv! A PPPoE-n csak az internet megy. Ha a felhasználónevet és a jelszót beírod a saját eszközödbe, akkor az automatikusan csatlakozni fog az internetre a WAN portján (amennyiben a szolgáltatói eszköz a WAN portjára van kötve). A digitális elosztó portjain az IPTV továbbra is használható, internet viszont nem lesz rajta. A saját eszköz portjain viszont IPTV nem lesz. Ha azt szeretnéd, hogy minden eszköz (saját és szolgáltatói) portján legyen internet és IPTV, akkor LAN-LAN kösd össze az eszközeidet és ne használd a PPPoE passthrough-t. A saját eszközödnek IGMP képesnek kell lennie.
  13. Lehet kapni adaptert
  14. Igazán nincs mit
  15. Valószínűleg bármelyik elektronikai boltban kaphatsz ilyesmit.